Millainen on tyrkky nainen

Anonyymi-ap

Millaisen naisen koette tyrkkynä? Miten toivoisitte, että teihin ihastunut nainen käyttäytyisi teitä kohtaan? Millaisen käytöksen näette naiselta ns. vakavasti otettavana -edellyttäen tietenkin, että tässä tapauksessa olisitte itse kiinnostuneita naisesta?

80

2662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olemalla oma itsensä. Vastauksena kaikkiin. Jollekin yhtä omituiselle voisin jopa minä aueta. tn.

• Anonyymi

Jos olisin kiinnostunut jostain naisesta, niin hän saisi ihan mielellään olla se tyrkky. Ne muut tyrkyt koen jotenkin ahdistaviksi enkä aina tiedä, miten torjua loukkaamatta ketään. Tyrkkyjä voi olla erilaisia tai ainakin ne koen itse erilaisina. Jonkun tyrkkyily ei välttämättä ole edes sitä, koska se on jopa suotavaa, kun taas sit nää, joilta sitä ei niin mielellään haluaisi, tuntuvat epämääräisen inhalta tai miten tuon nyt osaisin kuvailla. Tulee vain sellainen "äkkiä pois tilanteesta" -olo. Välttelen, jos koen ällötyrkkyä joltain. En oikein osaa eritellä, millainen on se tyrkkytyrkky, joka on sitä siinä negatiivisessa mielessä, mutta sen vain tuntee fiiliksissään. Ehkä se on just toi, jonka kanssa ei halua mitään sellaista lähempää olemista.

• Anonyymi

Ei kai siinä tarvi miettiä, jos kokee olonsa epämukavaksi, niin sen saa kokea, miettimättä, loukkaako sillä jotakin. Ja vaikka kuinka yrittäisit käyttäytyä asiallisesti, jos kuitenkin tunnet olosi epämukavaksi, niin kyllä naiset ja yleensä muutkin normaalit sen käsittää. Ne tunteet on tilassa, ja muutkin voi niitä aistia. Eli älä mieti loukkaatko jotakin, olemalla ja tuntemalla autenttisesti. Ja jos joku on niin saapas, ettei käsitä, tai ei välitä, niin ei se loukkaannukaan mistään., kun ei välitä muiden rajoista, ja on loukkaantumisensa, jos tulee, niin itse itselleen ansainnutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai siinä tarvi miettiä, jos kokee olonsa epämukavaksi, niin sen saa kokea, miettimättä, loukkaako sillä jotakin. Ja vaikka kuinka yrittäisit käyttäytyä asiallisesti, jos kuitenkin tunnet olosi epämukavaksi, niin kyllä naiset ja yleensä muutkin normaalit sen käsittää. Ne tunteet on tilassa, ja muutkin voi niitä aistia. Eli älä mieti loukkaatko jotakin, olemalla ja tuntemalla autenttisesti. Ja jos joku on niin saapas, ettei käsitä, tai ei välitä, niin ei se loukkaannukaan mistään., kun ei välitä muiden rajoista, ja on loukkaantumisensa, jos tulee, niin itse itselleen ansainnutkin.

No kun tulin jo loukanneeksi erästä, jota olen tähän asti pitänyt ystävänäni ja nyt oon kahden vaiheilla, haluanko edes yrittää saada takaisin ystäväkseni. Kurja tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun tulin jo loukanneeksi erästä, jota olen tähän asti pitänyt ystävänäni ja nyt oon kahden vaiheilla, haluanko edes yrittää saada takaisin ystäväkseni. Kurja tilanne.

Jos olet pitänyt ystävänäsi, niin mikset pitäisi jatkossakin. Selvitä, mitä haluat hänelle tai teille. Näitä sattuu, ja nöyryydellä ja kunnioituksella ja suoruudella pääsee yleensä eteenpäin. Ystävät on aliarvostettuja. Jos, taas koet, ettet voi olla jatkossa ilman ahdistavaa tunnetta välillänne, niin kuuntele sitä. Kukaan ei ole kenellekään auki, eikä velkaa. Ja jos tekee itseään vastaan, niin maksajiksi joutuu molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet pitänyt ystävänäsi, niin mikset pitäisi jatkossakin. Selvitä, mitä haluat hänelle tai teille. Näitä sattuu, ja nöyryydellä ja kunnioituksella ja suoruudella pääsee yleensä eteenpäin. Ystävät on aliarvostettuja. Jos, taas koet, ettet voi olla jatkossa ilman ahdistavaa tunnetta välillänne, niin kuuntele sitä. Kukaan ei ole kenellekään auki, eikä velkaa. Ja jos tekee itseään vastaan, niin maksajiksi joutuu molemmat.

Niinhän mä teenkin eli kuuntelen vielä itseäni tästä tapauksesta ja mitä se ystävyys sitten tulevaisuudessa olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei hän pysty antamaan sulle anteeksi sitä että häntä loukkasit niin onko hän silloin koskaan aidosti ollut ystäväsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tänne palkattu jotain " neuvojia" kun aina pitää tunkea väliin?!

• Anonyymi

Kyllä mä naisena arvostan jos sanotaan suoraan. Eikä tulla iholle välillä! Edes lähelle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei hän pysty antamaan sulle anteeksi sitä että häntä loukkasit niin onko hän silloin koskaan aidosti ollut ystäväsi

En mä halua olla ystävä miehen kanssa johon on syvempiäkin tunteita!
        /nainen

• Anonyymi

Peffaa esiin ja pyllyä niin tyrkkyt on niin in👍 mitähän valitat? Ota koppi jos kelpaat😁

• Anonyymi

Ja jos et koe tyrkylle ' kelpaavasi' LUIKIT TIEHESI HÄNTÄ KOIPIEN VÄLISSÄ,KAUHUISSASI. YHYY. 😁💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos et koe tyrkylle ' kelpaavasi' LUIKIT TIEHESI HÄNTÄ KOIPIEN VÄLISSÄ,KAUHUISSASI. YHYY. 😁💩

Sitten suolisivuille postailet kauhuissasi kun niin pelottaa. 💩 ai että melkein sain,kauheaa, tästä täytyy toipua vuol vuotta vähintään. Tärise siihen asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö juttuja taas alkoi. Ihmisiä on niin moneen junaan, miehissä, naisissa ja kaiken muun kirjossa siltä väliltä. Se on niin henkilökohtaista ja tilanneriippuvaista noi jutut ylipäätään. Oli hyvä, kun yksi kirjolla oleva mies jossain ohjelmassa kertoi, että sai vasta myöhemmin käyneen ja olleen treffeillä. Koska hänelle tilanne oli vain mukavaa asioista jutustelua, ja se toinen oli ajatellut, että oli spesiaalisti kiinnostunut hänestä. Mutta naisena voin todeta, että tässä on paskamainen puoli, juurikin naisille siinä, että jos: Nainen osoittaa kiinnostustaan suoraan, on aloitteellinen, niin helposti tulkitaan, että kevytkenkäinen, ja se mies voi pelästyä tätä puolta naisessa. Harmittaa, kun nuorempana teininä, oli pakko olla olematta täysin oma itsensä, ystävällinen ja hauska, ja välittävä, juurikin miesten kanssa ollessa, kun heti luultiin jotakin, ja oltiin joko ällöjä lähestymisissä, tai sitten puhuttiin syystä paskaa perästä päin, kun ei ollutkaan vastavuoroista. Ja sama tavallaan jatkuu edelleen. koska rakkauden kieleni on vahvasti koskettaminen, psyykkinen, tunteellinen, syvällinen ja fyysinen. Saatan olla se rohkea, joka pyytää sen ensimmäisen hyvänyön suudelman, saatan olla se, joka ei halua kuin varata kolmeksi päiväksi aikaa kalenteriin lähellä olemiseen, saatan olla se, joka sanoo, että mihin pitää nyt muka mennä, ja mitä pitää nyt muka tehdä, jää tähän ja jatketaan ja ollaan vaan. MUTTA. mies pelästyy tätä, samaa mistä juuri pitää, ja sitten alkaa pelko puhua omiaan ja olenkin jotenkin huono....en viitsi haukkumasanaa kirjoittaa. On tosi ristiriitaista. Ehkä osa syy voi olla siinä, että en ole mustasukkainen, vaikkakin intohimoinen. Mulle vapaus on kaikki kaikessa, mutta se merkitsee muille muuta yleensä, kuin itselleni. Olen lojaali, ja tunnen syvästi, mutta tunteissa ja valinnoissa on oltava manipuloimaton ja syyllistämätön meininki. Eli, mies saattaa toivoa, että olisin juurikin oma itseni, mutta kokee sen samalla uhaksi, ja yrittää pienentää ja omistaa minua. Olipahan pitkä pläjäys, mutta kyllä miehet on ristiriitaisia välillä.

• Anonyymi

Ihan sama miten hieroo tuttavuutta kunhan ei teeskentele ja tekee sen niin ettei "kohde" jää epätietoisuuden tilaan :)

• Anonyymi

Mutta, jos juuri se ongelma onkin, kun se toinen ei jää, siihen epätietoisuuden tilaan, niin miksi miehet kokee, että on syystä muka vedätettyjä, vaikkei ollut niin, ja puhuu naisesta näin eteenpäin, kuin varoitukseksi muille. Vain, koska nainen oli autenttisesti mukava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta, jos juuri se ongelma onkin, kun se toinen ei jää, siihen epätietoisuuden tilaan, niin miksi miehet kokee, että on syystä muka vedätettyjä, vaikkei ollut niin, ja puhuu naisesta näin eteenpäin, kuin varoitukseksi muille. Vain, koska nainen oli autenttisesti mukava.

Vietkö tavallaan rajan yli ja sitten pakitat?, en oikein ymmärrä miten voi kokea joutuneensa vedätetyksi jos pelin henki on selvä? Vai oletko pelkästään mukava ja mukavuus tulkitaan joksikin muuksi...

• Anonyymi

Mitäs jos ei ole kohdetta mutta on kuitenkin ihastunu johonkuhun tiettyyn johon haluaisi tutustua paremmin mä ihastun yleensä vastakkaisen sukupuolen ulkonäköön peppu si taas on se mitä tykkään katsella ja se miksi olen erääseen tiettyyn ihastunu johtuu siitä miltä hän näyttää mu eniten hän viehättää mua siksi että hän vaikuttaa niin ujolta itse taas omasta nuoruudestani tiedän kuinka paljon se hankaloittaa siihen ihmiseen tutustumista kenestä on kiinnostunu kun ei halua nolata itseään tämän silmissä ja osin kai samasta syystä en itse kehtaa uskalla lähestyä häntä koska pelkään niin kai menettäväni mahdollisuuden edes saada tutustua häneen eräänlainen umpikuja kai jos ei kumpikaan uskalla kehtaa tehdä aloitetta oli syy si tuon takana mikä tahansa

• Anonyymi

Olen tullut siihen tulokseen. että miehet ei kaipaa mitään muuta, kuin seksuaalisesti yhteensopivaa naista, ja kun löytävät tämän, niin naisen seksuaalisuus onkin jotakin, mitä pelkäävät yli kaiken. Pysyykö se heillä, ja onko se jollainlailla hallittavissa.

• Anonyymi

Toki siellä on niitä poikkeuksia, mutta monesti miesten katkeruuden takana on tämä.

• Anonyymi

Mitä aktiivisempi seksuaalisesti sen parempi mulle mu tähän ikään olen oppinu arvostamaan sitä läheisyyttä kuitenkin enemmän mu ikäväkseni täytyy sanoa että kun mulla on hyvä olla toisen lähellä ajattelen enemmän taas seksiä tämän kanssa johtunee kai omalla kohdallani siitä turvallisuuden tunteesta mikä tulee kun on levollista olla toisen lähellä tietää itse ettei tarvitse yrittää yli suoriutua voi vain nauttia toisesta tämän läheisyydestä ja luvasta saada tutkia katseellaan ja käsillään tämän vartaloa ja sen kauniita kaaria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä aktiivisempi seksuaalisesti sen parempi mulle mu tähän ikään olen oppinu arvostamaan sitä läheisyyttä kuitenkin enemmän mu ikäväkseni täytyy sanoa että kun mulla on hyvä olla toisen lähellä ajattelen enemmän taas seksiä tämän kanssa johtunee kai omalla kohdallani siitä turvallisuuden tunteesta mikä tulee kun on levollista olla toisen lähellä tietää itse ettei tarvitse yrittää yli suoriutua voi vain nauttia toisesta tämän läheisyydestä ja luvasta saada tutkia katseellaan ja käsillään tämän vartaloa ja sen kauniita kaaria

No, sinä oletkin niitä poikkeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, sinä oletkin niitä poikkeuksia.

Entäpä sinä itse sitten oleks seksuaalisesti kuinka aktiivinen ja mitä parisuhteessa arvostat

• Anonyymi

Sehän on pelkästään hauskaa jos mami taluttaa peuhaamaan, tosin sitten se ei ole hauskaa jos makkariin joutuu kuin sotilas marssimaan suorasta käskystä ilman veto-oikeutta väsytti tai ei 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on pelkästään hauskaa jos mami taluttaa peuhaamaan, tosin sitten se ei ole hauskaa jos makkariin joutuu kuin sotilas marssimaan suorasta käskystä ilman veto-oikeutta väsytti tai ei 😁

Juu, ja tähän lisätäkseni, en ole naisena ottanut itseeni, jos toista ei JUURI NYT nappaa, jaksa tai kiinnosta. Ja samaa odotan mieheltä. Rakkauden lajeja on monia, ei se aina tarkoita fyysistä suoritusta.

• Anonyymi

Tähän mä en oikei osaa vastata mitään kun itse en ole sillai edes koskaan kohdannu naista joka haluais seksiä yhtä usein kun minä mieluiten useamman kerran päivässä mu vähempikin riittää kun se ei taas ole se syy miksi parisuhdetta si taas eräällä tavalla kaipaan kuitenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehen kuuluu tyydyttää nainen. Jos nainen jää tyydyttämättä, siitä ei hyvää seuraa. Ihmiset jaksaa katsella telkkja, runkuttaa puhelintaan, laittaa ruokaa, ajaa autoa mut Annaa olla jos ihan nussiakkin pitäisi! Totuus on, että suurimmalla osalla ihmisistä on hyvin alhainen libido ja seksi koetaan raskaaksi velvoitteeksi. Itse en ikinä kieltäydy tai ole liian väsynyt, mutta kokenut paljon torjuntaa. En koe, että keho on ikinä niin väsynyt, ettei jaksaisi panna.

• Anonyymi

Naisena sanon, että kannattaa tehdä tyrkkyjä aloitteita että näkee kestääkö miehen itsetunto ne. Jos miehellä lerpahtaa naisen ollessa aloitekykyinen, niin siitä voi päätellä suhteen myöhemmän laadun.

Jos mies ei kestä naisen seksuaalisuutta ja aloitteita, niin naiselle jää suhteessa se osa, että parhaansa koittaa miestä miellyttää, odottaa miehen aloitetta seksiin piilottaen oman halukkuutensa sekä tietysti torjutuksi tulemisen haavat jos erehtyy miehen haaroväliä toiveikkaana kourimaan.

Ei ikinä enää, mieluummin yksin. Kaivattunikin meni ihan kipsiin eikä tykännyt kun tein aloitteen Pitäkööt pilinsä. Hyvää juhannusta!

• Anonyymi

Hyvin sanottu tuokin. Joskus kaikki voi alkaa hyvin ja jatkua vuosiakin hyvin , kunnes tämä tuleekin vasta esiin. Elämän käännekohdissa, kriiseissä tai muissa. Hyvää juhannusta sinne myös.

• Anonyymi

Kiitos kommentista -tässä ap ja juurikin asiaa pohdin tältä kannalta. Ihastuin itse täysiä, ja mieskin vaikutti kiinnostuneelta, mutta kun aloin olla tunteissani rohkeampi, yhtäkkiä olenkin hänelle suorastaan vastenmielinen.

Ehkä tässä tuli virhearvio tämän miehen osalta minullakin. No, enpä yritä enää.
        Hyvää juhannusta meille naisille -painukoot äijät huitsin nevadaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu tuokin. Joskus kaikki voi alkaa hyvin ja jatkua vuosiakin hyvin , kunnes tämä tuleekin vasta esiin. Elämän käännekohdissa, kriiseissä tai muissa. Hyvää juhannusta sinne myös.

Onhan pitkissä suhteissa kausia, jos esim stressin tai sairauden vuoksi ei haluta. Mut jos yhä niiden jälkeenkin haluttomuus jatkuu, niin sitten on tosiaan kyse seksihaluttomuudesta joko asenteena tai kyseiseen puolisoon.

Miehistäkin suurin osa on sen verran mukavuudenhaluisia, ettei seksi enää jaksa innostaa kun ensihuuman tuoma luonnollinen nostatus on ohi, varsinkin jos nainen on tavallinen ja ehkä ylipainoinen eikä mikään seksiä tihkuva bikinimalli.

Ennä koe, että minulla on siinä vastuu näyttää paremmalta, kun kerran alussakin maistui tai sietää miehen laiskaa haluttomuutta. Kenkää tulee.

