Osoittaa kiintymystä, lähestyä.
En ole rohkaistunut.
Pelkään,että mahdollisuuksia ei enää tule. Ei jaksa pelleillä enää.
En tiedä,mikä minua vaivaa.
Hän on antanut mulle mahdollisuuksia
55
1344
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta vaan se pelleily ja ole jatkossa ihan tosissaan. 😘
- Anonyymi
Mä en sillai kehtaa koska en tiefä varmasti hänen ikäänsä ja vaikka olenkin häneen ihastunut ni osaan tunteeni kätkeä kovinkin hyvin jopa itseltäni johtunee siitä että on tarpeeksi usein saanu pettyä siihen kuinka välinpitämättömästi useimmat naiset on mua kohdellu toki kai tuossakin on jotain osuutta itsellänikin mu miks mun pitäs toiselle antaa itsestäni enemmän ainakaan kun mitä koen että toinen antaa itsestään minulle ja siksi kai olen tehnyt itse itsestäni hyvin vaikeasti lähestyttävän liikkumalla niin sanotusti siviilissä (vapaa-ajallani) aikoinaan enämpi murhamiesten alkoholistien nistien ja sekakäyttäjien sekä pikkurikollisten kanssa onko mitään tapaa kuinka voisi itsestään vaikeammin lähestyttävää tehdä kuin tuo sekin että tuollaisissa porukoissa on liikkunut vaatii hyvää harkintaa koska noissa porukoissa saattaa hyvin helposti päästä hengestäänkin tai joutua osasyyllisenä istumaan mitä joku toinen on saattanut tehdä kuinka oppia olemaan erityisen varovainen opettelin kantapään kautta pystynkö sanomaan ei ihmiselle joka olisi siitä hyvästä että kieltäydyn voinut jopa tappaa mu ei ole käyny tähän ikään niinkään ja sitä kautta saanu joistakin ns laitapuolen kulkijoista kavereitakin jopa sellaisiakin jotka eivät ole yrittäneet musta mitenkään hyötyä
- Anonyymi
Ei kannata pakottaa itseään. Kuuntele sydäntäsi
- Anonyymi
En mä useinkaan pakota itseäni mihinkään muuhun kun nousemaan sängystä ulos nukkuessa kun tuo aika kuluisi mukavasti huomaamatta
- Anonyymi
Miksi sanot näin? Ap
- Anonyymi
Tulee jos olet hän. En voi luopua sinusta ennen kuin käsket. Toki näkemiset vähenee, koska pelkään roikkuvani sinussa yksipuolisesti.
- Anonyymi
En ole hän sulle,koska näkemiset ei voi enää tästä vähentyä.
- Anonyymi
Luonnollista tilannetta ei voi enää tulla, kun hän ehkä arvaa. Tunteeni. Siksi tämä on vaikeaa. Jos olisin osannut pitää itselläni omat fiilikset hänestä.
- Anonyymi
Mistä epäilet hänen arvaavan tunteesi, ellet ole suoraan kertonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä epäilet hänen arvaavan tunteesi, ellet ole suoraan kertonut?
No kun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun.
No kun ei kerro paljoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun.
Olispas kiva yllätys, jos mun "mut kun" olis muuttunut "no kun". Jälkimmäinen antaa jo mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Oletko saanut lapsena sosiaalista vahvistusta?
Eli, kun lapsi kohtaa vaikkapa vieraan aikuisen tai puolitutun niin aikuisen sosiaalinen status aikuksena herättää lapsessa halua tulla hyväksytyksi, ikäänkuin saada varmuus siitä, että kyseinen aikuinen hyväksyy hänet ja hänen läsnäolonsa.
Aikuinen voi tälläisessä tilanteessa olla esim latistava, pelottava, lapsen tasoinen tai antaa sosiaalista vahvistusta kohtaamalla lapsi hyväksyvästi ja tuomalla hyväksynnän ilmi esim verbaalisti tai eleillä, hymyllä tms.
Jossei ole saanut sosiaalista hyväksyntää ja vahvistusta siitä, voi ydinitsetunto olla hyvin epävarma, vaikkei varsinaisesti kokisi huonoa itsetuntoa tai alemmuutta muihin. Jotkut sosialiteetit ovat erittäin ankaria ja lapsen on ansaittava paikkansa yhteisössä, mikä on tietysti väärin, vaikkakin jollain tavoin kannustavaa. Lapsella on oikeus tuntea kuuluvansa yhteisöön ilman mitään todistelujakin.
Jotkut sitten hakevat aikuisina sosiaalista hyväksyntää omaan epävarmaan oloon monilla eri tavoin.
Toisen aikuisen on vaikea osoittaa terveesti sosiaalista hyväksyntää ilman että hyväksynnän hakija kokee itsensä alisteiseksi, koska hänhän on itsekkin aikuinen ihminen ja näin ollen sosiaalisesti tasavertainen, ydinkäsityksen mukaisesti..
Jos kohtaamisessa kumppaniehdokkaaseen koet epävarmuutta joka ei tyydyty vaikka toinen osapuoli on normaali ja ystävällinen, niin mieti tätä.
On kaksi ihan eriasiaa hakea sosiaalista varmuutta kuin koittaa lähestyä seksuaalisromanttisella aspektilla ja saada varmuus toisen kiinnostuksesta. Nämä asiat ei vaan kohtaa.
Tälläisiä mietin tänään, kohdattuani pari epävarmaa pikkutyttöä; olivatpa he suloisia pikku olentoja🐰🐰- Anonyymi
Olen epävarma sosiaalisesti.
- Anonyymi
Kiitos vaikka en ole se jolle kirjotit nii. Tämä sai minut pohtimaan asioita .
Olenko vain pelkkä hyväksynnän hakija koska en sitä koskaan omalta lähisuvulta enkä
oikein yhtäskunaltkaan saanut koska en sovi pienen siron ja suloisen tytön ahtaisiin
raameihin … olin jo lapsena päätä pidenmpi kun muut tytöt ja pullukka…
En edustanut sitä koolta hyväksyttävää naista enkä edusta koskaan ..
Sillä ole aikuisenakin se pitkä ja lihava… ja huomanut
Miten paljon enenmän pienistä ja siroista naisissa pidetään kaikkialla….
Oon yrittäny parantaa itsetuntoa ja lopettaa vertailun laihdutaan ja muuta silti minussa on se
En sovi siihen osaan mitä olen ….
Olen epäsikö miehen ja naisen välimaastossa elämäni loppuun asti….
Kaikki rakkaus ja läheisemmät ihmissuhteet on kariutunut siihen väärän koikoisuuteen aina… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen epävarma sosiaalisesti.
Kurja tunne. Minäkin olin vähän nuorempana.
Jotenkin pääsin siitä. Olin onnekas, kun sain kokea monta kohtaamista vakaan, minulle hyväätarkoittsmavan ja järkevän sikuisen kanssa. Se yksi ihminen kai oli se mitä tarvitsin.
Myöhemminkin tunsin ja joskus tunnen vieläkin epävarmuutta, mutta silti koitan lähestyä edes jotenkin. Jos jotsin häiritsee minun epävarmuus ja satunnainen sosiaalinen kömpelyys, niin ei se minun vikani yksin ole. Kyllä nyt jotain pitää sietää ja tajuta sen toisenkin alkamatta perseileen.
Ihmiset lukee mikroilmeitä ja useimmat ovat sosiaalisesti tarkkanäköisiä; kyllä he tajuavat toisen epämukavuuden, eriasia on se, miten suhtautuvat. Useimmst mielestäni antavat sen olla, eivät ole huomaavinaankaan, mikä on ihan jees minusta:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vaikka en ole se jolle kirjotit nii. Tämä sai minut pohtimaan asioita .
Olenko vain pelkkä hyväksynnän hakija koska en sitä koskaan omalta lähisuvulta enkä
oikein yhtäskunaltkaan saanut koska en sovi pienen siron ja suloisen tytön ahtaisiin
raameihin … olin jo lapsena päätä pidenmpi kun muut tytöt ja pullukka…
En edustanut sitä koolta hyväksyttävää naista enkä edusta koskaan ..
Sillä ole aikuisenakin se pitkä ja lihava… ja huomanut
Miten paljon enenmän pienistä ja siroista naisissa pidetään kaikkialla….
Oon yrittäny parantaa itsetuntoa ja lopettaa vertailun laihdutaan ja muuta silti minussa on se
En sovi siihen osaan mitä olen ….
Olen epäsikö miehen ja naisen välimaastossa elämäni loppuun asti….
Kaikki rakkaus ja läheisemmät ihmissuhteet on kariutunut siihen väärän koikoisuuteen aina…Varmasti olet upea nainen! Uljas ja voimakas kuin valkyyria ja pystyt synnyttämään isoja ja terveitä lapsia jollaisia monet miehet juuri haluaa!
Urheilu saattaisi olla se paras tie jos on voimaa ja kokoa ja voit tavata ihmisiä jotka ihailevst ja arvostavat ominaisuuksiasi🥰 - Anonyymi
Pikkulapsuudesta alkaen alituista välinpitämättömyyttä, jatkuvaa väkivaltaa ja
hoitattomuutta, manipulointia, hoidon ja huolenpidon laiminlyöntiä ja vuosien ajan toistuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä.
Ei perhettä. Ei sukulaisia.
Olen ollut ahdistunut, pelokas ja depressiivinen läpi elämäni. Joskus vähemmän, joskus enemmän. Ns normaaleissa elämänmuutoksissa ja kriiseissä pahoja pelkotiloja.
Välillä taas vuosia elämänjaksoja, pidempiä, jolloin olen ollut parhaimmillani ja kiitollinen ja onnellinen.
Minussa on puutteita, olen särkynyt niin, että en ole parantunut. Valmista minusta ei tule.
Olen varmasti pettymys kaikille, kun jos pääsevät katsomaan tempoiluani. Vaihtuvat energiamäärät syynä, että joskus olen lamaantunut, aikaansaamaton ja väsyn helposti.
Joskus taas iloinen, virkeä, pirteä, energinen paras versio itsestäni.
Ei minua kukaan rakasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hoitattomuutta, manipulointia, hoidon ja huolenpidon laiminlyöntiä ja vuosien ajan toistuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä.
Olen ollut ahdistunut, pelokas ja depressiivinen läpi elämäni. Joskus vähemmän, joskus enemmän. Ns normaaleissa elämänmuutoksissa ja kriiseissä pahoja pelkotiloja.
Välillä taas vuosia elämänjaksoja, pidempiä, jolloin olen ollut parhaimmillani ja kiitollinen ja onnellinen.
Minussa on puutteita, olen särkynyt niin, että en ole parantunut. Valmista minusta ei tule.
Olen varmasti pettymys kaikille, kun jos pääsevät katsomaan tempoiluani. Vaihtuvat energiamäärät syynä, että joskus olen lamaantunut, aikaansaamaton ja väsyn helposti.
Ei minua kukaan rakasta.Tämä ei ollut ap. Ei seksuaalista hyväksiköyttöä tai mitään noista asioista, suvun perintönä kyllä jokseenkin matala itsetunto.
- Anonyymi
Miks ette puhu kasvpttain, ku asuttekin miehet yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua kukaan rakasta.Niistä asioista joutuu kyllä läpi elämän kärsimään. Pahat muistot on kuin joku sairaus joka tulee uudestaan ja uudestaan sekoittamaan päätä ja aiheuttamaan pahaa oloa. Minulla ei tietoisessa muistoissa ole oikein mitään tuolta ajalta, kun asuin kotona, mutta välillä joku paha, surullinen muisto nousee yllättäen pintaan. Hyviä muistoja ei perheeseen liittyen ole.
Kun näkee vanhempia jotka on helliä lapsilleen ja onnellisia yhdessä niin itku voi tulla vaikka keskellä katua. En ole kateellinen. Toivon hyvää, ettei kukaan joutuisi kestämään sitä henkistä rääkkiä mitä itse jouduin kestämään 20 vuotta.
En toivoisi sitä pahimmalle ihmiselle maailmassa.
Voimia sinulle, kipusisko. Hyvä, että pystyt olemaan onnellinenkin, niin minäkin. Et ole yksin❤️
- Anonyymi
Tämä aloitus ei ole minulta M-naiselta vaikka joku voisi luulla niin. En ole mitään pelleillyt. Vaan oli oikeita tunteita.
Enkä hae mitään sosiaalista vahvistusta mistä tuossa joku luennoi.- Anonyymi
Ymmärsit väärin aloituksen. Minulla myös on oikeita tunteita, vaikka käytös ei sitä vahvista,kun en uskalla hylkäämisen pelossa tai jonkun muun pelon takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsit väärin aloituksen. Minulla myös on oikeita tunteita, vaikka käytös ei sitä vahvista,kun en uskalla hylkäämisen pelossa tai jonkun muun pelon takia.
En kyllä tiedä miten olisin tuon väärin ymmärtänyt.
Halusin vain korostaa noita tiettyjä asioita tuossa viestissäni.
- Anonyymi
Kenties sä olet ujo ehkä olet saanut monesti pettyä poikiin miehiin tyttöihin naisiin kenties et uskalla lähestyä ehkä pelkäät pettyä kenties pelkäät että hän satuttaa sua syitä voi olla monia mu jos hän näkee sussa muutakin kuin pelkän panon hän mitä luultavammin ajattelee sua ehkä hänkin on ujo kenties hän pelkää lähestyä sua koska jännittää ehkä sitä jos hän lähestyy sua väärin ei hän kenties edes saa mahdollisuutta tutustua suhun siihen millainen olet sen kuoren alla johon hän on kenties ihastunut mistäpä noita voi tietää varmasti jos kumpikaan ei rohkaistu lähestymään toinen toista naisen on yleensä helpompi lähestyä miestä varsinkin jos ikäeroa on enemmän tai reilummin itse ainakin saattaisin kokea että nainen pitää mua hävyttömänä vanhana ukkona
- Anonyymi
Juu näinpä miksi ihmeessä sitten olet pelleillyt ei mua tarvitse kiusata jos haluaa näyttää tunteensa vaan olla minusta kiinnostunut ja tavata usein niin sä saat mun kiinnostuksen sua kohtaan paremmaksi mutta jos kiusaat niin minun kiinnostus lopahtaa aika pian kun en sellaista ansaitse kun olen ollut sinulle niin hyvä olisin alusta asti ollu mutta pakenit tai pakenet edelleen jos et tee muutosta
- Anonyymi
En tiedä, onko hönellä mulle aikaa.
- Anonyymi
Et ole hän, ei hän ole ollut hyvä eikä paha, kun ei olla tekemisissä lähes.
- Anonyymi
Vielä voin kanssasi yrittää mutta otahan sitten yhteyttä ja oleppa sitten nätisti niin asiat rullaa hyvin
- Anonyymi
Hui, no en jos noin sanot, voisit edes teeskennellä, että välität minusta tai tunteistani edes vähän.
- Anonyymi
Miksihän minusta tuntuu, ettei teillä palstaleikkijöillä ole mitään tunteita. Avaa jalkas, minä tulen rakas- meininki. En ymmärrä, miksi pitää sotkea asiallisten ihmisten päätä, kun tosiasiassa ei kiinnosta todellinen ihminen . Niitä löytyy, jotka kertoo sulle, mitä haluat kuulla. Niitä löytyy, jotka antaa sulle, mitä haluat. Mikä siinä on, että täällä pitää pyöritellä jonninjoutavia ja sitten pikkupäissään lähetellä emojeita. Tarvii paljon enemmän ymmärrettävää puhetta ja varmoja otteita, että asiallinen nainen ymmärtää, että jotakin häneltä odotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui, no en jos noin sanot, voisit edes teeskennellä, että välität minusta tai tunteistani edes vähän.
Olen miettinyt häntä ihan hemmetin kauan, voisit pikkuisen ajatella kyynelten määrää, huh. Ennen kuin kirjoitat noita ohjeitasi olla sulle mieleen, varsinkin kun etbole hän.
- Anonyymi
Hyväksy vajavaisuutesi ja yritä vain omantasoisia.
- Anonyymi
😁😊🙂
- Anonyymi
Sydän ei taida katsoa sitä omaa tasoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän ei taida katsoa sitä omaa tasoa?
Vaikka katsoisikin, niin osaisiko sitä edes täsmälleen määritellä? Siinäkin varmaan olisi monia osa-alueita, ja sekavaksi menisi.
- Anonyymi
Ihanaa, mikäs sen romanttisempaa, kuin hyvin tehty excel-taulukko, uuh! 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, mikäs sen romanttisempaa, kuin hyvin tehty excel-taulukko, uuh! 💗
Juuri niin. Rumat älköön vaivautuko excelöimäänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Rumat älköön vaivautuko excelöimäänkään.
Kyllä se olisi siinä vaiheessa ihan sama miltä näyttää, kunhan se taulukko näyttää hyvältä!
- Anonyymi
Ota sitten yhteyttä enhän mä kamala ole kuin hyvä sydämminen ja ystävällinen
- Anonyymi
Se vaan että ei ole tunnisteita että kuka olet.
Entäpä jos sinulle soittaisikin väärä henkiö jota et ole kaivannut?
- Anonyymi
sen on elämä opettanut etten naisena enää kehtaa ottaa yhteyttä mieheen ja olla se aloitteentekijä. oon jättänyt sen tehtävän miehelle oli se sit oikein tai ei. tyrkky en halua olla tai ketään vetää enää perässäni.
- Anonyymi
Moneltako mieheltä on tullut pakit?
- Anonyymi
Se voi olla hankalaa jos mies ajattelee samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moneltako mieheltä on tullut pakit?
Ei miehiltä pakkeja oo tullut, mut liian monta kertaa minä oon päättänyt suhteen ymmärrettyäni ettei suhteestamme mitään tuu. En siis enää ala edes haaveilemaan mistään suhteesta. Onhan elämässsä paljon muutakin kuin suhdekuviot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehiltä pakkeja oo tullut, mut liian monta kertaa minä oon päättänyt suhteen ymmärrettyäni ettei suhteestamme mitään tuu. En siis enää ala edes haaveilemaan mistään suhteesta. Onhan elämässsä paljon muutakin kuin suhdekuviot.
Joo elämässä on toki muutakin, mutta kyllähän se vaan kummasti elämää sulostuttaa ja piristää, kun siinä vierellä on se toinen - se rakkain ja tärkein - sitä kaikkea jakamassa. MT
- Anonyymi
Aina niitä löytyy aktiivisempia, jotka ottaa, mitä haluaa. Ja antaa mitä toinen tarvitsee ilman, että itse tarvii ottaa riskejä. Ei muuta kuin ottaa sopivamman.
- Anonyymi
Niinpä. Tiedän tämän.
Siksi mun osa onkin rääkyä täällä. T ap - Anonyymi
Hänkin on korvattavissa tuosta noin vaan? Ovatko kumppaniehdokkaat sinulle aina itsestäänselvyyksiä? Ai että, mahtaa olla kohteellasi etuoikeutettu ja lämmin olo.. Ei taida olla ihme, että on jäänyt ottamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänkin on korvattavissa tuosta noin vaan? Ovatko kumppaniehdokkaat sinulle aina itsestäänselvyyksiä? Ai että, mahtaa olla kohteellasi etuoikeutettu ja lämmin olo.. Ei taida olla ihme, että on jäänyt ottamatta
Tätä samaa itsekin vähän ihmettelin... melko "kertakäyttökamaa" tuntuvat olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä samaa itsekin vähän ihmettelin... melko "kertakäyttökamaa" tuntuvat olevan.
On se kumma, kun useimmat ihmiset, varsinkin nämä omasta mielestään laatutietoisimmat, niin vaatii kaikessa materiassa parasta laatua, hyvää ruokaa, ykkösluokan lentoa ja kalliita autoja, taloja sun muuta sälää, mutta kun tulee aika valita niitä ihmisiä vierelle, niin valinnat menee täysin päin helvettiä ja omaan elämään suorastaan kutsutaan ihmisiä jotka ovat sisäsesti täysiä paskoja eli kaikista huonolaatuisimpia ihmisiä mitä löytyy. Empatiakyvyttömiä, ahneita, itsekkäitä ja ilkeitä persilmiä.
Kyllä oikeasti tyylikkäät ihmiset myös vähän miettii kehen aikaansa tuhlaa ja kenet vuoteeseensa pyytää.
- Anonyymi
Ehkä et ole valmis kohtaamaan itseäsi minkä hän voisi laittaa tekemään. Tai käytät häntä pakotienäsi mitä mielesi ei aivan sulata. Tiedä häntä. Voi olla jotain paljon monimutkaisempaakin. Halua tulla nähdyksi mutta myös pysyä vieraana kun olemuksen päättäväisyyden takana piilee mahdollisuus olla jotain ihan muuta. Tunteita on paha huijata, sitä on valmis tai ei ole. Selvyyskin voi olla kova paikka, lopullisuus. On myös täysin mahdollista nähdä jotain tapahtuvan ja olla huomaamatta sitä ollenkaan. Että juna jo meni tai jotain. Ahdistuneisuus- ja luottamusongelmista kärsivä etsii johdonmukaisen koska tuntee olonsa turvalliseksi jonkun ennustettavissa olevan kanssa. Tämä voi tarkoittaa jotakuta omalla tavallaan kajahtanutta. Ei voi tietää.
- Anonyymi
Aika kuluu ja kuolema lähestyy. Mieti kannattaako säästää "sitku" ... ?
- Anonyymi
"Pelkään,että mahdollisuuksia ei enää tule. Ei jaksa pelleillä enää."
Tosi on.
Paljastit oikean karvasi eikä se mitä sieltä paljastui sovi minulle.
Oikein hyväää jatkoa, äläkä riitele Karin kaa tai se tossuttaa sut ja sulle jää vain helvetillinen velka päällles.- Anonyymi
Hyvää loppuelämän velkavankeutta ja Karin kuritusta nyt kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361