tappaminen tarkoittaa äkillistä toimintaa, josta poliisilla (eli hyväksyttyjen jäsenten joukosta joku vaatii tätä rikollisjärjestöä toimimaan) on valetodisteet. Oikeita todisteita ei tarvita, jos hyväksytty jäsen haluaa jonkun poistaa valikoimasta. Oikea lääkäri kuuntelee potilasta. Yhtään oikeaa lääkäriä ei ole. Suomessa. Enää. Nykyään lääkäri kertoo tarinaa itselleen korkeintaan, jos sitäkään: ta**n yhdessä sovitulla kaavalla näitä yhteisön hylkäämiä. Kaavan tietävät kaikki asianosaiset.
Olen lääkäri
2
276
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallinen ihminen saa kiksit paremman yhteisen elämän unelmoimisesta. Malli-ihminen saa kiksit naamansa näkemisestä lehdessä, ja ehkä pienen korvauksen. Ilkeä henkilö saa kiksit vain ta**misesta. Ikävä kyllä ilkeily lisääntyy, jos keskustelu suljetaan. Kun keskustelu sulkeutuu, rikollistoimintaa aletaan suosia. Kaikki varovat kertomasta mitään. Lopulta tämäkin paikka muuttuu jälleen Venäjän vasallivaltioksi, tai Ruotsin alusmaaksi. Nato on kulissia, joka ei toimi ilman voimaa. Ta**jat luulevat että heillä on eniten voimaa. Keskustelu ei heitä kiinnosta. Oppiminen suoritettiin heillä uhkailemalla oppilaita ja opettajia.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178992607
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247