Hämmästyin kun luin Etlarista ,että Anita Saren on kuollut. ¨
Mutta helpotuksen huokaisu ennustaja Anita Sarenia tieto ei
koskenut.
Virheellinen uutinen
8
1632
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole huolissasi, Erkki elää vielä ja Viherahon sällikin toipuilee nastolan haarikan vanhalla vintillä. Tea sekoilee kur kurrina salpakankaalla kahden pojan kanssa ja "ihan yksin" huoltaa niitä...
- Anonyymi
Hyvä uutinen.
- Anonyymi
Ensimmäisen käynnin aikana kertomansa asiat ovat - aika useatkin toteutuneet vasta nyt myöhemmin. Pettymyksekseni lupaamaansa miestä ei ole näkynyt. Pari kertaa olen luullut, että nyt olen tavannut. Hän on kuitenkin lytännyt miehen, ei ole se, vaikka täytti tuntomerkit ja tapaamispaikat,ammatit, jotka oli kuvannut. Tähän puoleen en siis enää oikein usko. Moni muukin asia on mennyt pieleen. Sitten kun olen vähän arvostellut muuttunutta ennustusta on sanonut, että mistäs hän voi vieraiden ihmisten asioita tietää!Tiedäpä sitten mitä uskoa välillä onnistuu ja välillä ei. Jos joku osaisi kertoa, miksi ennustaja-selvännäkijä ei aina onnistu?
- Anonyymi
Olen käynyt Anitan luona ja mieleeni on jäänyt lause.
Yritetään katsoa tähän aikaa,ja lisäys niitähän minä en tiedä,
Ikävää on se että hän lopettaa tämän vuoden lopulla.
- Anonyymi
Sarenin Artsi elää ja voi hyvin, vaikkei enää asukaan hakatorneilla!
- Anonyymi
Mikai anitaan ei saa yhtwyttä
- Anonyymi
No mihin tulee vastaus, tuleeeko mihinkään, onko huijausta kaikki
- Anonyymi
Kuollut on 2024.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012