Haluan tietää mikä on teidän mielestä hyvä paino 14v tytölle

Anonyymi-ap

En tiedä mikä on ns hyvä paino, esim minä painan noin 46kg ja olen 14v ja silti minua haukutaan lihavaksi vaikka käyn joka päivä lenkillä ja treenaan. Minusta olen huvin painava ja haluaisin tietää mikä on teidän mielestä oikea paino 14v tytölle?

6

243

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen siis 161 cm ja painan 46kg

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­y­­m­­f­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17899302V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aika köykänen olet. Jos joku sanoo sinua lihavaksi, se on silkkaa ironiaa ja v*ttuilua. Laihahan sinä olet.

      • Anonyymi

        Ai niin se oikea paino! Ruumiinrakenteestasi riippuen noin 55 kg.


    • Anonyymi

      Katson tärkeäksi, että saa arvoisesi vastauksen koulusi rehtorilta. Rehtori on ystäväsi, muiden antamat vastaukset saattavat olla ihan mitä tahansa.

      Voit toki kysyä aluksi myös vanhemmiltasi, mutta he ovat puolueellisia.

    • Anonyymi

      Painoindeksi (BMI)
      https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01001
      "Normaali painoindeksin alue on välillä 18,5–25."
      Painoindeksisi (senkin laiheliini) on 17,76 , joten lihavaksi sinua haukkuvien olisi syytä mennä silmälääkärille, tai ruveta itse laihduttamaan, koska todennäköisesti useimmilla heistä on korkeampi painoindeksi kuin sinulla, pitäenkin itseään, eikä sinua lihavana.
      He vain mobbaavat sinua, ja paremman nimittelyn puutteessa haukkuvat sinua lihavaksi, joka osoittaa heiltä huonoa mielikuvitusta.
      Epäilenpä että heistä se, jolla on korkein painoindeksi, on keksinyt alkaa sinua lihavaksi haukkumaan.
      Käyt päivittäin lenkillä ja treenaat, joten löysää lihaa sinulla ei ole, ja jos ryhtyvät sinua jahtaamaan, niin karkuun pääset hyvin.
      Olisiko sinulla aihetta ruveta myöskin harrastamaan jotain muutakin, kuten esimerkiksi judoa?!
      Olisi, kun ajattelee nykyistä maailman menoa!
      Muista vain, että jos kerrankin lähdet "pelokkuutta näyttäen" heitä karkuun, niin karkuun saat sitten juosta aina.
      Kerran kun näytät heille, että osaat puolustaa itseäsi, etkä heitä pelkää, etkä heidän huuteluistaan masennu, niin toivon mukaan lopettavat siihen.
      Itse olin lapsena koulukiusattu, ja silloin olisi minun pitänyt juuri noin tehdä.
      Olin sekä koulu- että kotikiusattu, vaatteeni kun olivat joka päivä kotiin mentyäni pölyiset ja joskus rikkikin, parinkin kymmenen mobbaajani jäljiltä, niin sitten sain äidiltänikin selkään, kun olin koulussa muka taas tapellut.
      Mutta siitä on nyt jo aikaa.
      Et siis tyttö-hyvä ole lähellekään lihava, vaan mobattu, ja se että olet itsekin alkanut epäilemään mobbaajiesi olevan oikeassa, on se todellinen huolenaiheesi.
      Opettele puolustautumaan, mene jollekin itsepuolustuskurssille, tai vaikkapa vain ala voimistelemaan, notkeutta saadaksesi.
      Hauskaa kesää sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe