En tiedä, mistä tämä halu on peräisin, kestänyt jo kauan. Olisin halunnut enemmän, kuin sain. Olit minulle tärkeä, sait minut tuntemaan, että elän. Sen yhden yhdessä viettämäni hetken ajan tunsin, että olisin halunnut jäädä siihen iäksi. Ajattelin, että olisit halunnut jotakin, kun pyysit syömään kanssasi. Sen jälkeen en ole sinua nähnyt. Olinko niin huonoa seuraa? Vai vaikuttiko se, että sanoin olevani vielä naimisissa? Entä, jos olisin ymmärtänyt valehdella asian? Olisitko kertonut tunteesi? Olisimmeko yhdessä? Olen aina ollut rehellinen sinulle, oikeastaan olen rehellinen aina. Kerroin miehelleni rakastavani sinua.
Olisin halunnut
Anonyymi-ap
4
891
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ätmi alkaa huutamaan omaan aloituksensa että peettäjääää
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901615r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei vaikuttanut, etkä varsinkaan jumaliste ole huonoa seuraa!!! Töissä vain oli tilanne, jota ehkä luin vähän väärin ja ajattelin sinun kyllästyneen minuun. Siitä olisi ehkä hyvä puhua, mutta mä en kehtaa lähestyä sua, kun mun on mahdotonta ajatella sun kaipaavan mua.
- Anonyymi
Pirruuttas vain jaka nut tääl suomes!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374471Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522389Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481442- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281237Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541149Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan118973Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931