Ihastunutko?

Anonyymi-ap

Varmaan miljoonas kyselyketju täällä, mutta mistä tunnistaa miehen ihastumisen? Itse tapaan erästä kiinnostavaa miestä työkuvioissa. Olen itse ihastunut häneen. Hänellä on tapana tuijotella minua kauempaa, esim. jos juttelen muiden kanssa, mutta hän ei hae oma-aloitteisesti muuta keskustelua kuin työjuttuja. Kun hän moikkaa, hän sanoo sen silleen "kivasti", pehmeästi. Keskustellessa hän katselee huuliani. Kumpikaan emme mitenkään oma-aloitteisesti mene istumaan toisen viereen kuten muiden työkavereiden kanssa -itselleni se ei olisi luontevaa, koska luultavasti sydän tulisi rinnasta ulos.
Nyt viime keskustelu oli erikoinen, seisoimme aivan lähellä toisiamme, mutta kumpikin piti erittäin virallisen keskustelutyylin, ei hymyilty, katseltu huulia tai vastaavaa. Tiedostan, että jos itsekin pystyn pitämään tunteeni kurissa, en voi edellyttää, että mies näyttäisi niitä, mutta mitä helkkaria minä teen!
Itselleni on erittäin suuri kynnys alkaa työkuvioissa mihinkään, mutta haluaisin tietää, onko tunne molemminpuolista, vai onko tämä kaikki omaa ihastuneen kuvitelmaa.

8

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaankin miljoonas turha palstan aktivointialoitus täällä...

• Anonyymi

Et taida antaa periksi sen suhteen, että mies vedättää kirjoittelemalla tarinaa ja yrität nostaa itsesi suosta ns

• Anonyymi

Ei ole kiinnostunut ikävä kyllä.

• Anonyymi

Minä taas sanoisin että on, kun tuijottelee. Ehkä on ujo?

• Anonyymi

Vain jos lyö munalla päähän, merkit on oltava selkeät muuten kuvittelee

• Anonyymi

Mikä helvatan iskukeino toi on? Jos mies olis kiinnostunu ja löis mua munalla, sais kyllä pakit nopeesti. Eikö voi vaan sanoa mikä on homman nimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helvatan iskukeino toi on? Jos mies olis kiinnostunu ja löis mua munalla, sais kyllä pakit nopeesti. Eikö voi vaan sanoa mikä on homman nimi?

Ei kun kommunikaatiosta vain kymmenen rosenttia on sanallista, sinulla on nyt ihan väärä käsitys realiteeteista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe