Kerrostalon piha ja grilli

Anonyymi-ap

havaintoni mukaan taloon on hankittu grilli ja pihatuolit ja pöytä yhden ihmisen yksityiskäyttöön, kaveripiirinsä ja sisäpiirinsä käyttöön. Samat ihmiset asuvat puolet vuorokautta noissa paikoissa varaten ne ja täyttäen tilan toukokuusta syyskuuhun taukoamatta. Voisivat muuttaa kokonaan pihalle ja alkaa maksaa vuokraa kun asutaan siellä, vain sängyn siirto...tosin kymmenenkin tunnin istuminen liikahtamatta pihalla jo vertautuu unen turtumukseen. Kyse on nuorehkoista ihmisistä, ei liikuntavammaisista.
Huomioideni mukaan muutama muu ihminen koettaa istua siellä vain kun harvinaisina hetkinä arkisin aamu- ja iltapäivisin saa olla siellä rauhassa omissa oloissaan, jotkut lukee sanomalehteä tai vie kahvikupin ja on kiire pois koska pian alue vallataan. Pakotetaan olemaan tietyn naaman/naamojen kanssa, koska he asuvat siellä, ja siksi kukaan muu ei saa olla siellä yksityisesti. Tulee kaupan päällisinä lempiharrastus eli kyttäys ja kyylääminen talon muiden asukkaiden suhteen kun näköyhteys suoraan ulko-ovelle ja parkkipaikalle. Jotkut eivät kykene elämään kuin näyteikkunassa ja nähtyinä.
Talon yhteiset huvitilat tulisi käyttää yhteisyyteen eli kutsua mukaan kaikki ihmiset,
järjestää yhteistä eikä sisäpiirien tilan täyttämiseen. Muut vaieten vain vetäytyy.
Luodaan hierarkia, ketkä kuuluu yhteen ja ketkä eivät kelpaa mukaan.
Ja hehän helpottaa näiden näyteikkunaihmisten olemista. Ja en ole ainoa joka näin ajattelee, olen keskustellut asiasta. Tuleepahan sanottua.

7

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta eikös yhteiset tilat ole juurikin yhteiset tilat joita kaikki saa käyttää juurikin niin paljon kun huvittaa? Eipähän tullut turhaan hommattua. Tai voittehan laittaa varauslistan.

      • Anonyymi

        Minä istun millon mua huvittaa muut istuu sillon kun ne uskaltaa.


    • Anonyymi

      Onneksi asun omakotitalossa

    • Anonyymi

      No on vaan ihmisiä jotka ajattelee että tietyt asiat kuuluvat heille. Meillä pesutupaa käyttää melkein joka päivä sama mummo, samoin kuivaushuonetta. En oikein käsitä miten joku vanhuspari saa pyykkiä päivittäin niin paljon aikaan että sitä pitää pesutuvassa pestä kahdella koneella ja kuivaushuoneessa kuivattaa. Yleensä kai sinne pesutupaan viedään tavaraa kerran pari kuukaudessa kun pestään lakanapyykit. Tai sitten se pesee siellä sukunsa pyykit. Ihan suomalaiselta kyllä näyttää. täh.

      • Anonyymi

        Vaihdat lakanat liian harvoin sika.


    • Anonyymi

      Vanhukset kusevat alleen joka yö. Näin ollen niitä on pestävä päivittäin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe