Kukkakaupan puute

Anonyymi-ap

Se taas ajankohtainen. Nyt huomaatte taas mikä puuttuu. Kaikilla ei ole autoa,millä hipastas hakemaan kaunis sidottu kimppu moneen eri tarkoitukseen kukkia. Fenixsille sopii kukkia ja sitä viimeistä palvelua,joka jokaiselle joskus koittaa. Ikävä aihe tämä ehdotus,mutta taitajia varmasti löytyisi tekemään niitä lopullisia majojamme.. Jokainen senkin tarvitsemme. Pankaapa asia mietintään. Saisimme nalvelut omasta kunnasta .

20

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tai semmoinen kakkakauppa, josta saisi kauniin sidotun kimpun tursuavaa hevosenpaskaa ja kun liikkeen oven avaisi, niin kilikellot kilisisi ja tukeva paskanhaju tarttuisi heti sieraimiin.
      Ja kaikilla ei ole autoa tosiaan, niin pääsishän sitä hevosellakin ostoksille.
      Voisi sitten Äiteenpäivänä toivottaa oikein makoisat....

• Anonyymi

Äläs ole noin ylimielinen. Vakavilla asioilla ei ole syytä leikkiä.

• Anonyymi

Jossai oli et kunnan pakko järjestää hautaustoiminta ja sivus kukkakauppa...jussilaa yhteys

• Anonyymi

Jussilaan , Arto Junnoon ym. yhteys pikaisesti.Koirapuistoki on ,nuorille vaarallisen näköistä skeittailua betoneilla. Mitäpä muuta on ....Onhan sitä ja ei ole....Fenix on todella mainio paikka ajatukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussilaan , Arto Junnoon ym. yhteys pikaisesti.Koirapuistoki on ,nuorille vaarallisen näköistä skeittailua betoneilla. Mitäpä muuta on ....Onhan sitä ja ei ole....Fenix on todella mainio paikka ajatukselle.

"kukkia on jokaisessa kauppaliikeissä valita asti,,

• Anonyymi

Misäs nyt listat kuolleille ku ei kukkakauppa/hauturia oo??

• Anonyymi

Mitäs asutte siellä metsässä.. Muuttakaa Tampereelle.

• Anonyymi

Eihä tampereella oo ku hulluja!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihä tampereella oo ku hulluja!!

Ja varmaan 60 kukkakauppaa. . . . .

• Anonyymi

Luulisi jokaisella paikkakunnalla, pienelläkin, ja varsinkin "kuolevalla", edes kukkakauppa & hautaustoimiston kannattavan? Mikään muu ala ei ole niin suhdannevapaa, ihmiset ei lamankaan aikana lakkaa kuolemasta, eli asiakkaita riittää niin taantuman kuin nousukaudenkin aikana...

• Anonyymi

Kait ei kuole riittävän montaa..

• Anonyymi

Kukat pois marketeista.

• Anonyymi

en minä ainakaan kuolemalle alistu.
      en usko siihen ennenku itse oikeasti muka kuolen.
      saa sitä olla katos jääräpää.

• Anonyymi

Vaikka olet kuin jääris,kaikki me kuolemme.Uaeita olen nähnyt kuolevan ja arkkuun laiton. Se on maallinen tomumajamme.Kukaan ei ole tullut kertomaan, onko kuoleman jälkeistä elämää..Vaikk kuin lukee raamattua,sitä ei ymmärrä,vai eikö jaksa sit ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olet kuin jääris,kaikki me kuolemme.Uaeita olen nähnyt kuolevan ja arkkuun laiton. Se on maallinen tomumajamme.Kukaan ei ole tullut kertomaan, onko kuoleman jälkeistä elämää..Vaikk kuin lukee raamattua,sitä ei ymmärrä,vai eikö jaksa sit ymmärtää.

vaimoni kun kuoli niin sielu jäi elämään,,

• Anonyymi

en minä vaan millää jaksa usskoa mihinkää ennenku tiedän varmaksi ehhhe

• Anonyymi

minulle vmoni, siis hänen sielunsa, ilmestyi kuoleman jälkeen unessa ollessani, samoin anoppini Oulaskankaan sairaalassa kuolinvuoteellaan hetkeä ennen kuolemaa sanonut: "mikä kirkas valo on tuolla katonrajassa".

Lapinläänin lääkäri on todistanut; "kuolemaa ei ole,,

• Anonyymi

Nyt tarviis kukki.Ei niitä ole Käytin itse kukkakaupan palveluja. Nyt olemme tässä,ei saa nättiä sidottuja kimppuja,eikä muutakaan. Kunta HOX ;HOX

• Anonyymi

minä tuon sinulle kauniita "kurtturuusuja neo ikuisia, mutta kuten tosi on, että kuta komiampi sitä piikikkämpi siis ne ruusut,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe