Mut sä et rakasta mua!
Rakastan sua mies
25
663
Vastaukset
Näin se taitaa täällä lähes jokaisella mennä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17902022k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Rakastanhan minä. Sinua / häntä. ❤
- Anonyymi
Riippuu ketä miestä tarkoitat.
- Anonyymi
Ei oo varaa lukea plusjutskia.
- Anonyymi
Tottakai rakastan, suojelen vain itseäsi minulta.
- Anonyymi
Tuo on väärin.
- Anonyymi
Voi hyvinkin olla ehkäpä sun olis pitän tuosta asiasta puhua miehen kanssa ketä tarkoitat
- Anonyymi
Sä olet ihaninta ikinä. Sä antsaitset jotain parempaa.
- Anonyymi
Unta vuolemaan.
- Anonyymi
Se on totta ettei voi rakastaa, jos ei ole tavannut tai viettänyt aikaa oikeassa elämässä. Ja jos ei pysty edes tapaamaan on parempi jatkaa etsimistä muualta. Näinhän se menee, päätös on vaan vahvistunut. Itse pystyn rakastamaan monenlaisia ihmisiä, kunhan se ihminen on lähtökohtaisesti hyvä sydämminen.
- Anonyymi
Siinähän se taas tuli. Ei muuta kuin onnea.
- Anonyymi
En nii.
- Anonyymi
En kirjoittanut tuota aloitusta. En käytä enää rakkaus sanaa! muistakin se. Hän teki rakkaudestani jonkin vitsin itselleen.
- Anonyymi
Oikea elämä on niin hankala välillä. Paitsi salkkareissa 😎
- Anonyymi
Ei ole jos rakastuu. Rakastun järjestää toiselle tilaa elämäänsä. Miksi kiemurtelet siinä, jos itseäsi ei kiinnosta riittävästi. Jospa lopetat kuvittelun että noin on sulle. sivusta
- Anonyymi
Sivusta vain, en taida osata, enkä uskaltaa rakastaa toista? Luottamuksen kadottanut jo pienenä ja jäänyt silloinkin vaille rakkautta. Haluaisin rakastaa, mutta pelkona on epäonnistuminen ja siksi uskallus puuttuu. Kirjoitin, kun ajattelin, etten ole yksin näiden tuntemusteni kanssa?
- Anonyymi
Eikö elämä olisi paljon parempaa, jos uskaltaisit rakastaa?
Aina on mahdollisuus epäonnistua mutta on suurempi mahdollisuus onnistua, jos olet valmis tekemään töitä suhteen eteen. - Anonyymi
Rakastan brunettinaista. Sitä ei voi kukaan kiistää, hänkään. m>n
- Anonyymi
Rakastan satasella............. Brunettee........ Ihana herkkupeppu....... Tule viereeni.........
- Anonyymi
Maksu satanen.
- Anonyymi
Rakastan, mutta en onneks enää sillee, kuin joskus aikanaan. Onneksi pyysin apua pahimmalla hetkellä tai mua ei ehkä enää olisi.
- Anonyymi
Älä luo paineita itsellesi,
https://youtu.be/htdlGu_iwJI
hyvät juhannukset ja lomasäät. Ehkä joku "kerran" ajatteli näin
- Anonyymi
Koitappa nyt naisena esiintyvä riittää jo itelles🥱
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972