Äänestin tuet pois itseltäni. Kyllä nyt kelpaa. T: Persuäänestäjä
Hyvä ME, perussuomalaiset ",
Anonyymi-ap
23378
2Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 23
Vanhimmat
Samoin ! On niin tyhmänrohkea mutta kuitenkin sankarimainen olo
kun äänestin itseäni vastaan äänestämällä persuja.
Minä en tukia saa, en persuja äänestä, enkä ole tyhmä.
Persut todistivat TAAS, että sananlasku, "TYHMÄ KUIN PERSU", pitää paikkansa.
Vietiin paitsi tuet niin ihmisarvokin mutta jos sattuisin mielenhäiriössä
hakemaan töitä ja saisin, onneksi työnantaja voi potkaista minut pellolle
kuin tyhjää vaan niin elämäni persuna normalisoituisi taas.
Me persut ollaan hyviä. Älykköjä.
Itsensä kampitus lienee jonkinmoinen ennätys.
On varmasti kiva keksiä noita uusia typeriä aloituksia,onneksi palstalaiset suhtautuvat niihin huumorilla,ja naurat miten voi olla tyhmä Vasuri .
Persuääliö pitää itseään älykkäänä, vaikka on juuri äänestänyt oman tulevaisuutensa päin helvettiä.
Tuskin kukaan arvasi, että Purra vetelee duunareille avarilla päin näköä. Itse äänestin perussuomalaisia, mutta en olisi kyllä koskaan arvannut, että he sallivat tämän paskan, mita Orpo ja EK ovat nyt syöttäneet. Vissiin tämä oli hintana maahanmuuttopolitiikasta...he*vetin kallis hinta kylläkin. Laitoin tietysti suomalaiseen tyyliin sopivaa palautetta puoluetoimistolle ja kyllä tässäkin Purra teki poliittisen itsarin siinä missä koko puoluekin.
Joskus näinkin. Älyttömän hauska aloitus. Kiitos ! Naurusta ei tule loppua.
Persu on onnessaan, kun saa mitä tilasi.
Tarjolla on talouskuria vähäosaisille,
ja tukea yhteiskunnan hyvinvoiville,
Rötösherrojen kritisoijista tuli rötösherrojen parhaita kamuja.
nyt tarvitsee sitten matut heittää vittuun , eli joutuu töihin ☹️ mutta mieluisiin töihin
Paljonko Purra maksaa palkkaa matujen vittuun heittämisestä?
Minusta on tärkeintä, että naapurilta leikataan, kunse vaan makoilee. Itsekin nyt työtön, mutta välillä olen ollut töissä.
Olin persu. Perjantaihin saakka. Nyt en tiedä mikä olen tulevaisuudessa. Petos oli törkeä mutta vaalit tulee ennen pitkää vastaan. Silloin on odotettavissa työläisten ja työttömien kosto. Persut tulee hajoamaan omaan ahneutensa. Harmi vain. Siellä on myös suoraselkäistä väkeä.
Persut ovat isäm malisia kun he äänestävät itseään vastaan.Sillä lailla, hyvä persut.Tärkeintähän on, että siinä samalla myös me suvakit kärsimme.
Jälleen persu puolue kusetti äänestäjiänsä.Eivät persut tästäkään yhtään mitään opi,eiväthän he muutoin persuja olisikaan.
:D :D :D Persuna ihminen on tyhmimmillään.
Persu on myös notkea. Hän pystyy potkimaan jopa itseään persuksille. Ja jos sattuu koskemaan, se on tietysti Sanna Marinin vika. -Vaikka ne kalossit joilla persu itseään kannikkapuolelle jyskytti, löytyvät ihan hänen omasta kenkäkaapistaan, siitä homolelujen vierestä.
Persu tykkää kepistä, mut ei haluu porkkanaa.
Kuule kyllä toi alotus osuu nappiinsa .Tuli itsekkin äänestettyä PS :ää ja noin siinä nyt sitten taisi käydä. Lue tuo hallitusohjelma ,niin tosi kuin vesi on se että yrittäjille annetaan ja työtätekeviltä otetaan. Säästö linja on lume tuolle tai maksaja on ainakin toimille palkansaajat ja viimesijaisten tukien varassa olevat.
Hääpeeksi täytyy todeta että kerran kun menee vipuun on tullut toisten kusetetuksi ,mutta toisen kerran jos vielä tulee kusetetuksi on tyhmä. Täytyy olla itselleen rehellinen ei voi muuta.
Kopiopersu rasvaa jo sankkireikäänsä odotellessaan, koska se odottamansa ihmiskammoinen hallitus tuikkaa jytkytappinsa ja syvään vajakin ahteriisi?
Mitäs sitä tenholle muuta? Puuppaako kimmiä kohiseeko koski? Voi reppanaa...
Melkoisia masokisteja nuo persut. Eivät ole mitään Soinin ajoista oppineet.