Hämmästyin kun luin Etlarista ,että Anita Saren on kuollut. ¨
Mutta helpotuksen huokaisu ennustaja Anita Sarenia tieto ei
koskenut.
Virheellinen uutinen
8
881
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole huolissasi, Erkki elää vielä ja Viherahon sällikin toipuilee nastolan haarikan vanhalla vintillä. Tea sekoilee kur kurrina salpakankaalla kahden pojan kanssa ja "ihan yksin" huoltaa niitä...
- Anonyymi
Hyvä uutinen.
- Anonyymi
Ensimmäisen käynnin aikana kertomansa asiat ovat - aika useatkin toteutuneet vasta nyt myöhemmin. Pettymyksekseni lupaamaansa miestä ei ole näkynyt. Pari kertaa olen luullut, että nyt olen tavannut. Hän on kuitenkin lytännyt miehen, ei ole se, vaikka täytti tuntomerkit ja tapaamispaikat,ammatit, jotka oli kuvannut. Tähän puoleen en siis enää oikein usko. Moni muukin asia on mennyt pieleen. Sitten kun olen vähän arvostellut muuttunutta ennustusta on sanonut, että mistäs hän voi vieraiden ihmisten asioita tietää!Tiedäpä sitten mitä uskoa välillä onnistuu ja välillä ei. Jos joku osaisi kertoa, miksi ennustaja-selvännäkijä ei aina onnistu?
- Anonyymi
Olen käynyt Anitan luona ja mieleeni on jäänyt lause.
Yritetään katsoa tähän aikaa,ja lisäys niitähän minä en tiedä,
Ikävää on se että hän lopettaa tämän vuoden lopulla.
- Anonyymi
Sarenin Artsi elää ja voi hyvin, vaikkei enää asukaan hakatorneilla!
- Anonyymi
Mikai anitaan ei saa yhtwyttä
- Anonyymi
No mihin tulee vastaus, tuleeeko mihinkään, onko huijausta kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743