Aikaisemmin poistin sinut jo somekavereista ja nyt poistin numerosi yhteystiedoista. Tuntuu pahalta, mutta...
Miehelle naiselta, hyvää juhannusta.
Nyt sen tein
8
537
Vastaukset
- Anonyymi
Poistithan sinä minut jo paljon aiemmin elämästäsi joten paljonko jonkin numeron poistaminen haittaa.
- Anonyymi
En halunnut poistaa, itse sitä toivoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halunnut poistaa, itse sitä toivoit.
Oletko koskaan ajatellut, että miksi hän oli halunnut, että poistat hänet elämästäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut, että miksi hän oli halunnut, että poistat hänet elämästäsi?
Ihmiselle pitäisi sanoa suoraan. Pyytää, että lopettaa, ei antaa mitään toivetta. Estää viestittely, soittaminen tai kaikki muu. Rakastunut, jos saa pienenkin toiveenkipinän, jatkaa toivomista.
Kerrohan sinä, mikä olisi ollut syy, miksi hän olisi halunnut, että poistun hänen elämästään. Koskaan ei sitä sanonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halunnut poistaa, itse sitä toivoit.
Hyvin teit, jos oli pyydetty näin. Itsekin toivon, että naiset joilla on numeroni poistaisivat sen. Koska, heillä joilla se voisi olla (oletus) eivät ole heitä, joilta toivoisin soittoa tai muuta. Toisaalta on heitä, joiden en tiedosta tietävän edes nimeäni tietäisivät sen, heitä ei tosin ole kuin kolme tällä hetkellä. Aistinut heissä jotain minuun kohdistuvaa lämpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin teit, jos oli pyydetty näin. Itsekin toivon, että naiset joilla on numeroni poistaisivat sen. Koska, heillä joilla se voisi olla (oletus) eivät ole heitä, joilta toivoisin soittoa tai muuta. Toisaalta on heitä, joiden en tiedosta tietävän edes nimeäni tietäisivät sen, heitä ei tosin ole kuin kolme tällä hetkellä. Aistinut heissä jotain minuun kohdistuvaa lämpöä.
Ei sanonut, että toivoo numeron poistamista. Ymmärsin, ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan, joten...
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901692v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiselle pitäisi sanoa suoraan. Pyytää, että lopettaa, ei antaa mitään toivetta. Estää viestittely, soittaminen tai kaikki muu. Rakastunut, jos saa pienenkin toiveenkipinän, jatkaa toivomista.
Kerrohan sinä, mikä olisi ollut syy, miksi hän olisi halunnut, että poistun hänen elämästään. Koskaan ei sitä sanonut.Ei sanonut koska ei sitä halunnut. Nainen oli se joka esti hänet. Ja jätti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437