En tiedä, mistä tämä halu on peräisin, kestänyt jo kauan. Olisin halunnut enemmän, kuin sain. Olit minulle tärkeä, sait minut tuntemaan, että elän. Sen yhden yhdessä viettämäni hetken ajan tunsin, että olisin halunnut jäädä siihen iäksi. Ajattelin, että olisit halunnut jotakin, kun pyysit syömään kanssasi. Sen jälkeen en ole sinua nähnyt. Olinko niin huonoa seuraa? Vai vaikuttiko se, että sanoin olevani vielä naimisissa? Entä, jos olisin ymmärtänyt valehdella asian? Olisitko kertonut tunteesi? Olisimmeko yhdessä? Olen aina ollut rehellinen sinulle, oikeastaan olen rehellinen aina. Kerroin miehelleni rakastavani sinua.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kohta ätmi alkaa huutamaan omaan aloituksensa että peettäjääää
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901615r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei vaikuttanut, etkä varsinkaan jumaliste ole huonoa seuraa!!! Töissä vain oli tilanne, jota ehkä luin vähän väärin ja ajattelin sinun kyllästyneen minuun. Siitä olisi ehkä hyvä puhua, mutta mä en kehtaa lähestyä sua, kun mun on mahdotonta ajatella sun kaipaavan mua.
- Anonyymi
Pirruuttas vain jaka nut tääl suomes!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711104
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439