tappaminen tarkoittaa äkillistä toimintaa, josta poliisilla (eli hyväksyttyjen jäsenten joukosta joku vaatii tätä rikollisjärjestöä toimimaan) on valetodisteet. Oikeita todisteita ei tarvita, jos hyväksytty jäsen haluaa jonkun poistaa valikoimasta. Oikea lääkäri kuuntelee potilasta. Yhtään oikeaa lääkäriä ei ole. Suomessa. Enää. Nykyään lääkäri kertoo tarinaa itselleen korkeintaan, jos sitäkään: ta**n yhdessä sovitulla kaavalla näitä yhteisön hylkäämiä. Kaavan tietävät kaikki asianosaiset.
Olen lääkäri
2
235
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallinen ihminen saa kiksit paremman yhteisen elämän unelmoimisesta. Malli-ihminen saa kiksit naamansa näkemisestä lehdessä, ja ehkä pienen korvauksen. Ilkeä henkilö saa kiksit vain ta**misesta. Ikävä kyllä ilkeily lisääntyy, jos keskustelu suljetaan. Kun keskustelu sulkeutuu, rikollistoimintaa aletaan suosia. Kaikki varovat kertomasta mitään. Lopulta tämäkin paikka muuttuu jälleen Venäjän vasallivaltioksi, tai Ruotsin alusmaaksi. Nato on kulissia, joka ei toimi ilman voimaa. Ta**jat luulevat että heillä on eniten voimaa. Keskustelu ei heitä kiinnosta. Oppiminen suoritettiin heillä uhkailemalla oppilaita ja opettajia.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178992607
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838