En tiedä, mistä tämä halu on peräisin, kestänyt jo kauan. Olisin halunnut enemmän, kuin sain. Olit minulle tärkeä, sait minut tuntemaan, että elän. Sen yhden yhdessä viettämäni hetken ajan tunsin, että olisin halunnut jäädä siihen iäksi. Ajattelin, että olisit halunnut jotakin, kun pyysit syömään kanssasi. Sen jälkeen en ole sinua nähnyt. Olinko niin huonoa seuraa? Vai vaikuttiko se, että sanoin olevani vielä naimisissa? Entä, jos olisin ymmärtänyt valehdella asian? Olisitko kertonut tunteesi? Olisimmeko yhdessä? Olen aina ollut rehellinen sinulle, oikeastaan olen rehellinen aina. Kerroin miehelleni rakastavani sinua.
Olisin halunnut
Anonyymi-ap
4
844
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ätmi alkaa huutamaan omaan aloituksensa että peettäjääää
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901615r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei vaikuttanut, etkä varsinkaan jumaliste ole huonoa seuraa!!! Töissä vain oli tilanne, jota ehkä luin vähän väärin ja ajattelin sinun kyllästyneen minuun. Siitä olisi ehkä hyvä puhua, mutta mä en kehtaa lähestyä sua, kun mun on mahdotonta ajatella sun kaipaavan mua.
- Anonyymi
Pirruuttas vain jaka nut tääl suomes!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1321708Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361312- 771298
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää361175- 531100
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207867- 62854
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78782- 29754
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142720