En tiedä, mistä tämä halu on peräisin, kestänyt jo kauan. Olisin halunnut enemmän, kuin sain. Olit minulle tärkeä, sait minut tuntemaan, että elän. Sen yhden yhdessä viettämäni hetken ajan tunsin, että olisin halunnut jäädä siihen iäksi. Ajattelin, että olisit halunnut jotakin, kun pyysit syömään kanssasi. Sen jälkeen en ole sinua nähnyt. Olinko niin huonoa seuraa? Vai vaikuttiko se, että sanoin olevani vielä naimisissa? Entä, jos olisin ymmärtänyt valehdella asian? Olisitko kertonut tunteesi? Olisimmeko yhdessä? Olen aina ollut rehellinen sinulle, oikeastaan olen rehellinen aina. Kerroin miehelleni rakastavani sinua.
Olisin halunnut
Anonyymi-ap
4
599
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ätmi alkaa huutamaan omaan aloituksensa että peettäjääää
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901615r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei vaikuttanut, etkä varsinkaan jumaliste ole huonoa seuraa!!! Töissä vain oli tilanne, jota ehkä luin vähän väärin ja ajattelin sinun kyllästyneen minuun. Siitä olisi ehkä hyvä puhua, mutta mä en kehtaa lähestyä sua, kun mun on mahdotonta ajatella sun kaipaavan mua.
- Anonyymi
Pirruuttas vain jaka nut tääl suomes!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 413163
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔251889- 941694
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon451567- 541468
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1111352Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3091331- 1051316
- 1311194
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2201106