Yksin tämäkin juhannus, ei ole helppos löytää kumppania joka aidosti tykkää seksistä:((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista -tässä ap ja juurikin asiaa pohdin tältä kannalta. Ihastuin itse täysiä, ja mieskin vaikutti kiinnostuneelta, mutta kun aloin olla tunteissani rohkeampi, yhtäkkiä olenkin hänelle suorastaan vastenmielinen.

Samaa mieltä.ei menettetty yhtikäs mitään,tyhjän kun saa pyytämättäkin😁💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

💗❤️💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan pitkissä suhteissa kausia, jos esim stressin tai sairauden vuoksi ei haluta. Mut jos yhä niiden jälkeenkin haluttomuus jatkuu, niin sitten on tosiaan kyse seksihaluttomuudesta joko asenteena tai kyseiseen puolisoon.

Miehistäkin suurin osa on sen verran mukavuudenhaluisia, ettei seksi enää jaksa innostaa kun ensihuuman tuoma luonnollinen nostatus on ohi, varsinkin jos nainen on tavallinen ja ehkä ylipainoinen eikä mikään seksiä tihkuva bikinimalli.

Ennä koe, että minulla on siinä vastuu näyttää paremmalta, kun kerran alussakin maistui tai sietää miehen laiskaa haluttomuutta. Kenkää tulee.

Yksin tämäkin juhannus, ei ole helppos löytää kumppania joka aidosti tykkää seksistä:((

Ei varmaan olekkaan mu noissakin olis hyvä muistaa jos suhde rakentuu pelkän seksin ympärille se tuskin vuotta kauempaa kestää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlainen kokemus täälläkin naisella :) mies sitten pelästyi ja minusta tulikin hänelle yhtäkkiä vastenmielinen :/. Mutta hyvää ja aurinkoista juhannusta tosiaan meille kaikille naisille ja parempaa onnea seuraavalla kerralla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kyseinen mies vaan sivuutti täysin mun yritykset torjuvasti ja jatkoi huomioimista vanhaan tyyliinsä. Ihan kun niitä mun yrityksiä ei olisi ollutkaan. Tuntui tosi mitättömältä.

Aika perseestä, että mun pitäisi olla hyväksyvä ja innostunut miehen huomiosta, mutta mies saa pitää minun halua ja lähestymisiä vastenmielisenä tyrkyttämisenä tai mitätöidä sen merkityksettömänä.

Ehkä tuommoiset "miehet" kiihottuu lähinnä itestään eikä naisesta. Todella loukkaavaa.

Saa olla varovainen nykyään, kun kaiken maailman seksisekopäitä ja narsisteja liikenteessä tympeine peleineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlainen kokemus täälläkin naisella :) mies sitten pelästyi ja minusta tulikin hänelle yhtäkkiä vastenmielinen :/. Mutta hyvää ja aurinkoista juhannusta tosiaan meille kaikille naisille ja parempaa onnea seuraavalla kerralla!

🥰💯✊️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kyseinen mies vaan sivuutti täysin mun yritykset torjuvasti ja jatkoi huomioimista vanhaan tyyliinsä. Ihan kun niitä mun yrityksiä ei olisi ollutkaan. Tuntui tosi mitättömältä.

Aika perseestä, että mun pitäisi olla hyväksyvä ja innostunut miehen huomiosta, mutta mies saa pitää minun halua ja lähestymisiä vastenmielisenä tyrkyttämisenä tai mitätöidä sen merkityksettömänä.

Ehkä tuommoiset "miehet" kiihottuu lähinnä itestään eikä naisesta. Todella loukkaavaa.

Saa olla varovainen nykyään, kun kaiken maailman seksisekopäitä ja narsisteja liikenteessä tympeine peleineen.

Minäkään en ymmärrä tätä, että nainen torjutaan, eikä jakseta innostua tai ajatella että ehkä itselläkin olisi kivaa jos vaan vähän yrittäisi innostua. Mutta kun miestä joskus haluttaa niin sitten pitäisi olla valmiina ja jos ei olla niin ollaan pihtareita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kävi myös näin. Ihastus katkaisi välit kokonaan, kun rupesin ehdottelemaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Now the games that you play and the words that you say . . .
        You're only foolin' yourself - foolin' yourself
        Right never wrong that's how you want to be
        It seems you're in some kind of a race - why don't you--Ei kyllä oo hajuakaan, että viittaatko nyt itseesi vai mihin?

