Varmaan miljoonas kyselyketju täällä, mutta mistä tunnistaa miehen ihastumisen? Itse tapaan erästä kiinnostavaa miestä työkuvioissa. Olen itse ihastunut häneen. Hänellä on tapana tuijotella minua kauempaa, esim. jos juttelen muiden kanssa, mutta hän ei hae oma-aloitteisesti muuta keskustelua kuin työjuttuja. Kun hän moikkaa, hän sanoo sen silleen "kivasti", pehmeästi. Keskustellessa hän katselee huuliani. Kumpikaan emme mitenkään oma-aloitteisesti mene istumaan toisen viereen kuten muiden työkavereiden kanssa -itselleni se ei olisi luontevaa, koska luultavasti sydän tulisi rinnasta ulos.
Nyt viime keskustelu oli erikoinen, seisoimme aivan lähellä toisiamme, mutta kumpikin piti erittäin virallisen keskustelutyylin, ei hymyilty, katseltu huulia tai vastaavaa. Tiedostan, että jos itsekin pystyn pitämään tunteeni kurissa, en voi edellyttää, että mies näyttäisi niitä, mutta mitä helkkaria minä teen!
Itselleni on erittäin suuri kynnys alkaa työkuvioissa mihinkään, mutta haluaisin tietää, onko tunne molemminpuolista, vai onko tämä kaikki omaa ihastuneen kuvitelmaa.
Ihastunutko?
8
709
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin miljoonas turha palstan aktivointialoitus täällä...
- Anonyymi
Et taida antaa periksi sen suhteen, että mies vedättää kirjoittelemalla tarinaa ja yrität nostaa itsesi suosta ns
- Anonyymi
Ei ole kiinnostunut ikävä kyllä.
- Anonyymi
Minä taas sanoisin että on, kun tuijottelee. Ehkä on ujo?
- Anonyymi
Vain jos lyö munalla päähän, merkit on oltava selkeät muuten kuvittelee
- Anonyymi
Mikä helvatan iskukeino toi on? Jos mies olis kiinnostunu ja löis mua munalla, sais kyllä pakit nopeesti. Eikö voi vaan sanoa mikä on homman nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvatan iskukeino toi on? Jos mies olis kiinnostunu ja löis mua munalla, sais kyllä pakit nopeesti. Eikö voi vaan sanoa mikä on homman nimi?
Ei kun kommunikaatiosta vain kymmenen rosenttia on sanallista, sinulla on nyt ihan väärä käsitys realiteeteista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176