Kukkakaupan puute

Anonyymi-ap

Se taas ajankohtainen. Nyt huomaatte taas mikä puuttuu. Kaikilla ei ole autoa,millä hipastas hakemaan kaunis sidottu kimppu moneen eri tarkoitukseen kukkia. Fenixsille sopii kukkia ja sitä viimeistä palvelua,joka jokaiselle joskus koittaa. Ikävä aihe tämä ehdotus,mutta taitajia varmasti löytyisi tekemään niitä lopullisia majojamme.. Jokainen senkin tarvitsemme. Pankaapa asia mietintään. Saisimme nalvelut omasta kunnasta .

20

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tai semmoinen kakkakauppa, josta saisi kauniin sidotun kimpun tursuavaa hevosenpaskaa ja kun liikkeen oven avaisi, niin kilikellot kilisisi ja tukeva paskanhaju tarttuisi heti sieraimiin.
      Ja kaikilla ei ole autoa tosiaan, niin pääsishän sitä hevosellakin ostoksille.
      Voisi sitten Äiteenpäivänä toivottaa oikein makoisat....

• Anonyymi

Äläs ole noin ylimielinen. Vakavilla asioilla ei ole syytä leikkiä.

• Anonyymi

Jossai oli et kunnan pakko järjestää hautaustoiminta ja sivus kukkakauppa...jussilaa yhteys

• Anonyymi

Jussilaan , Arto Junnoon ym. yhteys pikaisesti.Koirapuistoki on ,nuorille vaarallisen näköistä skeittailua betoneilla. Mitäpä muuta on ....Onhan sitä ja ei ole....Fenix on todella mainio paikka ajatukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussilaan , Arto Junnoon ym. yhteys pikaisesti.Koirapuistoki on ,nuorille vaarallisen näköistä skeittailua betoneilla. Mitäpä muuta on ....Onhan sitä ja ei ole....Fenix on todella mainio paikka ajatukselle.

"kukkia on jokaisessa kauppaliikeissä valita asti,,

• Anonyymi

Misäs nyt listat kuolleille ku ei kukkakauppa/hauturia oo??

• Anonyymi

Mitäs asutte siellä metsässä.. Muuttakaa Tampereelle.

• Anonyymi

Eihä tampereella oo ku hulluja!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihä tampereella oo ku hulluja!!

Ja varmaan 60 kukkakauppaa. . . . .

• Anonyymi

Luulisi jokaisella paikkakunnalla, pienelläkin, ja varsinkin "kuolevalla", edes kukkakauppa & hautaustoimiston kannattavan? Mikään muu ala ei ole niin suhdannevapaa, ihmiset ei lamankaan aikana lakkaa kuolemasta, eli asiakkaita riittää niin taantuman kuin nousukaudenkin aikana...

• Anonyymi

Kait ei kuole riittävän montaa..

• Anonyymi

Kukat pois marketeista.

• Anonyymi

en minä ainakaan kuolemalle alistu.
      en usko siihen ennenku itse oikeasti muka kuolen.
      saa sitä olla katos jääräpää.

• Anonyymi

Vaikka olet kuin jääris,kaikki me kuolemme.Uaeita olen nähnyt kuolevan ja arkkuun laiton. Se on maallinen tomumajamme.Kukaan ei ole tullut kertomaan, onko kuoleman jälkeistä elämää..Vaikk kuin lukee raamattua,sitä ei ymmärrä,vai eikö jaksa sit ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olet kuin jääris,kaikki me kuolemme.Uaeita olen nähnyt kuolevan ja arkkuun laiton. Se on maallinen tomumajamme.Kukaan ei ole tullut kertomaan, onko kuoleman jälkeistä elämää..Vaikk kuin lukee raamattua,sitä ei ymmärrä,vai eikö jaksa sit ymmärtää.

vaimoni kun kuoli niin sielu jäi elämään,,

• Anonyymi

en minä vaan millää jaksa usskoa mihinkää ennenku tiedän varmaksi ehhhe

• Anonyymi

minulle vmoni, siis hänen sielunsa, ilmestyi kuoleman jälkeen unessa ollessani, samoin anoppini Oulaskankaan sairaalassa kuolinvuoteellaan hetkeä ennen kuolemaa sanonut: "mikä kirkas valo on tuolla katonrajassa".

Lapinläänin lääkäri on todistanut; "kuolemaa ei ole,,

• Anonyymi

Nyt tarviis kukki.Ei niitä ole Käytin itse kukkakaupan palveluja. Nyt olemme tässä,ei saa nättiä sidottuja kimppuja,eikä muutakaan. Kunta HOX ;HOX

• Anonyymi

minä tuon sinulle kauniita "kurtturuusuja neo ikuisia, mutta kuten tosi on, että kuta komiampi sitä piikikkämpi siis ne ruusut,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4511
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2314
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1538
    4. 57
      1289
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1167
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      137
      1140
    7. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1026
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      876
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      33
      838
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      800
    Aihe