• Anonyymi

Hän tietänee että pidän hänestä sellaisena kuin hän on ulkonäköön hänessä si taasen ehkä ihastuin jopa hieman liikaa

• Anonyymi

Mulle ei ainakaan tarvi sen ihmeempiä kun jos ny satutaan oleen julkisella paikalla ni korvaan vai kuiskata että mua panettaa jot ei muut kuule jos sattuu joku oleen lähettyvillä

• Anonyymi

Ai helvetti, näinkö se toimiikin.... Nään sieluni silmin, kun naiset lähtis tätä urakalla missiona kauppakeskuksissa ja kaduilla toteuttamaan,,,tuntemattomille, kivan näkösille... Ai jai päivän naurut. Muutkin paikat varmaan käy... Nyt naiset rohkeesti vaan ....Siinä vois tulla hassuja sattumuksia, ehkä pitäis virkavaltakin pyytää apuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai helvetti, näinkö se toimiikin.... Nään sieluni silmin, kun naiset lähtis tätä urakalla missiona kauppakeskuksissa ja kaduilla toteuttamaan,,,tuntemattomille, kivan näkösille... Ai jai päivän naurut. Muutkin paikat varmaan käy... Nyt naiset rohkeesti vaan ....Siinä vois tulla hassuja sattumuksia, ehkä pitäis virkavaltakin pyytää apuun.

Mulle se ois kätevintä noin varsinkin silloi kun on poikamiehenä naiset kun si taas helpommin nostaa sen syytteen kun menet noin heidän korvaansa kuiskutteleen josko olet edes uskaltanu kokeilla mä koikeilin joskus kaatokännissä kotkassa kysyin kuulemma jokaiselta vastaan tulevalta naiselta saako tätä suudella ja vähintään joka toista oli saanu suudella huolimatta siitä oliko heillä mies käskynkässä vai ei kuinkas moni teistä uskaltaa kokeilla samaa kavereilta varmistin asian kun itse en muistanu kun hämärästi sen ekan naisen ketä tuolloin suutelin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle se ois kätevintä noin varsinkin silloi kun on poikamiehenä naiset kun si taas helpommin nostaa sen syytteen kun menet noin heidän korvaansa kuiskutteleen josko olet edes uskaltanu kokeilla mä koikeilin joskus kaatokännissä kotkassa kysyin kuulemma jokaiselta vastaan tulevalta naiselta saako tätä suudella ja vähintään joka toista oli saanu suudella huolimatta siitä oliko heillä mies käskynkässä vai ei kuinkas moni teistä uskaltaa kokeilla samaa kavereilta varmistin asian kun itse en muistanu kun hämärästi sen ekan naisen ketä tuolloin suutelin

Toisaalta,...

• Anonyymi

Ei kyllä tulisi ikinä mieleen sanoa mitään noin mautonta.

• Enpä tiedä onko sellaista olemassakaan kuin tyrkky. Ehkä joskus satunnaisesti jos joillekin sattuu näennäinen kilpailutilanne miehestä. Muuten lienee kyse ihan vain omasta persoonasta ja kiinnostuksen voimakkaasta osoittamisesta, halustakin ehkä.

• Anonyymi

Niin, joo, ehkä tää kilpailutilanne, voi saada naisista tämän puolen esiin... Tavallaan komppaan tätä. Tn.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, joo, ehkä tää kilpailutilanne, voi saada naisista tämän puolen esiin... Tavallaan komppaan tätä. Tn.

Toisinaan ehkä saa, tosin kai harvemmin, en muista nähneeni moista aikoihin, nuoruudessa jonkun kerran.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Toisinaan ehkä saa, tosin kai harvemmin, en muista nähneeni moista aikoihin, nuoruudessa jonkun kerran.

Täällä palstalla, baareissa, pikkupiireissä, etkoilla, jatkoilla ja jonkun fanituksen keskellä, mustasukkaisissa kolmiodraamoissa. Mutta oikeastaan itselläkin näistä todisteita vuosien, vuosien takaa, tosin palstalla tätä näkee miltei päivittäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla, baareissa, pikkupiireissä, etkoilla, jatkoilla ja jonkun fanituksen keskellä, mustasukkaisissa kolmiodraamoissa. Mutta oikeastaan itselläkin näistä todisteita vuosien, vuosien takaa, tosin palstalla tätä näkee miltei päivittäin.

En tosiaan muista kuin moisia havainneeni kuin viimeksi siellä karvan alle kolmekymppisenä, kaveripiirin kaksi "adonista" olivat aika kuumaa tavaraa naisten mielestä. Eikä ne tosiaan pahan näkösiä kundeja olleetkaan 😁

Ai palstallakin? En oikein noteeraa noita kiukkuhuuteluita yms. mitä palstalle lauotaan, niistä kun ei tiedä onko vain länkytystä vai onko joku tosissaankin. Tosin miksi sitten juuri palstalle kiljua pettymystään, minen ymmärrä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin niistä ei niistä palstalaisista oikein, että onko ees naisia. Tulee mieleen nää, jotka maalittaa jonkun, ja sitten tulee tekemään uutta aloitusta, muka itse uhriuduttuaan, ja aina sitä jotakin tiettyä miestä kaipaillen.

• Anonyymi

Tuo on rumasti tehty rakastuneelle tai ihastuneelle, kuvata ketään noin.

Tietenkin jos ei tunteet kohtaa, ja on saanut ei-vastauksen, olisi hyvä ymmärtää siirtyä eteenpäin.

Mutta nuoren tai vanhemman naisen ihastuksen tai ehdottelun kuvaaminen tyrkkynä on loukkaavaa.

• Anonyymi

Sama ajatus, mutta on niitä, jotka tuo vaan itseään esiin, ilman tunteita, tai välitä toisen rajoista, tai muistakaan tunteista. Mutta nää on sitten lukunsa erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ajatus, mutta on niitä, jotka tuo vaan itseään esiin, ilman tunteita, tai välitä toisen rajoista, tai muistakaan tunteista. Mutta nää on sitten lukunsa erikseen.

Mitä tarkoitat tällä, miten nämä käyttäytyy että ei ole tunteita tai välitä rajoista? Onko nämä sitten tyrkkyjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä, miten nämä käyttäytyy että ei ole tunteita tai välitä rajoista? Onko nämä sitten tyrkkyjä?

Lähinnä tulee mieleen. joku humalassa oleva ja niin poispäin, tunnevaurioinen tai liiallisen huomion hakuinen, tarpeinen tyyppi. Ei mikään perus skaalalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä tulee mieleen. joku humalassa oleva ja niin poispäin, tunnevaurioinen tai liiallisen huomion hakuinen, tarpeinen tyyppi. Ei mikään perus skaalalta.

Humalaisella voi olla tunteita liikaa, monesti traumat yms voi lisätä päihdekäyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Humalaisella voi olla tunteita liikaa, monesti traumat yms voi lisätä päihdekäyttöä.

Niin. Se voi olla niinkin.

• Anonyymi

😭😭😭Onpa rumaa kieltä ihastuneita tai rakastuneista ihmisistä.

• Anonyymi

Se on vaan sana, sinä ihana herkkis. Älä nyt ihan surustu.

• Anonyymi

Hänen toivoisin vain uskaltavan kävellä suoraan syliin josko se oli hän joka mua tänään vastaan käveli niin hän vaikutti itsekin enempi siltä että hän kaipaa syliä jossa on hyvä olla jossa on kenties turvassa

• Anonyymi

Itseensä ulkonäöstä huolehtiva nainen. Ei tyrkky vaan nauttii pukeutua ja meikata itseään kun lähtee ihmisten ilmoille.

• Anonyymi

Miten itse laittaudut ruokakauppaan? Vai meneekö pelkällä partavedellä ja tyylikkäillä vaatteilla?

• Anonyymi

Eihän sillä nyt niin väliä miten tyrkyttää kun tekevät sitä kumminkin, eleillä, asennoilla ja puheilla

• Anonyymi

Sovinistille hymy on tyrkytys.
        Pitäisi olla burkha.

• Anonyymi

Miksi haluat tyrkyttää itseäsi miehelle jos haluat olla vain ystävä? Tai siis et halua.

• Anonyymi

🥹🥹🥹

• Anonyymi

No nainen voi sanoa, jos tahtoo, että mehän voisimme alkaa aviopuolisoiksi toisillemme. En tykkää seksuaalisesta tyrkyttämisestä. Haluamisesta ei pääse eroon täysin jos sitä on, mutta mikään ei ole niin mukavaa kuin olla keskittymättä siihen ja korostaa rakkautta. Siis vastustaa itsekkäitä himoja.

Harmittaa kun naiset ennen vanhaan pukeutuivat hameisiin ja nykyisin melkein kaikki pukeutuvat miehiä kutsuvasti (seksuaalisella tavalla). Ja kun naisten muoti on siirtynyt pois hameista, niin tämä trendi ei kovin nopeasti katoa. Joku voisi luulla, että naisten seksuaalinen pukeutuminen lisäisi pariutumista, mutta vaikutus on ollut päinvastainen, olkoonkin että on paljon muitakin syitä tähän tilanteeseen. Ehkä me miehet emme voi nähdä paljastavasti pukeutuvaa naista uskollisena, koska nainen joka korostaa muotojaan, jakaa jo lähtökohtaisesti kauneuttaan kaikille. Nykyaikainen pukeutuminen ei jätä paljoa arvailun varaan.

• Anonyymi

Hienoa jne. Mutta sori vaan, kyllä mulle toimii ne tiukat housut mitä nuorilla naisilla nykyään on aina päällä.... kyllä vaan toimii.

mies

• Anonyymi

Tyrkky nainen pakittaa anaalireijjällään koko ajan miestä päin ja kikattaa.

• Anonyymi

Samanlainen kuin tyrkky-mies: ei ymmärrä, kun sanoo, että ei kiinnosta.

• Anonyymi

Sellainen joka hengittää miestä päin. 🫩

• Anonyymi

Ilmavirtaus tuntuu eroottiselta iholla ja on selvä signaali. Ainakin sen voi kuvitella, vaikkei tuntisikaan.
        Se on tyrkkyä, hengittää näköetäisyydellä.

• Anonyymi

Mä pidän enemmän luonnonmukaisesta tyylistä, riittää kun huutaa, hei moi tai jotain saadakseen huomion.

Huom; Tottahan nykyään pitää kaikenlaisia sopimuspapereita suostumuksesta kirjoitella jos meinaa aloittaa seksihommat. =)

• Anonyymi

Mikäli olen itse todella kiinnostunut naisesta niin sitten käy ihan mikä tahansa käytös siltä....

Mutta jos on sellainen alkava kiinnostus eikä oikein tunne vielä toista, niin ihan se että tulee juttelemaan, tulee lähelle, osoittaa olevansa kiinnostunut, ehkä ottaa kädestä kiinni, halaa... Semmoista pientä varovaista läheisyyttä, se toimii varmasti. Herkkyyttä.
      Ei mitään ronskia naaman nuolemista tai huulten imemistä, sellainen on ihan liikaa. Ainakin alussa...

mies

• Anonyymi

Tyrkky nainen on sellainen joka ensiksi osoittaa olevansa kiinnostunut todella paljon ja sitten kun miehenä teet liikkeen tätä kohtaan, niin nainen alkaa heti leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa.

Jokunen tälläinen sattunut kohdalle, eli jos nainen ei tule vastaan ollenkaan sen jälkeen kun minä teen liikkeen = ei tule toista mahdollisuutta.

• Anonyymi

Se haluaa vaan huomiota, ensiintyy edessäsi ja haluaa että ihailet sitä....
        Minulle käynyt monta kertaa tuo sama, ja naiset ovat olleet varattuja, selvinnyt myöhemmin.

mies

• Anonyymi

on myös tarkistuksen kautta ja koulutuksien kautta antaa treffailuun ja muuhun, ei suoraan swksiin mutta näistä palkkiot maksetaan tietyin jutyin. tämä pyynnöstä laitettu. esim joku tarjoaa ravintolassa, saa tyyli valmennusta tai esim kuvia voidaan ostaa. valvottua jne.

• Anonyymi

Olenko tyrkky jos pukeudun kauniisti ja siististi & käytän silmämeikkiä ja punaista kaunista huulipunaa.
      En mielestäni, eikä aiemmin kukaan ole minulle sellaista nimitystä käyttänyt, kun taannoin joku sukulainen. Käytän kauniita vaatteita, mutta en avonaisia puseroita tai lyhyitä hameita, mutta en tuomitse jos joku sellaisia käyttää, ja ne sopivat hänelle.
      Huulipunan väri on vapaaehtoinen, niitä löytyy valikoimista paljon, jokaiselle omansa .
      Jos joku nainen ei käytä huulipunaa lainkaan, se on myös hänen oma asiansa, sehän ei kenellekkään kuulu.
      Itse tulen käyttämään huulipunaa aina, se on yksi osa minun meikkaamisessani. Ja se sopii minulle.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe