Saako hautausmaalla ajaa autolla??Näköjään saa,aikaa törkeää.,..joku tietysti sanoo , jos ei jaksa enää kävellä ym. Jos ei jaksa,sitte pitää pyytää jotain muuta henkilöä tai seurakunnalle haudan hoito.
Saako hautausmaalla?
13
571
Vastaukset
- Anonyymi
Ainaskin hautakivien paikalleen laittajat ja korjaajat ajaa autolla hautausmaalla.
- Anonyymi
Huonosti liikkuvilla ihmisillä on oikeus käydä omaistensa haudalla.
- Anonyymi
Mutta sitähän ei edes kyseenalaistettu! ison hautausmaan haudattujen omaisissa lienee huomattavan paljon huonosti liikkuvia, mitä jos he kaikki alkaisivat ajella siellä autoilla?
- Anonyymi
Järjenkäyttö ei ole kiellettyä tässäkään asiassa.
Hautakiviurakoijat saa ajaa. Ja en laita pahaksi sitäkään jos siellä joku käyttää huonosti liikkuvaa omaistaan hautaa katsomassa.
Onko aloittaja kenties joku perussuomalaisten äänestäjäkuntaan kuuluva kun noin kirkkaat on ajatukset?- Anonyymi
Olihan muuten fiksu kirjotus, mutta viimesen lauseen osasit vielä vääntää kieroon. Älä yleistä, meistä on moneksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan muuten fiksu kirjotus, mutta viimesen lauseen osasit vielä vääntää kieroon. Älä yleistä, meistä on moneksi
J a Kyllä persut tiedetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J a Kyllä persut tiedetään.
No nimenomaan, ei pidä yleistää mitään eikä ketään.
- Anonyymi
Mitä hiton väliä, ei ne kuolleet siitä häiriinny?
Joka asiassa pitää kyttäillä muita ja leikkiä kyläpoliisia.
Keksi joku muu harrastus. - Anonyymi
Kyllähän persut kehtaa ihan mitä vaan, ei ne osaa hävetä, ei yhtään.
- Anonyymi
Todella nolo kommentti
- Anonyymi
Oma etu paras etu. Mitä sitä muulla on väliä on homman nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma etu paras etu. Mitä sitä muulla on väliä on homman nimi.
Puhu vaan itsestäsi
- Anonyymi
Onko kirkko maalla kiellletty ajoneuvoilla ajo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569