RIIHIMÄEN VERKOSTOT JA RIKSUN VAINOTTU

Anonyymi-ap

Pikku kaupunkiin syntyy omanlaisiaan verkostoja. Pian vastaanoton alettuani huomasin, että alkuasukkailla on tiivis verkosto. Kaikki tuntuivat tietävät muiden kaikki asiat ja määräilivät muita.
Vastaanotolle tulleelta ensimmäiseksi kysyin, onko alkuperäinen vai muualta muuttanut. Kauanko on asunut. Onko saanut tuttuja.

12

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kampaajia ajatellen, hyvä vakio kampaajani pani päähäni uudenlaista väriä. Seuraavana hiukset alkoivat lähteä tukuttain. - En voi tietää, mitä päänahkaani on pantu.

      Nyt tämä kampaaja on alkuperäinen. Muistaakseni kertoi itsellään olevan 56 serkkua. Näillä sitten puolisoita ja lapsia ja lapsenlapsia. Ja serkkujen aviopuolisoilla sukulaisia. Että jos ovat minulle vihaisia tianteen takia, niin kyllä on melkoinen laumavihollisia.

      • Anonyymi

        Tuli hyvä virhe: laumavihollisia. Olisi kuulunut olla kaksi erillistä sanaa. Tämä vahinkoyhdyssana kertoo totuuden:LAUMAVIHOLLISIA nimenomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli hyvä virhe: laumavihollisia. Olisi kuulunut olla kaksi erillistä sanaa. Tämä vahinkoyhdyssana kertoo totuuden:LAUMAVIHOLLISIA nimenomaan.

        Tiedän joitakin tapauksia, joissa olen ollut tekemisissä sukulaisensa kanssa muualla kuin kampaamossa. Minulla ole oikeutta/lupaa olla siellä. Olen pyytänyt kertomaan, miksi en saa olla. On vastattu vain, ettei voida kertoa.

        Että onko se alkuasukkaiten antama määräys vai liittyykö gang stalking -pomojen antamaan määräykseen?


    • Anonyymi

      Tiedän, kuka on pomo täällä tai ainakin yksi heistä. Paikka, missä ekan kerran tiedän nähneeni ja mitä kaikkea minulle siellä tehtiin, on sellainen, että joutuisin pitkiin selityksiin.

      En muista enää nimeä, mutta asuu Paalijärven mutkassa vanhassa maataloympäristössä. Uudempi talo on siellä takana piilossa. Hän tai suku omistaa uimalan parkkipaikan takana olevan hyvin maastoutetun kesäpaikkan . Ukolla oli tavatessamme piikkiparta leuassa. En kerro enempää.

    • Anonyymi

      Riihimäellä on muurareita, niin kuin muuallakin. Niillä on peloteltu.

      Polliittiset ryhmät.

      Monenlaisia yhdistyksiä.

      Ja on täällä eliittiäkin. Olen joutunut tekemisiin ainakin alkuaikoina.

      Ja täällä oli varuskunta. Ja Elsok on vieläkin. Ovat ainakin olleet mukana vainossani. Ei koko puolustusvoimat.

      ehkä jatkan joskus

      • Anonyymi

        Miettikää itse, mihin kuulutte. Kuinka pitkälle työnantaja omistaa teidät. Jossakin vaikka Prismassa pitkälle.

        Jos kuulutte johonkin erityisen ideologian omaavaan yhteisöön, ette pysty edes miettimään.


    • Anonyymi

      Kun 1986 muutin Riihimäelle, piti äkkiä saada joku asunto. Minulle myytin ylihinnalla tämä pikku kaksio. Maisema miellytti. En ole koskaan päässyt muuttamaan täältä edes Riihimäen sisällä, saati muualle.

      Kun muutin tähän, töissä pomo (hups) sanoi muille: Toi on muuttanut NIIHIN TALOIHIN. Mitä ovat NÄMÄ TALOT. Joskusarvelin, että jotakin yhteiskunnan lainoituksen avulla rakennettuja. Hämärästi muistelen, että tullessani oli omistusasujia, jotka vanhenivat ja sitä myöten siirtyivät hoitopuolelle.

      Mutta täällä on asukkailla jotakin muuta yhteistä. Oranssipipo oli/on johtaja. Asukkaat ovat osallistuneet gang stalking vainooni, Pidempoaikaiset asukkaat työntäneet stalkkauksia uudemmille.

      ETTÄ MIKÄ ON SE IDEOLOGIA, MIKÄ YHDISTÄÄ TÄÄLLÄ PORUKKAA?

      Kertokaa.

    • Anonyymi

      Entisten pitkään jatkuneiden vainojen lisäksi jouduin gang stalking listalle. Se organisoitu hierarkinen vaino. On eri asteisia pomoja ja tekijöitä, stalkkereita ja perppejä.

      RIIHIMÄEN DEEP STATE. Vaino on viranomaisjohtoinen. Ketkä ovat riihimäellä näitä salaa julkisivun takana tätä vainoa johtavat?

      • Anonyymi

        Ent. FBI agentti, joka tehnyt tunnustuksia, kertoo, että viranomaisvainoon liittyy usein erilaisia yhteisöjä, myös Satan Cult.

        Mitä kaikkia YHTEISÖJÄ Riihimäellä on vainossani mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ent. FBI agentti, joka tehnyt tunnustuksia, kertoo, että viranomaisvainoon liittyy usein erilaisia yhteisöjä, myös Satan Cult.

        Mitä kaikkia YHTEISÖJÄ Riihimäellä on vainossani mukana?

        Vainossani on toiminut suuret määrät stalkkereita ja perpejä. Usein niin avoimesti, että olen nähnyt heidät. Miten heidät on saatu seuraamaan, kyttäämään, häiriköimään , osallistumaan stalkkauskuvioon , esiintymään "näytelmässä" (näitä Riihimäellä poikkeuksellisen paljon), jne.

        Stalkkaukset, joita minulle on tehty, ovat sellaisia, että itse en( koskaan) toiselle ihmiselle sellaista tekisi.

        MISTÄ JA MITEN NÄMÄ VAINON KÄYTÄNNÖN TOTEUTTAJAT SAADAAN JA HEIDÄT KOULUTTAA TOIMIMAAN.


    • Anonyymi

      Ja se sisäinen vihamielisyys siellä sisällä toisiaan kohtaan ja
      ns. ulkopuolisia kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe