Teillä siellä Kankaanpäässä torilla taitaa harventua Koskelan makkaratarjoilu.

Anonyymi-ap

Minulla on ns genitaalia tunnustaa tappioni, että kirjoitin tänne persujen ministerisuunnitelmista lauantaiaamuna viimeisintä sisäpiiritietoa. Se ei ollutkaan sitä. Keskipäivällä Purra on rajun neuvottelun jälkeen soitellut näille yllätysministereille paikoista. Silloin putosi pois aikaisemmin mainittujani pois neljä kappaletta. Miksi näin kävi? Sitä persujohtokin keskenään taivastelee.
Peltokangas ja Elomaa eivät sunnuntai-iltana vielä osanneet asennoitua vain kansanedustajiksi. Persut saivat sisäänsä taas uuden salaopposition. Kunhan köyhä kansa huomaa, että mitään apua ei tule heille hallitukselta, alkaa toreilla kysely persupolitiikoilta. Se nostaa happoja monenkin suolistossa. Teillä siellä Kankaanpäässä torilla taitaa harventua Koskelan makkaratarjoilu.
Pitäisikö lyödä arvausveto, että jopuluna maassa on toimitusministeriö?

24

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sulla murheet

      • Anonyymi

        Onko mulla murhet
        Murheetko mulla on?
        Mullako on murheet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mulla murhet
        Murheetko mulla on?
        Mullako on murheet?

        Isot on ongelmat


    • Anonyymi

      Sekaisin näyttivät olevan Purran valitseman ministeritkin julkistamisessa.

      Venäläisten massatappamisen Halla-aho on riittävän lapsellinen ottaakseen tasavallan toiseksi tärkeimmän tehtävän, eduskunnan puhemiehen paikan, kun ministerinä olisi pitänyt tehdä jotakin vuosien lonksuttamistaan asioista.

    • Anonyymi

      Lopettakaa nyt jo vatvominen. Se on kesä ja eduskuntavaalit meni jo. Suomes on uusi hallitus. Niin kun on ollut jo vuosikymmeniä ennenkin.

      • Anonyymi

        on sulla murheet


    • Anonyymi

      Eipä ole tarvinnut kertaakaan niitä rasva ja kamaramakkaroita syödä!

    • Anonyymi

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Persut ovat hallituksessa kuristamassa, tappamassa lääkkeitä tarvitsevat. Kaikki eivät vielä koronapiikkeihin kuolleet.
      Persut haluaa hallituksessa köyhät kunnolla kyykkyyn ja asumaan lääviin, kun ukrainalaisille pitää riittää kolmioita ja nelijöitä.
      Monet persuäänestäjät saavatkin pakkokäskyn 9 euron työpäiviin ja ovat tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Peltokangas olisi ollut oiva ministeri, teki edellisellä vaalikaudella varmaan satoja erinomaisia aloitteita, niiden toteuttamisessa olisi ollut ministerinä helposti hommia pariksikin vaalikaudeksi. Perussuomalaisilla on kyllä muitakin aloitetehtailijoita ja nyt on hyvä niitä toteuttaa kun on omia ministereitä hallituksessa.

      • Anonyymi

        Eduskunnassa yksittäisen edustajan tekemät aloitteet menevät 95% roskakoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunnassa yksittäisen edustajan tekemät aloitteet menevät 95% roskakoriin.

        Mitä järkeä sitten on tehdä satoja ehdotuksia? onko se Perussuomalaista järkeä.


    • Anonyymi

      ei ole merkitystä

    • Anonyymi

      Ei kukaan ooo mitään!

    • Anonyymi

      Arvostusta aloittajalle! Hän on myös kankaanpääläisille mölömiehille hieman avannut todellisuutta persujen Helsingin kokousten ja suunnitelmien suhteen. Se, joka osaa miettiä, huomaa mitä on tulossa,

      • Anonyymi

        Liian viisasta kirjoittamista aloittajalla tänne


    • Anonyymi

      Eikö sellainen makkaratarjoilu loukkaa maahan noudettuja islamisteja? Eikö se ole rasismia heitä kohtaan?

      • Anonyymi

        Haloo kankoonpeeläiset, ei islam ole rotu, vaan uskonto!


      • Anonyymi

        Köyhtyville eläkeläisille ja työttömille makkaratarjoilut soisi jopa lisääntyä, etteivät perussuomalaisten ahkerimmat ja uskollisimmat äänestäjä kuolisi nälkään ennen seuraavia vaaleja, jaksaisivat vielä äänestää perussuomalaisia kun niillä on köyhille muita reilummat vaalilupaukset.


    • Anonyymi

      Nostaa happoja pelkkä ajatuskin niistä rasvamakkaroista mitkä huhtahyvien lattialta kerätystä ylijäämä massasta on tehty.

    • Anonyymi

      Koskela hymyilee Purran mukana päästetysti kuvaan ja tietää olevansa "vain" se jota käsketään ja on mentävä

    • Anonyymi

      Pää hartioitten väliin painuneena.

    • Anonyymi

      No persujen ministerihommaa taas, kun vaikuttaa samalta Lindströmiltä, joka hoiti työministerin ja oikeusministerin juttuja laboranttitaustalla. Ei se toiminut Sipilän rakkilaumassa.

    • Anonyymi

      kalliiksi on tullut EU aika suomelle , paljon vaatimuksia esin vihreä ajatusmaailma ja muut maat suoltaa paskaa mereen suoraan raakana putkista ja laivoista ilman mitään velvoitteira,samoin tehtaat sellaiset pöhötykset savupiipuista että ihmisten todella vaarallista HENGITTÄÄ ILMAN MASKEJA.
      Kaikenlaisia määräyksiä ja nootteja ja suomi maksaa itsensä kipeäksi pelastaessaan maailman
      samoin olemme lainanneet eu määrätessä espanjalle ja muille maille miljadreja joita emme koskaan tulee samaan takaisin ja ne maat porskuttaa komjasti , suomen talouden tila ihan suossa ja alamäki jatkuu konkurssien , työttömyyden lisääntyessä, irtisanotttuja valtavat määrät.onnneksi suomen hallitus hoitaa johtajille esim hussin sairaalan johtajille kovat bonukset samaan aikaan kun henkilökuntaa irtisanotaan ja ministereille suuremmat palkat ja lisäksi kokousrahat päälle jotka vastaavat siivojien kuukausipalkkaa. nato tulee viemään ihan hirveöästi rahaa kun täytyy tehdä lokoisat olot ja olla vieraanvaraisia naton päällystölle.
      matuille maksetaan samoin enemmänkuin siivojille että täällä heillä lokoisat olot, on sitten työttöminä taikka opiskelijoita ei huolta kyllä suomi hoitaa heille kaiken hyvän suomalaisten taviksien tietty pitää maksaa veroja lisää ja velkaa ottaa taas miljardeja lisää että tämä kaikki herrojen hyvinvointi on mahdollista , rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy, vanhukset ja vammaiset jätetään hoitamatta ja heidän omaishoitajat voidaan jättää ilman hoitokorvauksia ihan silmää rapäyttämättä .

    • Anonyymi

      Että noin sitte.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe