Åsa ja Åke, Elise ja Alarik

Anonyymi-ap

Moiii, mä oon Åsa. Mullon maailma suloisin kaksoisveli Åke. Mut kun vanhemmat kutsu meitä yhtäaikaa, ne sano, et tupla-Å.

Mutsi on Disa ja fatsi Olle.

Me on tultu aina niin hyvin toimeen, et mää en kyl muista, et ois koskaan riidelty. On ihan pinnistelemättä aina haluttu olla toisillemme oikein kultaisia. Se varmaan johtuu geeneistä, sil meidän vanhemmatkin on hirveen sopuisia. Ja sit ne on antaumuksella ollu meidän leikeissä mukana, eikä ne oo koskaan kieltäny meiltä mitään, eikä ne oo koskaan pelotellu.

Jotkut sanoo, että joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee, mut ei me olla kuoltu.

Snadina mä leikin, et mä oisin prisessa. Mul oli jonkin satujen takia sellainen käsitys, et prinsessa ois kultakutrinen, niin kuin määkin, et sillois asuna sellanen keltasifonkinen lyhyt kolttu, ku baby dollin yläosa, mut alaosa ois kuiteskin ihan paljaana.

Mä järkeilin silleen, et pimppi on nätimpi ku pöksyt. Ja sit mä aattelin, et prinsessalla on tietysti snadi kruunu. Äiti oli taitava käsistään, niet se teki keltasest sifongist koltun, ja Åke keltasest kartongist kruunun, joka oli sit kahel kumilenkillä kiinni korvista. Ne kumilenkit oli tietysti keltasii.

Niis asuis mä olin si kesällä mökillä ja talvella aika usein kotonaki. Åke askarteli mulle pahvilaatikoista ja keltasesta paperista hienon linnan, ja sinne mä kutsuin sit sitä tapaan prinsessaa. Se useesti sano, et mulla on nätti asu ja superkaunis pimppi, niiku prinsessoilla kuuluu ollakin. Mää olin hirveen otettu.

Kerran se kysy, et käyks prinsessat koskaan lääkärissä. Mää sanoin, et tietysti. Mää oon kutsunu tohtosisedän jus siks tänne linnaan. Mä aukasin jalat ja häppärit, ja kysyin, et miltä se näyttää. Se tutki oikein huolellisesti ja tarkasti, ja totesi, et sehän näyttää erinomaisen hyvältä.

Mä huomasin, et siltä oli tutkiessa pippeli käyny kovaks, nii mää si kiihotuin ihan mahottomasti. Pimpis tuntu hirveen hyvältä, ja se kävi ihan klottuseks. Mää kysyin, et mahtuiskohan se pimppiin. Ja kyl se mahtu, sil toisaalta mulla oli venyny immenkalvo, ja sillä oli vielä aika ohut pippeli. Se tuntukin niin miellyttävältä, et me sitten joka päivä leikittiin lääkärijuttuu ja kotileikkii.

Vanhemmat piti sitä ihan kivana leikkinä, kun näkivät, miten me siinä viihdyttiin ja tykättiin toisistamme.


Ja me tehtiin sitä jatkuvasti, mut ei se sit enää ollu leikkii, vaan nautittiin oikein isosti. Sit se prinsessa-asuki kävi pieneks, mut yhtymistä ja suloisehtimista mei ollenkaan lopetettu.

Universiteetissä si tutustuttiin toiseen pariin, Eliseen ja Alarikiin nii hyvin, et me kutsuttiin ne ens kämpille ja saunaan ja kesällä mökillekin. Ne ei ollu sisaruksia. Muistettiin se prinsessa-asu, ja Åke ostikin sellasen syntymäpäivälahjaks.

Pöksyille ei kuiteskaan keksitty käyttöä, mut pitihän nekin ostaa. Niist sit tehtiin kirjan päällykset, mut ei me kelleskään kerrottu, mist ne oli tehty. Vaik muutamat kyl kehu, et nee on nätit. Sit me myös todettiin, että eihän nykyaikaiset prinsessat enää käytä kruunua. Mut keltaset ohuet polvisukat se osti.

Kun mää sit mökillä tarjosin aamukahvia prinsessa-asussa, Elise oli ensteks vaaleansinisessä beibiksessä. Sit ku se kesken kahvin käväs niitten kämpässä, se tuli sieltä ilman alaosaa. Se sano, et meilläpäin prinsessat on vaaleensinisessä.

10

2346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Åsa ja Åke, Elise ja Alarik 2

      Kumme viel oltiin niiku universiteetissä, oli muotiajatuksena, et seksi pysyy virkeenä, ku aina keksii jotakin uutta, mut jos se vakioituu, nii se tylsistyy. Soli ihan psykiaattereitten hellimä ajatus. Nykyään siit ei kuule enää kuin hidasmielisiltä, jolle se on jääny niiku päälle.

      Ne jotka sitä aikoinaan yritti, kyl jo huomas, et ei se pidä paikkaansa. Siin nimittäin pää tuleepi vetävän käteen. Ei semmosta oo, et ikusesti keksii uutta. Motettiin se puheeks kerran Elisen ja Alarikin kanssa, ku ne oli vierailulla ja saunomassa.

      Ne sano, et kuka noin hullui puhukaan: ”Ja lehet jotka siitä torvee soitteli, oli sopulilauma, niiku se entine resitentti Koivisto sano. Meistä taas näyttää, että seksi voi kyllä lässähtää, mutta ihan muusta syystä, ku vaihtelun puutteesta, nimittäin herttasuuden puutteesta.”

      - ”Jos parilla niiku riittää herttasuutta, ihan tavallinen arkiseksi riittää suloiseen ihanoitukseen, eikä virviksii eli virvatulia kannata, eikä voikaan ajaa.”

      Me si sanottiin, et me ollaan ihan samaa mieltä: Meidän sisarrakkauteen ei juu oo tullu uusii elementtei, mut se on kestäny jo kauan, eikä loppua näy. Toi Åke jaksaa aina herttailla ja uudestaan ja uudestaan kehuu, kuinka sulosellinen, prinsesseellinen ja vittusellinen mä oon. Jä mää hymyyn sille joka päivä ja näytän sille avattuu vittuu ja herttailen sillä myös sillon, kun ei oo varsinaisesti seksiikään. Sen nimi on molemminpuolinen herttailu, eikä suinkaan vaihtelu.”

      Elise: ”Meijän kielessä vittuilukin tarkottaa ihan muuta, ku rumassa kielenkäytössä, se tarkottaa herttailua. Siinä psyyke lepää. Se tarkoittaa ystävällisyyttä.”

      Åsa: ”Ihmisellä on samanaikaisesti synnynnäinen sekä moniavioinen että yksiavioinen taipumus. Mää oon maalla herttaillu poikaserkulle – se on muuten oikein miellyttävä, mut emmä oo siihen varsinaisesti rakastunu – vittua näyttämälla ja avamalla. Se on ymmärtäny just oikein sen, et sen todellinen motiivi on herttaisuus.”

      - ”Mää nimittäin tiedän, et mitä mies kaiken enämpi toivoo tytöltä, jonka kanssa ei olla ihan yhdynnässä, nii se toivoo, et tyttö rauhallisesti ja levollisesti siinä rupatellessa samalla näyttäs vittua. Semmoinen on todella lämmintä ystävällisyyttä. Ja vaikka siinä ei käydä kauppaa, tyttö huomaa, että mies on ylipursuavan kiitollinen ja kehuu tytön ja vitun kauneutta loputtomin sanoin. Kyl semmosest tyttö itekin nauttii.”

      Elise: ”Jetsulleen näin. Mekin on Alarikin kans haaveiltu, et me voitas näyttää tommosta ystävällisyyttä toiselle pariskunnalle, mut jos ihan tosissaan puhutaan, niin kyl mollaan haaveiltu myös siitä, että herttailu toisen puolison kanssa toisi myös tyydytystä ihmisen moniavioiseen tarpeeseen.”

      Keskustelu oli käynyt niin kierroksilla että vittuni oli kuin tulessa. Hyppäsin mitään empimättä Alarikin kaulaan, ja sanoin: ”Työnnä kyrpäsi minun vittuuni, nyt herttaillaan.” Sama ajatus oli noussut myös Eliselle ja Åkelle.

      Yhdyntä oli pökerryttävän ihana. Orgasmi oli todella, kuten kotimaisessa kielessä ennen sanottiin, ”hekuman huippu”. Koko loppuvierailun ajan, suloisehdittiin toisen puolison kanssa.

      Åke: ”Lienee selvä, ettemme aina voi kokea, mitä nyt koimme, tietysti siinä oli mukana uusi ja outo, ja vähitellen siitä tulee yhtä tavallista, kuin omankin kanssa, mutta meidän puolestamme on varma, että te olette oikea pari loppuelämäksi.”

      Elise ja Alarik: ”Me kuulumme yhteen.”

