Tänään tein valintani

Anonyymi-ap

Tätä tarvitsen, valitsen ja haluan, vähempään en pysty, että olisin onnellinen,

Totuutta, vapautta, hyvää tahtoa, ja kaiken kauneutta. Sitomatonta pyyteetöntä lahjaa, ihmetystä, iloa kummaa, Vannomatonta, ja vapaasti annettua, ilolla vastaan otettua. Tämän tunnistamissa itsessä ja muissa, sen todistamista, vaikka olisin pimeissä solissa.
Vaatimatonta, kenenkään itselleen omimaa, mihinkään itsekkääseen kahlitsemaa. Kenenkään määräämää, määrittämää tai vaatimaa. Syvää yhteyttä ja iloa tässä, suuressa salaisuudessa elämässä. Siellä olen ja kaiken jaan, kenen kanssa niin vapaasti tapahtuukaan. Kenenkään en anna siitä ryöstää, jos et tänne pääse, et minua saa lähelläsi pitää. Täällä on sopiva ja oikea paikka jokaiselle, ketään ei jätetä vaille, saati ulkopuolelle. Nyt on vaatimukset osaltani vaadittu, syyllistämiset pois heitetty, ja mihin minua käytetty tai sidottu, niin ne on nyt katkaistu, sidotut kädet aukaistu. Vain vapaasti annan ja vapaasti saan. Manipuloinnit voitte unohtaa. Kaiken valheen saan unohtaa.
Tästä on minulle rakkaus tehty.

14

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse kutsun sitä tasa-arvoksi ja toisen mutta myös itsensä huomioimiseksi. Ei siihen tarvita vihaa eikä valheita. Näin myös olen suhteissani pyrkinyt olemaan ja toteuttamaan. Ikävä puoli asiassa on se, ettei aina se toinen osapuoli tajua tätä tai ei pysty tuohon samaan. T. Eräs mmies

    • Anonyymi

      Hiukan ristiriitainen aloitus, onko rakastettusi riistäjä? Huono ja paha ihminen? Tämä aloittajalle.

      • Anonyymi

        Tää oli kaikille elämäni ihmisille. Entisille nykyisille ja tuleville. Tiedätkös, joskus ihmiset luulevat, että voivat vaatia toisiltaan jotakin. Enemmän, kuin heille vapaasti haluaisit antaa. Tottuneet tiettyyn palvelutasoon, kuvitelleet, sen kuuluvan heille. Vetoavat vielä välittämiseen, vaikka manipuloivat omistushaluisesti omiin tarpeisiinsa. Eivät ole välttämättä pahoja ihmisiä, saati ryöstäjiä. Mutta rajat ja vastuut voivat joskus mennä sekaisin.


    • Anonyymi

      Mitä on vapaus rakkaudessa ja rakastamisessa?
      Mitä se tarkoittaa?
      Mitä on toisen huomiointi suhteessa omaan vapauteen?

      • Anonyymi

        Se on sitä, ettei pyritä muuttamaan toista. Hyväksytään, kuka kukin on. Tullaan vastaan samassa suhteessa, molemminpuolisesti, vastavuoroisesti. Ja ilman manipulointia, saati syyllistämisiä, tai vaatimuksia. Vaan, koska niin aidosti tahdotaan. Kykyä kokea aitoa iloa toisen puolesta, asioista, jotka eivät liity itsekkäästi vain omaan itseen. Vapaus rakkaudessa antaa toiselle ihmiselle vapauden ja turvan. Sataman, jossa olet tervetullut, mutta laskee sinut käymään omalle merellesi, ja vieläpä varustaa laivasi hyvin. Kysymys ei ole velvoitteista, vaan ilosta, koska näin tahdotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä, ettei pyritä muuttamaan toista. Hyväksytään, kuka kukin on. Tullaan vastaan samassa suhteessa, molemminpuolisesti, vastavuoroisesti. Ja ilman manipulointia, saati syyllistämisiä, tai vaatimuksia. Vaan, koska niin aidosti tahdotaan. Kykyä kokea aitoa iloa toisen puolesta, asioista, jotka eivät liity itsekkäästi vain omaan itseen. Vapaus rakkaudessa antaa toiselle ihmiselle vapauden ja turvan. Sataman, jossa olet tervetullut, mutta laskee sinut käymään omalle merellesi, ja vieläpä varustaa laivasi hyvin. Kysymys ei ole velvoitteista, vaan ilosta, koska näin tahdotaan.

        Tuon mukaan oon pyrkinyt toimimaan eikä sekään ole kelvannut, joten jossain on oltava vikaa. Minussako vai hänessä, joka kanssani suhteessa ei pysty tuohon samaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon mukaan oon pyrkinyt toimimaan eikä sekään ole kelvannut, joten jossain on oltava vikaa. Minussako vai hänessä, joka kanssani suhteessa ei pysty tuohon samaan?

        Se alkaa pelottamaan monia, ja eivät ymmärrä olevansa osa yhtälöä, vaan menettävänsä sen. Sitten alkaa sen toisen puolelta sabotaasi tätä turhaa pelkoa vasten. Se vasta surullista onkin. Ja silloin saattavat vetää sen tästä surullisen syylliseksi johonkin, josta eivät ole, ja vastuulliseksi, josta eivät ole. Nyt alkaisi sitten tämä todistus taakka, päinvastaisesta, jolle ei oikeastaan tule loppua. Teeskennellään, ettei välitetä, defenssinä tietenkin, alkaa tämä toisen arvottaminen millon miksikin, ja halutaan näin määritellä, sitoa, tai omistaa tämä toinen, menettämisen tai ulosjäämisen pelon takia. Ja absurdius on siinä, että mitään syytä ollut, muu kuin tuo väärä pelko.


    • Anonyymi

      Ihan hyvältä kuulostaa ja sydämestä tulevalta, puhtaalta pöydältä uusi alku

    • Anonyymi

      Pyyteetön rakkaus on aina kaunista.

      • Anonyymi

        Silti sitä ei osata arvostaa, kun sellainen sattuu kohdalle ja tulee elämääsi. Sen olen huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti sitä ei osata arvostaa, kun sellainen sattuu kohdalle ja tulee elämääsi. Sen olen huomannut.

        Vastavuoroisuus tässä lajissa on usein hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastavuoroisuus tässä lajissa on usein hankalaa.

        Joko otetaan itselle kuuluvana, eli ajatellaan, että ollaan oikeutettuja ja ansaitaan se. Tai sitten toinen alkaa pelkäämään, koska tuntuu niin hyvältä, ja siitä kehkeytyy pidemmän päälle peli, jossa se pelokas pyrkii voittamaan sen, joka ei pelkää. Siinä, se toinen unohtaa omista syistään, miksi se toinen on kiitollinen ja vapaa rakastamaan, juuri tätä toista osapuolta. Surullinen skenaario, jossa inhimillinen kipeys syistä monista monituisista, kääntyy itse tarkoitustaan vastaan. Mutta näitä vastuita ei voi toinen kantaakseen ottaa, eikä toista kokonaiseksi rakastaa. Vain jaetussa vajavaisuudessa, rikkinäisyydessä, inhimillisyydessä ja yhteisessä totuudessa tästä, on se lahja mahdollista ottaa kiitollisina ja turvallisesti vastaan. Elää siinä, ja ymmärtää miten onnekas onkaan ja kuinka kaunis ja ihmeellinen rakkaus on.


    • Anonyymi

      AP:stä tulee ihana puoliso ja lapsikatraansa rakastava, huolehtiva isä. Vanhemmiten hänestä tulee rakastettu ihana suvun vanhin. Isoisä, pappa, jota arvostetaan ja rakastetaan paljon.

      Se kaikki on edessäsi, jos niin haluat valita.
      Rakkautta ja merkitystä elämääsi.

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoistasi. Aloittaja on omantienkulkija nainen, ja kiitollinen niistä, joita olen saanut rakastaa, ja niistäkin, joista joutunut luopumaan. Jokaiselta olen oppinut jotakin, itsestäni, ihmisistä, ja elämän mysteeristä. Mummoikään on vielä monia monia kymmeniä vuosia. Jos sinne asti saan elää, olisihan tuo ihanaa olla rakkaiden ympäröimänä. Kuka tietää, en pahakseni laittaisi, jos tuon vaiheen saisin lopuksi elää.
        Nyt olen kuitenkin vielä tässä, ja onneksi suuntani kirkastunut, ja tiedän, mitä todella etsimässä.
        Monia polkuja itsekin kulkenut, ja onneksi tähän oivallukseen vihdoinkin tullut.
        Auttaa jatkossa ja monissa tulevissa seikkailuissa. Toivon, että tulee jatkossakin värikästä, kiitän elämän oppaista ja elämän nälästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe