Oletko sinä mies oikeasti

Anonyymi-ap

Varattu? Jos olet, niin onko haluja tehdä varaustilanteelle muutos vai ei? En haluaisi vehtailla varatun kanssa. Jos nyt tästä ikinä mitään edes tulee. Tämä palstailukin tuntuu kyllä vähän varatun vonkaamiselta. 😥

65

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkokysymys: Jos et ole varattu, niin onko muita oikeasti painavia syitä, miksi ei voisi mitään koskaan tapahtua? Onkohan se yksi asia joku este? Onhan se tavallaan ainakin... ap

      • Anonyymi

        Se yksi asia??
        Ja en oo varattu.


      • Anonyymi

        No joo. Ymmärrän että sinua arveluttaa fakta että minulla on pieni. Siihen se sen harrastaminen on pikkuhiljaa jäänyt jokaisessa parisuhteessani. Vaikka olisit kuinka ihastunut nyt niin jossain vaiheessa jos oltaisiin yhdessä se alkaisi ennenpitkää syödä naista. Eikä siinä auta edes se että olen aina ollut innokas nuolemaan.


      • Anonyymi

        Ei ole este ollenkaan se yksi asia ota yhteyttä niin voidaan tavata ja suudella ja näkisin sen yhden myös miksi se on niin vaikeaa ettei me voida sen yhden kanssa tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole este ollenkaan se yksi asia ota yhteyttä niin voidaan tavata ja suudella ja näkisin sen yhden myös miksi se on niin vaikeaa ettei me voida sen yhden kanssa tutustua

        voidaan tavata ja suudella hahhaha missähän Marsin kiertoradalla sinäkin olet?


      • Anonyymi

        Kuka mies koita nyt hyvänen aika jotain tarkennusta antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yksi asia??
        Ja en oo varattu.

        Oletko sinä vasta eronnut? Vai onko siitä jo aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä vasta eronnut? Vai onko siitä jo aikaa?

        Viime parisuhteesta on jo aikaa, eikä mikään taakse jäänyt paina mieltä. Kaikki on elämässä ok, hän nainen jo vois mun elämääni tulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime parisuhteesta on jo aikaa, eikä mikään taakse jäänyt paina mieltä. Kaikki on elämässä ok, hän nainen jo vois mun elämääni tulle.

        Ymmärsin että sulla on kumppani ja useampi lapsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin että sulla on kumppani ja useampi lapsi?

        Voipi olla. Kumppania kuvaa ehkä yksi sana muita paremmin. Tyytymätön. Jos henkilön voisi tiivistää yhteen sanaan niin tyytymätön olisi sitä. Ei auta vaikka miten yritän, aina on se seuraava asia mikä on huonosti. Koko ajan on jokin huonosti ja se tehdään myös selväksi.
        En tiedä kauanko tätä jaksaa illan että menee koko minuus rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime parisuhteesta on jo aikaa, eikä mikään taakse jäänyt paina mieltä. Kaikki on elämässä ok, hän nainen jo vois mun elämääni tulle.

        Tulle🤣🤣🤣🤣talking like ahlami


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime parisuhteesta on jo aikaa, eikä mikään taakse jäänyt paina mieltä. Kaikki on elämässä ok, hän nainen jo vois mun elämääni tulle.

        Sulla on varmaan paljon irtosuhteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin että sulla on kumppani ja useampi lapsi?

        Sitten me ei tunneta ollenkaan. Nuori nainen ketä tarkoitan, luullakseni tietää, tai ainakin joltain tutulta kysymällä saa selville että ei oo lapsia eikä vaimoa mulla. Mutta eihän nää ikinä osu... tuskin olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmaan paljon irtosuhteita

        Paljon? Jaa-a, ei nyt koskaan oo ollu kovin paljoo, ja nyt ei oo meneillään mitään, kaunis vihreäsilmäinen nainen pyörii mielessä...


    • Anonyymi

      En ooooooooooo.

    • Anonyymi

      En ole ollut millään tapaa varattu moneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Ketä miestä tässä varatuksi luullaan? Aika paljon Täällä on varattuja liikkeellä... Tiedoksi vaan.

    • Anonyymi

      Ap jos sinusta tuntuu että mitään ei tapahdu, niin mies on varattu. Voin sanoa omasta kokemuksesta.
      -sivusta -

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa

        Sama juttu täällä , ei pidä paikkaansa noin yksolkaisesti heitettynä


      • Anonyymi

        Mikä sinä olet täällä jakamaan oman kokemuksesi ohjeita. Kateellinen tulevalle parisuhteelle?
        Kiinnostunut itse miehestä ja yrität pilata orastavan romanssin?
        Sivusta.


      • Anonyymi

        That is exactly true.


      • Anonyymi

        Kaikki mitä sinulle tapahtuu on tapahduttava muille? Henkistä köyhyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet täällä jakamaan oman kokemuksesi ohjeita. Kateellinen tulevalle parisuhteelle?
        Kiinnostunut itse miehestä ja yrität pilata orastavan romanssin?
        Sivusta.

        Hahhahhaa, olen kyllä täysin sivullinen, mutta on näitä juttuja hauska lueskella, enkä malta olla kysymättä, että mitä ihmettä te naiset tappelette jostain miehestä tämmöisellä keskustelupalstalla? Ettekö uskalla naamatusten olla siihen (oletan, että nyt yhdestä kyse) mieheen yhteydessä? Vielä parempi, että jos on varattu, se toinenkin osapuoli olisi mukana. Varmasti asia selviäisi laakista, haluaako se mies olla juuri Sinun kanssa vaiko sen tyttöystävän. Ei sitten tarttis keskustelupalstoilla pähkäillä, saatikka vanhana katua, "mitä jos".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahhaa, olen kyllä täysin sivullinen, mutta on näitä juttuja hauska lueskella, enkä malta olla kysymättä, että mitä ihmettä te naiset tappelette jostain miehestä tämmöisellä keskustelupalstalla? Ettekö uskalla naamatusten olla siihen (oletan, että nyt yhdestä kyse) mieheen yhteydessä? Vielä parempi, että jos on varattu, se toinenkin osapuoli olisi mukana. Varmasti asia selviäisi laakista, haluaako se mies olla juuri Sinun kanssa vaiko sen tyttöystävän. Ei sitten tarttis keskustelupalstoilla pähkäillä, saatikka vanhana katua, "mitä jos".

        Joo, ehkä ei kaikkia lukijoita kannata aliarvioida, jotkut saattaa jopa omata rivienvälilukutaitoa ja huomata, että itse sinä mies kirjoitat tätä naisten välistä feikkidraamaa monologeissasi. Yhden miehen ketju taas😂 Ikävä kyllä tämä ei tästä kummemmaksi muutu t ilonpilaaja nro uno


    • Anonyymi

      Mihin nämä on varattu? Etulinjaan?

    • Anonyymi

      No voi herrab jumala kun olet vaikea ihminen miten voi olla niin vaikeeta varatun ihmisen kanssa olla yhteydessä

      • Anonyymi

        Samaa voisi kysyä myös vastakkaiselta sukupuolelta - sivusta


    • Anonyymi

      Mä en ainakaan ole, mut en kyllä vehtaakkaan kenenkään tuntemattoman kanssa 🙂

      • Anonyymi

        SIvusta: Tämä on hieno vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIvusta: Tämä on hieno vastaus.

        Hieno on ehdotan ,jos ei kultaisia niin edes kullitetut raamit tuolle vastaukselle


      • Anonyymi

        mutta tuttujen kanssa kyllä?


    • Anonyymi

      Mies on varattu mulle silloin kun hän on sinkku. Näyttele sinä niitä valkoisia biksujasi muille miehille.

    • Anonyymi

      Juu,, en ole varattu,, vaikka oonkin,, asun yksin,, mut en aina,, sori mut oli pakko.

    • Anonyymi

      Sä tiedät, että mä olen aina halunnut olla sun kanssa. Mitä enemmän, sen parempi, mutta kunhan enemmän kuin nyt!

      Mä en tiedä haluatko sä mua.

    • Anonyymi

      Mitenhän naiseen saisi yhteyden en ole missään sos.verkostoissa ja naisella salainen numero.

      • Anonyymi

        Puhumalla? Kysymällä numeroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumalla? Kysymällä numeroa?

        ja keneltä kysyisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja keneltä kysyisin?

        Eikö ole yhteisiä tuttuja tai tunnetko hänen sukulaisia, joilta kysyä? Itsekin miettinyt tuota samaa, mutta ei ole kumpiakaan, niin en pysty tekemään mitään.


    • Anonyymi

      Joo, kyllä mä haluaisin tehdä jotain varaustilanteelle, mutta tällä hetkellä se on mahdotonta. Tiedät hyvin syyn.

    • Anonyymi

      En oo varattu, mutta sinä näemmä olet..🥺

      Naiselle menee

    • Anonyymi

      Hän on varattu, ja saa ollakin, kuten minäkin, mutta miksi muut ei saisi ihailla myös sitä komeutta, ei se mies katsomalla kulu, eikä sillä että minä kuolaan, eikä silläkään että on saanut mun sydämen.

      • Anonyymi

        Just näin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin 👍

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        Kenestä tässä nyt puhutaan? Eihän täällä palstalla kukaan näe tuota ätmiä kun hänellä ei ole profiilia.
        Mutta todettakoon, että egon pönkitystä muiden kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä tässä nyt puhutaan? Eihän täällä palstalla kukaan näe tuota ätmiä kun hänellä ei ole profiilia.
        Mutta todettakoon, että egon pönkitystä muiden kustannuksella.

        Itsestäänkin tuo ätmi puhuu tuossa ylempänä ns arvostavaan sävyyn(🙄) kuten on tehnyt itsestään tämän egoa pönkittävän aloituksen, jota on taas jaxeltu tiirailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäänkin tuo ätmi puhuu tuossa ylempänä ns arvostavaan sävyyn(🙄) kuten on tehnyt itsestään tämän egoa pönkittävän aloituksen, jota on taas jaxeltu tiirailla

        Sinänsä tietenkin kunnioitettavaa että olet ottanut elämäntehtäväksesi ätmin jahtaamisen palstalla mutta kannattaisiko hommata muutakin tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä tietenkin kunnioitettavaa että olet ottanut elämäntehtäväksesi ätmin jahtaamisen palstalla mutta kannattaisiko hommata muutakin tekemistä?

        Onko minun harrastus sinun uskomusten tiellä ym kun reagoit aika voimakkaasti?


    • Anonyymi

      Ollaan toisillemme varattuja. Haluun sut!
      Näin kirjoitan hänelle naiselle.
      Naiselle, mieheltä.

      • Anonyymi

        Joo mun mies on varattu. Näpit irti. Tumma on ja isomunanen. Voi sitä houkkaa joka siihen näppinsä upottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mun mies on varattu. Näpit irti. Tumma on ja isomunanen. Voi sitä houkkaa joka siihen näppinsä upottaa

        Munahaukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munahaukka

        Feikkidialogisi on ajoittain mies koomisia


    • Anonyymi

      What? 👀

    • Anonyymi

      En ole varattu. Ex-vaimon jälkeen oli uusi kumppani joka päättyi sekin jo 5v sitten. Ei aina jutustellessa huomaa mainita että on jo kolmannella kierrosella.

    • Anonyymi

      Olen varattu. T: P

    • Anonyymi

      Sinua varten oon. Ja sun kanssa haluan olla, ethän muuta luule, kultaseni.

    • Anonyymi

      On/off. Tässä puolen vuoden sisään olen eronnut ainakin kolme kertaa. Rahapulan vuoksi palannut. Ei tämä pysyvää laatua ole tämä suhde. Lähden lopullisesti heti kun voin.

    • Anonyymi

      Kyllä me kavereita jo lollaan :)

    • Anonyymi

      Ystävyys läheisyys

    • Anonyymi

      Tutustutaan nyt tulevana kesänä paremmin, jooko?! Oot pysynyt mun mielessäni koko talven, söpöläinen!
      Mieheltä

    • Anonyymi

      Jokainen normaali hyveellinen mies on varattu.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole.


    • Anonyymi

      En oo.
      Luulin, että tiesit sen jo.

    • Anonyymi

      Kyllä ja kyllä.

      • Anonyymi

        No tulihan se sieltä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe