Pian itselläni korkeakouluhaut edessä ja arvosanat riittäisi kauppikseen, joka ehdottomasti kiinnosta itseäni ja on ollut mun ykkösvalintana jo pitkään. Uskon, että tykkäisin tosi paljon siellä opiskelusta ja tietenkin paremmat tulevaisuusnäkymät kun tässä seuraavassa vaihtoehdossa eli lastentarhassa työskentelyssä.
Rakastan lapsien kanssa työskentelyä, pelkkä lapsien läsnäolo tekee mut onnelliseksi, heidän kanssaan leikkiminen ja hoitaminen olisi niin unelmatyötä, vaikka se varmasti osittain onkin raskasta. Valitettavasti tietenkin lastentarhassa palkka on tosi alhainen ja kyllä se ahneuskin sydämessä kolkottaa.
Tietty pitää myös ottaa huomioon, että tulevaisuudessa haaveena omat lapset — ehkä se sitten hillitsisi hinkuani olla lasten kanssa työskentelemässä? Mikäköhän olisi parempi polku? Ja tietenkin voisihan sitä sitten myöhemmin kouluttautua lastentarhaan uudelleen, jos eka menis kauppikseen ja sit mieli muuttuis..
Apua alavalintaan
Anonyymi-ap
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Lue sitä mikä kiinnostaa👍
- Anonyymi
Eikö ykkösvalinta ole ykkösvalinta? Muun voi unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149