Sataa sataa, ihanaa!

Anonyymi-ap

Vihdoin saadaan taivaalta vettä! Kasvustot virkistyy, mustikat kasvaa, sato pelastuu. Metsäpalon vaara väistyy. Toivottavasti sataa koko juhannuksen, ei myöskään huku niin paljon ihmisiä eikä örvellä pitkin rantoja.

20

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vaan sada täällä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17901051J

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tuo aloittajan kaikki on niin hyvä. Pihanäkymä on surullinen, palanutta nurmikkoa, odotan toiveikkaana että siitä virkoaa.
      Ja lopuksi vielä itselleni. Tulin uimahallista jonne unohdin ottaa mukaan ihorasvan. Sanotaan että rasva pitäisi levittää heti puhtaaseen kosteaan ihoon. Siinähän kävelin shortsessa ja topissa ja sade ropisi iholle. Sai kotona rasvata kostean ihon. Rentoutunut ja mukava olo.

      • Anonyymi

        Olit varmaan söpö kesätyttö siellä sateessa sortseissasi ja topissasi. Juhannusterkut sulle. 🌧️🍓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit varmaan söpö kesätyttö siellä sateessa sortseissasi ja topissasi. Juhannusterkut sulle. 🌧️🍓

        Kiitos! No miten sen nyt ottaa. Joka kevät katson alastomana peilistä vieläkö voi laittaa shortsit ja topin. On lisinyt löysä iho ja enenevät pienet ruskeat luomet myös koristavat pintaa.
        Sitten laitan topin ja shortsit, aurinkorasvan ja menoksi. Hyvät juhannukset sinullekin!


    • Anonyymi

      Metsä on miina kauan kannolla istuessa. Pitkään kasvaa samaksi kannoksi sitten. Ei juurikaan metsästä eroa.

    • Anonyymi

      Todellakin ihanaa oli kuunnella ja katsella sadetta. Vielä on pilvikatto taivaalla, ei pääse aurinko heti kuivattamaan.
      Olisi saanut tulla enemmänkin, mutta kiitos tästäkin vähästä.

    • Tulis vaan sadetta, sitä tässä odottelen!

    • Anonyymi

      Missä satoi aloittajalla, kerro!

      • Anonyymi

        Espoossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espoossa.

        Espoossa olen ja satoi just sen verran, et asfaltti kastui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espoossa olen ja satoi just sen verran, et asfaltti kastui.

        Espoo on laaja, Saunalahdessa satoi kunnolla pari tuntia aamulla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espoo on laaja, Saunalahdessa satoi kunnolla pari tuntia aamulla,

        Todella lähellä minua sitten sadetta katselit.


    • Anonyymi

      Joopa joo, ihan lööpeissäkin oli miten eteläisessä Suomessa taivas repeää...olisiko sitä kolme- neljä pientä pisaraa tähän hehtaarin tontille osunut, olihan repeäminen.

    • Anonyymi

      Hukkuisiko yhtään ihmistä, jos ihmiset ymmärtäisivät käyttää pelatusliivejä ?

    • Anonyymi

      Savonlinnassa kunnon ukkoskuuro.

    • Anonyymi

      Kainuussa ja Lapissa rankkasateet.

      • Kajaanissa toistaiseksi ripeksintää.


      • Aamusella tuli yksi kuuro, toinen2-3 välillä iltapäivällä. Kolmas illalla 19-20.
        Joo maton jätin valumaan rannalle, jonka olin pessyt.
        Kottikärryillä kyöräsin sen alatalolle kuivumaan.
        Eilen maalasin 2 tuolia tänään saavin kan nen.
        Maalla on mukavaa, kun on kaikenmoisia pikku- ja välillä isompiakin hommia.


    • Anonyymi

      Tännekin vihdoin ja viimein , räystään alla tynnyri täyttyi :)

      Skånepåg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      128
      2074
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      2054
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1393
    4. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      75
      1307
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1264
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    7. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      90
      1028
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1013
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      973
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      56
      960
    Aihe