Kankaanpää saa siitä pisteet, täällä ei käytetä huumeita eikä sekoilla

Anonyymi-ap

Varsin fiksua porukkaa Kankaanpäässä ja täällä saa kohteliasta palvelua, kiitos siitä.

9

1460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sulla ongelmat

• Anonyymi

Ennen oli nuo lempun kiljuhanhet mutta aika on vienyt heiltä parhaan terän, rauha maassa.

• Anonyymi

Kyllä, tuokin porukka on jo rauhoittunut ja katsovat telkkua keinustuolissa ja täyttelevät ristikkolehtiä.

• Anonyymi

Kuka se asu vielä pari kesää sitte semmoses parakis lähellä risteetä, josta käännytään Vatajankosken sillalle? Oli pieni äijä, joka kävi kylällä ostamas holia. Yleensä maastovaatteet päällä. Parakin pihas oli pyöriä piha täynnä ja sohvia. Yhtäkkiä katos se ukko.

• Anonyymi

Kaljaveikkoja patsasteli koko päivän cittarin nurkilla, kävivät hakemassa aamu yhdeksältä, keskipäivän aikaan ja vielä illalla parit, pääsee juhannus alkamaan ja jatkuu seuraavaan. Sitten kankaanpääläiset lellikakarat kruisalee yöt sataa ässän parkkipaikalla, ruumiita tulee sillai kun jo edellisyönä joku torvelo veti päin seinää kolme kaveria kyytissä. Nuoruus ja hulluus ei mitään väliä muiden hengillä kun täytyy näyttää vaikka taidot hakusessa.

• Anonyymi

Mutta juhannusriparilla sekoillaan, piti pappikin vaihtaa sielä. Lehdessä oli.

• Anonyymi

Lellikakarat päätti ettei vartti riitä oppituntien välissä. Piti nostaa meteli. Miten nämä pullamössökansa tekee joskus töitä kun on vain kahvitauko on 10 min ja ruokatauko kerran päivässä. Niin 40 vuotta vähintään että on ansainnut eläkkeensä.

• Anonyymi

Perusrutisijoitahan jo on työpaikoilla.

• Anonyymi

Missäs niitä natsiveikkoja oli, eihän siitä ole kauankaan kun niistä uutisoitiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe