En tiedä, mistä tämä halu on peräisin, kestänyt jo kauan. Olisin halunnut enemmän, kuin sain. Olit minulle tärkeä, sait minut tuntemaan, että elän. Sen yhden yhdessä viettämäni hetken ajan tunsin, että olisin halunnut jäädä siihen iäksi. Ajattelin, että olisit halunnut jotakin, kun pyysit syömään kanssasi. Sen jälkeen en ole sinua nähnyt. Olinko niin huonoa seuraa? Vai vaikuttiko se, että sanoin olevani vielä naimisissa? Entä, jos olisin ymmärtänyt valehdella asian? Olisitko kertonut tunteesi? Olisimmeko yhdessä? Olen aina ollut rehellinen sinulle, oikeastaan olen rehellinen aina. Kerroin miehelleni rakastavani sinua.
Olisin halunnut
Anonyymi-ap
4
767
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta ätmi alkaa huutamaan omaan aloituksensa että peettäjääää
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901615r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei vaikuttanut, etkä varsinkaan jumaliste ole huonoa seuraa!!! Töissä vain oli tilanne, jota ehkä luin vähän väärin ja ajattelin sinun kyllästyneen minuun. Siitä olisi ehkä hyvä puhua, mutta mä en kehtaa lähestyä sua, kun mun on mahdotonta ajatella sun kaipaavan mua.
- Anonyymi
Pirruuttas vain jaka nut tääl suomes!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *664765- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881508
- 211401
- 411103