    • Anonyymi

      Åsa ja Åke, Elise ja Alarik 3

      Ystäväpareilla oli jokseenkin kielteinen kuva naturismista eli nudismista, mutta asia oli kuiteskin sen verran kiinnostava, että päättivät tehdä lomamatkan Kroatian nakurannalle.

      Nudismin takana oli 1900-luvun alussa Saksassa syntynyt liike, Freikörperkultur, FKK, Vapaa kehonkulttuuri, joka vakuuttaa, että aatteellisessa alastomuudessa ei ole mitään seksuaalista.

      Kroatiassa havaitsivat, kuten olivat arvelleetkin, että tämä ei ollut totta. Ihmisillä olivat sukupuolielimet enemmän näkyvissä, kuin on tarpeellista ollessa alastomana. Järkiään naiset ottivat aurinkoa jalat levällään ja vittu auki. Se on kyllä kovin kaunista ja kiihottavaa, muttei FKK-opin mukaista. Asettuivat nakurannan puolelle.

      Tekstiilirannan ja nakurannan välillä oli suihku, jota molemmat käyttivät. Kiinnittivät huomiotaan erääseen parikymppiseen poikkeuksellisen kauniiseen ja muodokkaaseen tyttöön, joka tosi huolellisesti pesi vittuaan myös uimapukurantailijoiden katsoessa silmät tapilla. Tyttö selvästi nautti esityksestään.

      Kokemus siis kertoi samaa, mitä lukuisat videot, joita olivat etukäteen nähneet. Nakurantojen elämä on enemmän kuin seksuaalista, jopa yhdyntää, jota itseään tyydyttävät miehet ja naisen piirissä katselevat.

      Parit miettivät, että näin kuuluu ollakin, mutta miksi sitten valehdellaan, ja ollaan alasti vain uimisen ja auringonoton varjolla, otetaan rajatonta ruskeutta. Kuumaa kun oli, hotellissa saatettiin riisua alasti, kuten muutenkin tavattaessa. Myös mietittiin.

      Elise: ”FKK-liike syntyi reilu sata vuotta sitten, jolloin julkinen alastomuus oli ehdottomasti kielletty. Jos ei olisi pehmennetty valehtelemalla, se olisi ollut liikkeen loppu jo alkuunsa. Nythän voi olla, miten itseä haluttaa.”

      Åsa: ”Kiinnitin huomiota, että vanhoissa FKK-kirjoissa kuvattiin alastomia naisia. Kuvatekstit kertoivat niissä näkyvän ”Ideale Naktheit” eli ideaalista alastomuutta. Minusta niissä ei ole nykyisiin alastonkuviin muuta eroa, kuin että niissä pelmuaa tyttöjä teennäisissä asennoissa voimistelemassa ilman voimistelupukua.”

      Åke: ”Minä kerron ihan kakistelematta, että kyllä minua kiihotti, ja kovasti kiihottikin, varsinkin se suihkun ilmeisen ruotsalaisen näköinen kaunotar, joka pesemisen varjolla hieroi vittuaan. Vaikka peitteli, taatusti sai siinä orgasminkin. Sen verran nyki ja jännittyi jouselle ja sitten laukesi veltoksi.”

      Alarik: ”Samaa tyttöä minäkin katselin, enkä edes ujostellut, että otti eteen, sillä monilla miehillä otti. Kaunista katseltavaa oli myös, kun monet naiset ottivat aurinkoa vittu auki.”

      Åsa: ”Ja kiihottavaa katseltavaa oli myös meillä tytöillä. Vallan komea oli muuan mies, jolla kyrpä oli jo puoliksi ylhäällä, mutta sitten osoitti taivasta kohti, kun katseli suihkutytön runkkaamista.”

      Elise: ”Ihan samaa miestä minäkin katselin ja vittu oli mulla kuin viulunkieli.” - Åke: ”Epäilenpä, että kaikkien täytyy laueta. Varmaan tytöt tykkää, jos makaavat selällään, toisen tytön poikis hellittelee vittua ja juttelee irstaasti. Mollaan sitä harrastettu oman kanssa. Nimitetään sitä haaveiluttamiseks, kun mielikuvat saavat vapaasti lentää kenessä tahansa.”

      Alarik: ”Ihan sama on keksitty Elisen kanssa, ja sitten vaihdettu vuoroja. On enämpi kun herttasta, kun saa vapaasti haaveilla toisista tytöistä, kun oma tyttö haaveiluttaa.”

      Kumpikin tyttö asettui lainamiehen haaveilutettavaksi. Tuntui niin ihanalta, kun sai ääneen keskustella, miten uimarannan miehen kyrpä tekee hyvää vitun kaikissa sopukoissa. Orgasmi oli tytöillä sen mukainen, vei tajunnan rajoille, ja sai samalla eläytyä, miten maailman kaikki miehet ovat vain yhtä ihanaa kyrpää.

      Levättiin vähän, ja tytöt ryhtyivät haaveiluttamaan ystävämiestä. Kertasivat, kuinka pojat työntäisivät kyrvän suihkupimusen vittuun, ja tyttö kamaloituisi ihanoituksesta. Pojat laukesivat räjähtävään orgasmiin, sperma tyttöjen kasvoille. Osan nielivätkin.

      Pesivät ja huuhtelivat lainiksensa sukupuolielimet käyttäen paljon aikaa. Sitten ryhtyivät murkinalle hyvin tyydytettyinä.

    • Anonyymi

      Åsa ja Åke, Elise ja Alarik 4

      Lainakumppanin antama herttailu haaveiluttamalla oli kaikista niin ihanaa, että se uusittiin vielä illalla. Kun nakurantakokemukset oli läpikäyty, vielä herttailtiin ja yhdyttiin, edelleen minä Elisen Alarikin kanssa ja Elise minun Åkeni kanssa.

      Muutenkin koko viikon lomamme ajan herttailimme vain lainakumppanin kanssa, ja sitten kotona omamme. Meidän parien välit kävivät nakulomalla entistä kiinteämmiksi ja suloisemmiksi.

      Aamulla kävimme ruhtinaallisella aamupalalla, joka kuului hotellihintaan. Pian sen jälkeen taas herttailemaan ennen lähtöä rannalle. Asetuin selälleni polvet koukussa ja levällään. Alarik asetti tyynyn pääni ja peppuni alle. Yhtä aikaa oli esillä sekä vittu että persereikä. Tiedän ennestään – ne ovat suorastaan ylpeyteni – sillä ne ovat kauniit kuin ruusunkukka ja nuppu.

      Niin hellästi, kuin Alarik vain osasi, hän ryhtyi suutelemaan minun vittuani ja perseaukkoani. Työnsi kielensäkin kokonaan vittuuni ja hiukan matkaa perseeseenkin. Tuntui niin suloiselta, että sulin kokonaan, ja välillä ajatusmaailmani sammui täysin, muttei ihanoituksen tunne.

      Olimme olleet siinä varmaan tunnin verran. Sitten Alarik työnsi – edelleen suurinta hellyyttä tuntien -ihanoitteellisen kyrpänsä minun vittuuni sisälle. Suorastaan imin sen ja pidin siitä vitullani tiukasti kiinni. Huomasin, että Alarik oli laukeamaisillaan. Sanoin: ”Laukea pian sinne emättimen syvyyksiin. Se odottaa nyt sinun ihanaa spermaasi.”

      Alarik: ”Se on suloiselle sinulle, juuri sinulle.”

      Laukeaminen oli niin voimakas, etten osaa sanoa, olimmeko sen jälkeen jonkin aikaa aivan tiedottomana.

      Naapurisängyllä oma Åkeni samalla tavoin kohdisti herttailunsa Elisen vittuun ja persereikään. Työnsi ihaneellisesti kyrpänsä emättimeen ja sormensa syvälle perseeseen. Elise rimpuili ja huusi ääneen, ja sitten tuli vapauttava laukeaminen.

      Kaikki syleilivät, suukottelivat ja rutistivat lainapuolisoaan. Levättiin vartti, ja sitten taas rannalle.

      Rannalla oli melkein sama porukka. Erityisesti tytöt ilostuivat, että eilinen komea mies oli paikalla, ja tänäänkin kyrpä pystyssä. Poikia taas ilahdutti, että vittuaan onanoinut ruotsalaiskaunotar oli myös.

      Kaikille tuli sama ajatus. Voisikohan noita pyytää yhtymään? Tytöt suuntautuivat adoniksen luo ja sanoivat suoraan, että jos haluaa, voi yhtyä heihin vuorotellen toisen katsoessa. Mutta ympärille kehittyikin suuri piiri katselijoita. Muut tyydyttivät itseään, mutta Elise ei orgasmiin asti. Odotti, että pääsee yhtymään, kun minä olen ensin antanut adonikselle vittua. Pienen levon jälkeen. Olikin Elisen vuoro.

      Ruotsalaiskaunotar oli ilahtunut veljeni Åken ja tuttavaparin Alarikin suorasta pyynnöstä. Hekin olivat piirissä katselemassa, kun annoimme vittua adonikselle, mutta eivät myöskään onanoineet orkkuun asti, koska odottivat oman ihanoituksensa täyttymistä.

      Kun me tytöt olimme ponnahtaneet adoniksen kanssa, siirryimme yhdessä hänen kanssaan katsomoon, kun veli ja Alarik vuorollaan antoivat kyrpää ruotsalaisnätylle. Tunsin muuten hänessä jotakin tuttua. Hän oli kuin prinsessa ilman keltaista beibiksen yläosaa.

      Liioittelematta voi sanoa, että olimme sen päivän huomatuimpia rannalla.

      Hotellissa taas herttailimme haaveilutteellisesti lainiksen kanssa ja sitten vielä illalla ponnahdimme. Tulimme siihen tulokseen, että jopa on paljon ihanempi loma, kuin osasimme odottaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinulla tyttö on mahtava, erikoinen kirjoitustyyli, enkä voi olla sitä rakastamatta!

      • Anonyymi

        Kiitos kiittämästä!


    • Anonyymi

      Åsa ja Åke, Elise ja Alarik 5

      Kun lehdissä puhutaan parinvaihdosta, aina kehutaan, miten se tuo potkua ja vaihtelua seksielämään. Emme me sellaisesta tykkää, vaan jatkuvuudesta. ”Vaihtelussa” täytyy aina tehdä ankaraa työtä, koska ei milloinkaan tunne edeltä kumppaneitaan, ja joutuu aina opettelemaan toisen suhtautumista. Rutiinissa voi keskittyä suloisehtimiseen, koska jo ennestään tuntee toisen.

      Tietysti voi joskus ponnahtaa tuntemattomankin kanssa, mutta koko elämän ajan oleva vakiopari, johon olemme niin herttasoituneet, että muutenkin halutaan olla yhdessä kuin seksissä, on juuri sitä, mitä olemme toivoneet ja löytäneet. Emme tunne kutsumusta moniin pareihin, vaan suloiseen vakiopariin.

      Ihanehtiminen vakioparin kanssa on tavallaan avioliiton luontoinen. Rajoittamatonta iloa herttaisuutta, mutta yksi rajoitus siinä on. Mustasukkaiset älkööt vaivaituko. Mustasukkaisuus on henkisessä rakenteessa oleva lähtemätön piirre, joka vie ilon ja vapauden.

      Enemmän kuin hyvin onnistuneen nakuloman jälkeen jatkoimme entiseen tapaan, minä rakkaista rakkaimman kaksoisveljeni Åken kanssa ja Elise Alarikin kanssa. Tapasimme toista paria useamminkin, kuin ponnahdimme omamme kanssa, mutta puolessa vuodessa tuli herttailusta toisen kanssa niin itsestään selvää, että se oli suunnilleen saman määräistä. Meillä on ikuiset ystävät. Saamme nauttia myös levosta.

      Terkkuja Åkelta, Eliseltä ja Alarikilta! □ 🌹🧡

    • Anonyymi

      Mitä saatanan kieltä tää on

      • Anonyymi

        Suomen murteet - Kotimaisten kielten keskus
        https://www.kotus.fi/kielitieto/murteet/suomen_murteet

        "Suomen murteet
        Suomessa puhutaan monenlaisia murteita. Murteet voidaan jakaa pääryhmiin, ja pääryhmiin kuuluu useita alaryhmiä. Jaon perustana on äännehistoria, ja jaottelussa hyödynnetään myös asutushistoriallista tietoa.

        Pääryhmät
        Suomessa puhuttava suomi jakaantuu useisiin murteisiin. Pääryhminä on pidetty itä- ja länsimurteita.

        Itämurteita ovat savolais- ja kaakkoismurteet. Länsimurteita ovat lounaismurteet, lounaiset välimurteet, hämäläismurteet, eteläpohjalaismurteet, keski- ja pohjoispohjalaismurteet sekä Peräpohjan murteet."



        Kysyt:
        Mitä saatanan kieltä tää on

        Turkuraattori:
        Mitä saatanan kielt tää o

        Vastaus:
        Murretta se on, eikä mitään vierasta kieltä!
        Etkö sinä sitä nyt murteeksi ymmärtänyt?
        Kiinan kieleksikö sitä luulit?

        Turkuraattori:
        Murret hän o, eikä mitään vierast kielt! Etkö sää sitä ny murteeks ymmärtäny? Kiinan kieleksikö sitä luulit?

        Paljon hauskempaa lukea, tuo kirjoittajan käyttämä murre on, kuin jos hän käyttäisi kirjakieltä!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe