Kiteellä ja ympäristökunnissa toimii luvaton palvelin ja tietoverkko. Venäläisten ja muidenkin rikollisten ylläpitämä.
Verkostoitunut..
4
463
Vastaukset
- Anonyymi
Käy jäätelöllä valillä tai nesteellä syömässä
- Anonyymi
Kerrohan nyt oikein tarkkaan meille muillekin, niin ollaan sitten tietoisia asiasta.
Todisteita sinulla on varmastikin esittää, sillä muutenhan et olisi tuollaista kirjoittanut.
Minulla ei ole kuin pieni epäilys että kyseessä on ufosta toimiva luvaston tietoverkko mikä lähettää erittäin vahvaa signaalia / säteilyä, ja siksi tämä melkeinpä ihmistä muistuttavas ufomies on suojannut itsensä foliohatulla! https://urly.fi/3GB8 Olet varmaan itsekin nähnyt tuon lentolaitteenn leijuvan taivaallas Kiteellä ja ympäristökunnissa? - Anonyymi
Joo ja verkon omistaa itse Putin
- Anonyymi
Lienreekö ihan kaksoispaulaverkko pyytämässä kuuluisia Puruveden muikkuja?🤔
Maistuis varmaan Putte-possullekin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882