Aikaisemmin poistin sinut jo somekavereista ja nyt poistin numerosi yhteystiedoista. Tuntuu pahalta, mutta...
Miehelle naiselta, hyvää juhannusta.
Nyt sen tein
8
458
Vastaukset
- Anonyymi
Poistithan sinä minut jo paljon aiemmin elämästäsi joten paljonko jonkin numeron poistaminen haittaa.
- Anonyymi
En halunnut poistaa, itse sitä toivoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut, että miksi hän oli halunnut, että poistat hänet elämästäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut, että miksi hän oli halunnut, että poistat hänet elämästäsi?
Ihmiselle pitäisi sanoa suoraan. Pyytää, että lopettaa, ei antaa mitään toivetta. Estää viestittely, soittaminen tai kaikki muu. Rakastunut, jos saa pienenkin toiveenkipinän, jatkaa toivomista.
Kerrohan sinä, mikä olisi ollut syy, miksi hän olisi halunnut, että poistun hänen elämästään. Koskaan ei sitä sanonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin teit, jos oli pyydetty näin. Itsekin toivon, että naiset joilla on numeroni poistaisivat sen. Koska, heillä joilla se voisi olla (oletus) eivät ole heitä, joilta toivoisin soittoa tai muuta. Toisaalta on heitä, joiden en tiedosta tietävän edes nimeäni tietäisivät sen, heitä ei tosin ole kuin kolme tällä hetkellä. Aistinut heissä jotain minuun kohdistuvaa lämpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin teit, jos oli pyydetty näin. Itsekin toivon, että naiset joilla on numeroni poistaisivat sen. Koska, heillä joilla se voisi olla (oletus) eivät ole heitä, joilta toivoisin soittoa tai muuta. Toisaalta on heitä, joiden en tiedosta tietävän edes nimeäni tietäisivät sen, heitä ei tosin ole kuin kolme tällä hetkellä. Aistinut heissä jotain minuun kohdistuvaa lämpöä.
Ei sanonut, että toivoo numeron poistamista. Ymmärsin, ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan, joten...
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901692v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiselle pitäisi sanoa suoraan. Pyytää, että lopettaa, ei antaa mitään toivetta. Estää viestittely, soittaminen tai kaikki muu. Rakastunut, jos saa pienenkin toiveenkipinän, jatkaa toivomista.
Kerrohan sinä, mikä olisi ollut syy, miksi hän olisi halunnut, että poistun hänen elämästään. Koskaan ei sitä sanonut.Ei sanonut koska ei sitä halunnut. Nainen oli se joka esti hänet. Ja jätti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772