En tiedä mikä on ns hyvä paino, esim minä painan noin 46kg ja olen 14v ja silti minua haukutaan lihavaksi vaikka käyn joka päivä lenkillä ja treenaan. Minusta olen huvin painava ja haluaisin tietää mikä on teidän mielestä oikea paino 14v tytölle?
Haluan tietää mikä on teidän mielestä hyvä paino 14v tytölle
6
318
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siis 161 cm ja painan 46kg
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17899302V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aika köykänen olet. Jos joku sanoo sinua lihavaksi, se on silkkaa ironiaa ja v*ttuilua. Laihahan sinä olet.
- Anonyymi
Ai niin se oikea paino! Ruumiinrakenteestasi riippuen noin 55 kg.
- Anonyymi
Katson tärkeäksi, että saa arvoisesi vastauksen koulusi rehtorilta. Rehtori on ystäväsi, muiden antamat vastaukset saattavat olla ihan mitä tahansa.
Voit toki kysyä aluksi myös vanhemmiltasi, mutta he ovat puolueellisia. - Anonyymi
Painoindeksi (BMI)
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01001
"Normaali painoindeksin alue on välillä 18,5–25."
Painoindeksisi (senkin laiheliini) on 17,76 , joten lihavaksi sinua haukkuvien olisi syytä mennä silmälääkärille, tai ruveta itse laihduttamaan, koska todennäköisesti useimmilla heistä on korkeampi painoindeksi kuin sinulla, pitäenkin itseään, eikä sinua lihavana.
He vain mobbaavat sinua, ja paremman nimittelyn puutteessa haukkuvat sinua lihavaksi, joka osoittaa heiltä huonoa mielikuvitusta.
Epäilenpä että heistä se, jolla on korkein painoindeksi, on keksinyt alkaa sinua lihavaksi haukkumaan.
Käyt päivittäin lenkillä ja treenaat, joten löysää lihaa sinulla ei ole, ja jos ryhtyvät sinua jahtaamaan, niin karkuun pääset hyvin.
Olisiko sinulla aihetta ruveta myöskin harrastamaan jotain muutakin, kuten esimerkiksi judoa?!
Olisi, kun ajattelee nykyistä maailman menoa!
Muista vain, että jos kerrankin lähdet "pelokkuutta näyttäen" heitä karkuun, niin karkuun saat sitten juosta aina.
Kerran kun näytät heille, että osaat puolustaa itseäsi, etkä heitä pelkää, etkä heidän huuteluistaan masennu, niin toivon mukaan lopettavat siihen.
Itse olin lapsena koulukiusattu, ja silloin olisi minun pitänyt juuri noin tehdä.
Olin sekä koulu- että kotikiusattu, vaatteeni kun olivat joka päivä kotiin mentyäni pölyiset ja joskus rikkikin, parinkin kymmenen mobbaajani jäljiltä, niin sitten sain äidiltänikin selkään, kun olin koulussa muka taas tapellut.
Mutta siitä on nyt jo aikaa.
Et siis tyttö-hyvä ole lähellekään lihava, vaan mobattu, ja se että olet itsekin alkanut epäilemään mobbaajiesi olevan oikeassa, on se todellinen huolenaiheesi.
Opettele puolustautumaan, mene jollekin itsepuolustuskurssille, tai vaikkapa vain ala voimistelemaan, notkeutta saadaksesi.
Hauskaa kesää sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962