Kauris ja ihastuminen?

Ihaa

"Kauris - 24.5.2005

Koska tuntemuksesi ovat hyvin epämääräisiä, sinun on vaikea pukea ajatuksiasi sanoiksi. Sinulla on taipumusta rakastua rakkauteen, ei niinkään ihmiseen."

Kuten tämän sivuston tämän päiväinenkin horoskooppikin (yllä) sanoo kauriista, että on taipumusta rakastua rakkauteen...

Niin kertokaapas muut kauriit, oletteko joskus oikeasti olleet rakastuneita johonkin henkilöön? Vai ovatko ne tunteet olleet sittenkin jotain muuta? Sen henkilön kanssa olet kenties tuntenut itsesi jotenkin ihanammaksi, ja sitä kautta pidät siitä tunteesta, ja koet muka rakastuneesi? Tai jotain?

Minä olen kauris, ja koko elämäni olen ollut sellainen, että eipä tarvi kaksilahkeisen olla kummoinenkaan, jos hän vain edes vähän vilkaisee minuun päin, olen heti ihan ihastuksissani, toki nyt tietenkin tapauksesta riippuen. Minä ihastun lähes päivittäin, kohteena lähes kuka vaan vastakkaisen sukupuolen edustaja, esim. raksajätkä, rautakaupan myyjä, exäni kaveri tai kuka tahansa ohikulkeva komistus. Välillä se on jopa ihan rasittavaa, kunhan vaan ihastuksissani sitten liitelen kuin muka rakastuneena, vaikka itse ihminen saattaisi olla miten ärsyttävä hyväänsä. Kysymys siis kuuluukin voiko muka kukaan ihminen olla ylipäätään niin täydellinen, että ihmiseen oikeasti voisi rakastua?

16

5654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi kauris

Rakastuneenahan ihminen katselee niiden kuuluisien ruusunpunaisten lasien lävitse. Ei näe vikoja toisessa. Kauris tosin saattaa olla siinä mielessä poikkeus, että on tavallista tarkkasilmäisempi etsiessään kumppania. Näkee toisen huonot ja hyvät puolet helpommin? Analysoiva kun on luonteeltaan.
      ..Ja täytyyhän pakkauksen sitten hyvä olla, että kauris sen hyväksyy mukisematta ;)
      Ja kun se on löydetty, pysyy yleensä uskollisena valinnalleen.

Kukapa ei pitäisi ihailusta? Kyllä esim. leijona ja vaaka kuitenkin ovat enemmän sitä sorttia, että melkein elävät toisten ihmisten ihailusta päivittäin..

Kyllä minä kauriina olen ihastunut ja rakastunut yleensä ihmiseen kokonaisvaltaisesti. Ulkonäkö ja luonne, molempien on täytynyt viehättää. Ja kyllä kauris on romanttinen merkki. Usein ujous vain estää sitä näyttämästä liian suoraan, ainakin alussa.

• Tyytyväinen

Minun kauriini on ainakin aivan ihana, en olisi ihan heti uskonut että sellaisen mörököllin sisällä asuu sellainen lämmin ja ihana ihminen. Onneksi jaksoin odottaa, että se paljastui. Ja on hyvä tietää tuo, että kauris pysyy uskollisena kun löytää itselleen sopivan ihmisen. Tulee arvokas olo, kun tiedän että tällä mörököllillä on kuitenkin aika tarkat nuo valintakriteerit eikä hän huonoissa suhteissa ole koskaan roikkunutkaan.

• sopii

....paremmin kyllä kaloihin, jos se on hyvin voimakasta. Mutta voihan sulla ollakin kuu kaloissa tai venus?

• cauris

Kauris tapaa aina suojella itseään ettei satuttaisi itseään miesten kanssa. Niin siinä usein käy, kun sitten oikeasti rakastuu!

Ensimmäistä kertaa rakastuin tulisesti 17-vuotiaana ja olin hyvän aikaa suhteessa kyseiseen mieheen, ongelmia kuitenkin ilmaantui ja vaikka kuinka yritin korjata asiaa, en onnistunut eikä mieskään osannut asoiden suhteen mitään sitten tehdä.

Nykyistäni olen rakastanut jo kohta 3 vuotta eikä loppua näy. Tottakai rakastan sitä, miten hän saa minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi ja ihanaksi, mutta on paljon asioita, joita rakastan myös hänessä mielettömästi. Rakkaus muuttuu ajan mittaa kypsemmäksi ja siinä mitataan onko se todellista. Meillä ainakin tuntuu vahvistuvan kokoajan nuo tunteet ja ollaan kuin yhteen kasvettu paita ja peppu;)Olisi vaikeaa kuvitella elämää ilman häntä enkä haluaisikaan sellaista elämää jossa hän ei olisi rakkaimpanani.
      Mutta ihastuminen ja rakastuminen on jokatapauksessa kaksi eri asiaa.

• kaurishh

Sama täällä vaikka en ole seurustellut tyttöystäväni kanssa kauaa mutta tiedän että se on se oikea ja tiedän että hän oikeasti rakastaa ja välitää minusta. ennen olen pelännyt et minut jätettäisiin mutta en nytte sillä tiedän ettei loppua ole tulossa lähimaillakaan !

• Siilinkari

Kauris rakas´tuu vain tulisesti ja vain kerran elämässään. Se on vaan onnesta kiinni onko ensirakkaus pysyvä. Jos niin ei ole, kestää kauriin toipuminen rakkaudesta tosi kauaan. Ja uudellen rakastuminen kun tuppaa oleen vaan sellasta ihastumista ja tykästymistä. Näin mulle ainankin on käynyt. Vai liekö sitä tuullut niin pelokkaksi uusien ihmisten suhteen, ettei uskalla niiden antaa loukata itseään. kauriilla kun on taipumusta pitkä muistisuuteen. Olis kyllä vielä joskus kokea aito rakkauden tunne ilman mitään vaatimuksia!

• lähellä

Ja sitä rakkautta ei voi olla tuntematta. Joskus se on jopa ahdistavaa. Kauris todellakin takertuu kiinni eikä päästä irti ei sitten millään, jos vain saavuttaa sen tunteen sisälleen. Väittäisin, että kauris voi rakastua useammankin kerran elämässään. Edellisistä sydänsuruista kauriit selviävät hyvin hitaasti, mutta jättävät ne taakseen ajan kuluessa. Hyvä muisti heillä myös on ja kauriit voivat kaivella esille vanhojakin asioita, joita on joskus tullut sanottua. Kauriit ovat todellakin jalat maassa-tyyppejä. Kauriin kanssa on varmaan aika helppoa elää sellaisella, joka osaa arvostaa kauriin arvoja ja elämäntapoja.

• kauris

Minulla on ollut kahden kuukauden sisällä kolme seurustelu kumppania joista yhden kanssa seurustelen nytten.. tiedän että en ole päässyt aikaisemmista yli mutta yritän kuitenkin vaikka se on vaikeaa..

• searchin love

minä itse en ole koskaan ollut varmaan rakastunut... minulla on tyttöystävä ja ainoa syy miksi olen hänen kanssaan koska hän saa oloni tuntemaan turvalliseksi ja voin olla omaitseni ja välitän kyllä hänestä mutta riittääkö se?? Minulla on sama ongelma että kiinnostun lähes jokaisesta vastaantulevasta naisesta mikä minulla on?

• mehtäkauris

Eiköhän se aika monella muullakin kun kauriilla ole niin, että ihastutaan ihastumisen tunteeseen. Toisaalta kun miettii asiaa, niin eihän täydellistä ihmistä ole olemassakaan ja kuka sitä nyt täydellisyyksiä voiskaan rakastaa, ku ne ois niin ärsyttävän täydellisiä. Ite ainakin rakastan omassa rakkaassani sitä, että se on välillä niin ärsyttävän epätäydellinen. Just se tekeekin siitä rakastamisen arvoisen ku sitten huomaa et kyllä siitä löytyy niitä hyviäkin puolia! Kyll se on niin et ensin rakasTUTAAN ja se on niiiiin ihanaa ja toinen niiiiin täydellinen, mut vasta sit rakasTETAAN ku hyväksytään toisen huonotkin puolet osaks sen ihmisen ihanaa persoonallisuutta.
      Ihastuahan voi joka päivä, mutta oikea rakkaus syntyy mielestäni vasta kuukausien ja vuosien kuluttua. Onneksi toisesta ihmisestä ei ikinä voi tietää ja oppia kaikkea, vaan joka päivä voi löytää uusia puolia, olivatpa ne sitten hyviä tai huonoja.. Säilyypähän mielenkiinto eikä rakkaus lopsahda.

• KAuris

ominaisuus sekä "TUTAAN"- että "TETAAN"-tilanteessa ainakin varttuneemmilla Kauriilla on, että he niinsanotusti tiedostavat oman tilansa.

• olla tosissas

ettei kakslahkeisen tarvii olla kummonen että olet otettu...
      oikeesti.
      mä oon kauris. ja harva on päässy mua lähelle, mutta ne harvat mä valitsen kyllä itse. olen erittäin helposti lähestyttävä, mutta en päästä tyyppiä silti helposti lähelle. ja väitän, että se olen mä joka on sitten ottanut kundin, ei se kundi. jos ymmärrätä mitä tarkotan. mutta että kuka vaan kelpaa, niin olen täysin eri mieltä.
      miksi kelpais? sitäpaitsi, jotta voin itse antautua täytyy luottaa täysin kumppaniini, pitää paikkansa. kommentteja?

• iäkkäänpi kauris----

Onhan tuo tuttua ja kuuluu ilmeisesti syntymälahjoihisi.
      Olet ilmeisesti nuori,joten onhan se ihan luonnollista,kun kerran Kauriin pinnan alla on lämmin ja intohimoinen nainen!Se on lahja elämältä
      josta voit olla onnellinen,samoin miehesi:)
      Ikää myötä tuo tasoittuu ja antaa rikkaan ja tyydytystä tuovan lisän parisuhteesesi!Älä ole itsellesi liian ankara,se kun kuuluu myös luonteeseesi,vaan ota asia luonnollisena.
      Rakastuneena hehkut, ja olet viehättävimmilläsi,oikean rakkauden saatat oppia vasta myöhemmin:D terv. Kaurisnainen.

• minä ollut..ja olen vieläkin

joo, olen ollut oikeasti rakastunut, ja olen kyllä vieläkin. itse olen kauris nainen, rakkauden kohde, vesimies mies. tapasimme yhteisien kavereiden kautta, ja kiinnostus iski heti molemmin puolin! siitä sitten päädyimme yhteen, ja vietimme jonkin aikaa maailman ihanimpia hetkiä elämässäni. sitten tämä yht'äkkiä otti ja jätti.. mutta vielä ollaan kavereita..

sori saatto poiketa vähän aiheesta, mutta olen rakastunut, en sillä tavalla ihastumalla kuten kirjotit, tämä on erilaista. :o se ihminen saa minut tuntemaan jotenkin.. erilaiseksi...

• Kauris-M27

En ole ihastunut, saatikka sitten rakastunut koskaan! Vastakkaisen sukupuolen edustajia on kyllä riittänyt, mutta minä en ole koskaan tuntenut mitään em. seikkoihin verrattavaa! Ja sekös jurppii, niin taidan olla se kylmä- ja laskelmoiva kaurismies. Huoh...

Hyvää kesää silti kaikille!

• Kauris74

Pohdit aika suuria asioita....
      "Vakavia" suhteita kertynyt 3 ja yksi niistä on menossa nyt. Edellisestä ehtikin vierähtää 10 vuotta. Tarpeeksi monta kertaa kun saa näpeille rakkaudessa, sitä muuttuu laskelmoivaksi ja araksi. Muuri kasataan eteen vaikkei aihetta olisi ja siitä ei sitten tule läpi kukaan, jos ei itse anna myöten. No nyt sitten Oinas mies veti jalat alta 10 vuoden muuraamisen jälkeen. Tunne on voimakas, mutta ei rakastumista. Enemmänkin ihastumista ja toisen läsnäolon kaipuuta. Pettänyt en ole koskaan, enkä ihan heti voisi kuvitella niin tekevänikään. MIKSI IHMEESSÄ mennä vieraisiin?!
      Uskon siihen että rakkaus tulee nurkan takaa itsekseen ajan myötä. Se joka Kauriin saa rakastamaan, on aikamoinen tunne-elämän maratoonari ja onnen-pekka. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16