En minä sinusta eroon halunnut.
Olen surullinen jos emme näe enää.
Mitä jos mun maailma suistuu pois radaltaan ilman sua mies
29
555
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä nautit kun lähden ikuisesti pois 😅😅
- Anonyymi
Sinä nautit kun minä lähden ikuisesti pois. Ei naurata siinä vaiheessa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nautit kun minä lähden ikuisesti pois. Ei naurata siinä vaiheessa enää.
En minä nauraisi kenenkään kuolemalle vähiten hänen josta välitin 😔
- Anonyymi
Mä juon taas. Anteeksi.
T. Mies- Anonyymi
Pahalta tuntuu tuollainen mutta saat anteeksi.
- Anonyymi
Siinähän juot vaan ,
- Anonyymi
Mua ainakin näkköö lähes päivittäin josai kun en yssisei viihdy juurikaan neljän seinän sisällä ei näi vuokralla ollessa ole juurikaan tekemistä
- Anonyymi
Kyllähän me nähdään, mutta mitä iloa on nähdä toinen kerran vuodessa ja silloinkin hätäisesti.
Minusta peli on menetetty.- Anonyymi
Miten niin kerran vuodesssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin kerran vuodesssa?
Näin se hänen ja minun kanssaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se hänen ja minun kanssaan on.
Miksi siis vain kerran vuodessa.?
Onko aina ollut niin vai onko tuo joku uusi juttu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis vain kerran vuodessa.?
Onko aina ollut niin vai onko tuo joku uusi juttu?Tilanne on muuttunut parin vuoden sisällä. Ja tuo kerran vuodessa on vain summittainen arvio, koska kohtaamisemme on täysin satunnaista. Nähdään jos nähdään. Mitään suunnitelmia ei ole.
- Anonyymi
Minusta haluu kaikki eroon tuntuu etten palstallekkaan saisi purkaa ahdistuksiani en kuulu minnekkään
- Anonyymi
Pitäähän sinun jonnekkin purkaa ahdistustasi.
Palsta on juuri hyvä siihen. Kun valitsee osaston oikein.
- Anonyymi
Tämä ei ole multa mies.
Koska maailmani ei ole ollut raiteillaan sen jälkeen kun marinista tuli pääministeri.- Anonyymi
Siinä on järkevä nainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis sinua tarkoitan.. en valtakunnantuhoa
- Anonyymi
Siihen, kun sotkettiin vielä jauhot mukaan niin oli jo kyllä melko marinadi.-sivusta m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se marinista johtunut vaan sattumalta rakastuin samoihin aikoihin yhteen mieheen. Järkevä? Älä viitsi nimitellä mua nyt.
- Anonyymi
Toivottavasti siellä käy hyvin. Harmi että nainen halusi minusta eroon, mutta kaikilla ei oo niin hyvä tuuri.
- Anonyymi
Laita viestiä, jos olet E nainen. T: J
- Anonyymi
Sitä voi pitää kaiken tämän tarkoituksenakin, että olimme toisillemme välietappeja matkalla uuteen.
- Anonyymi
Miksi noin inhottavasti pitää sanoa? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin inhottavasti pitää sanoa? sivusta
Taisi olla joku tekeytyjä ja siksi perääntyi. Sivusta.
- Anonyymi
Todella loukkaavasti sanottu.
- Anonyymi
Ei pitänyt enää...suistumisesi lisäisi syyllisyydentuntoja ja näihin tunnelmiin silmät painuu väkisin kiinni. Nukkumaan.
- Anonyymi
Olen nähnyt ihastukseni tänä vuonna vain kerran livenä. En näe häntä edes virtuaalisesti, kun hän on blokannut minut. En siltikään ole sydämessäni vielä täysin luovuttanut. Joo oon säälittävä heikko takertuva luuseri tiedän...
- Anonyymi
Kannattaisi toiselle varmaan kertoa.
- Anonyymi
Otahan minuun sitten jii yhteyttä toivoo t mies ja etkä sitten enään pelleile ettei tarvitse hengähdys taukoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä931968Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2801790Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3091597Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1901481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931061- 511017
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941