tiedosta, että Wilhelm Junnila on ministeri.
Kuka olisi uskonut ?
Tosin se kansainvälinen näkyvyys enteili sitä, kun Junnila Laura Huhtasaaren kanssa teki anomuksen Nobelin palkintokomitealle, että Donald Trumpille myönnettäisiin Nobelin rauhanpalkinto.
Näin viisaasla miestä Suomen hallitus tarvitsee kuin Wilhelm Junnila on.
Pekka Siitoin olisi ylpeä
9
228
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö 80-luvulla toiminut Naantalissa Pekan Arjalainen Spermapankki ?
- Anonyymi
Tjaa asepukuinen koppalakki äijä kaljun henkivartijansa ja sakemanninsa kanssa notkui Juhannuksena muinoin venesataman ja jätskikioskin liepeillä. Oli kyllä noloa jo tuolloin vaikka itse olin nuorukainen tuolloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaa asepukuinen koppalakki äijä kaljun henkivartijansa ja sakemanninsa kanssa notkui Juhannuksena muinoin venesataman ja jätskikioskin liepeillä. Oli kyllä noloa jo tuolloin vaikka itse olin nuorukainen tuolloin.
Jotain hyvää uudesta ministerinsalkusta.
Se kamala ajatus jostain Siitoimen muistomerkistä lykkääntyy todennäköisesti, luulisi ministerillä olevan tärkeimmät asiat mielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain hyvää uudesta ministerinsalkusta.
Se kamala ajatus jostain Siitoimen muistomerkistä lykkääntyy todennäköisesti, luulisi ministerillä olevan tärkeimmät asiat mielessä.Muistomerkki olisi parasta pitkään aikaan Naantalissa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179010596
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kohta suvakkiporukka on sulkeisissa. :)
- Anonyymi
Pekan Arjalaisesta Spermapankista ensimmäinen ministeri Suomen hallituksessa.
Pekka elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekan Arjalaisesta Spermapankista ensimmäinen ministeri Suomen hallituksessa.
Pekka elää.Heh persuissa on sitä pekan perintöä ja paljon keltaista nestettä monella päässä.
- Anonyymi
joo hyvä hyvä. muumi ja villasukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974