Petteri laittaa nyt asiat kuntoon. Nyt vaan kaikki töihin. Töihin pitää mennä vaikka ei ole töitä. Ja jollei ole töitä niin ei myöskään syödä. Mutta tärkeintä on helpottaa irtisanomista.
Ja nyt myös laitetaan myyntiin kaikki Suomen valtion tuottavimmat osakkeet, jotta he joilla nappuloita on ostaa ne rikastuisi vielä enemmän. Ja osinkotulot valtiolla vaan heikkenee. Se on kun kusisi housuun pakkasella lämmittääkseen itseään.
Sitä saa mitä tilaa.
Nyt loppuu verorahoilla eläminen.
8
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Kumma yhtälö Suomessa , kun on työvoimapula ja työttömiä samaan aikaan . Herää kysymys miksi on näin ? Tapalaiskoja ja kaikenlaisia puliveivareita sekä kaikenlaisten tukien kalastajia on ollut aina !
- Anonyymi
Tällä aluella ei ainakaan ole työvoimapulaa kuin julkisella sektorilla.
- Anonyymi
Pulaa onkin ilmeisesti ainoastaan työhaluista, työt kun ovatten siitä ikäviä tehtäviä että ne häiritsevät hauskanpitoa. Eikä töissä ole kuulema kivaa, siks mä en ainakaan lähe töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulaa onkin ilmeisesti ainoastaan työhaluista, työt kun ovatten siitä ikäviä tehtäviä että ne häiritsevät hauskanpitoa. Eikä töissä ole kuulema kivaa, siks mä en ainakaan lähe töihin.
Tulit tänne sitten kertomaan kuulopuheitasi ja eikö tosiaan ole mitään omakohtaista kokemusta työstä. Katselet vain kun muut ruokkii sut siinä sivussa työnsä ohella.
- Anonyymi
Luottomies, hoitaa Suomen kuntoon
- Anonyymi
Totta helvetissä työtä pitää tehdä. Nykynuoret pääsee eläkkeelle 70v nurkilla, tosin opinnot kestää kauemmin. Kokoomus on oikealla asialla. Kaikki, jotka 0% veroilla elättää itsensä tuilla, joutais kirkon avustusten piiriin. Kun saisi tehokkaan työajan työnantajan käyttöön, lomaa liikaa sekä kahvi+ lounas tauot omalla ajalla, nousisi tehot. Irtisanomissuoja helpommaksi, ei tarvitse vääntää kättä laiskojen kanssa. Yrittäjä ottaa riskit, ei ole mikään sossu tai mielenterveyshoitaja. Suunta on oikea. Työttömyyskorvaus liian suuri, puolet pois, johan kelpaisi ihan kaikki työ. Loppu ruoka kuponkina. Suomi nousee työllä. Julkisen terveydenhuollon voi osin yksityistää, palveluja käyttävät kuitenkin työssä käyvät. Hyvä kokoomus.
- Anonyymi
On näitä siivellä eläjiä Sysmässäkin vaikka kuinka , joiden vuokrat maksaa sosiaalitoimi ja kela sekä sysmän kunta . Mutta kyllä näiltä rahaa löytyy kuitenkin viinaan ja tupakkaan sekä muihin päihteisiin !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804