Vähärasvainen ruoka saattaa lisätä ruokahalua

Anonyymi-ap

8

182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarvittiinko tuohonkin joku tutkimus! Naomi on tuota samaa asiaa jankuttanut minullekin jo vuosia.!
      En sitä ensin uskonut mutta kun aloin dieettiään noudattaa, niin tuloksia alkoi tulla. Sitä ennen olin jos minkälaisin kevyttyottein koittanut painoa alas ja kiloja sen kun tuli lisää. Kiitos Naomille! Tietäjänainen oli oikeassa. Taas!

      • Anonyymi

        Kuka on Naimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Naimi?

        Naomin asiakkaat saavat alennusta hinnoista, jos nostavat hänet esiin positiivisessa valossa sosiaalisessa mediassa. Siksi tämä kampanja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomin asiakkaat saavat alennusta hinnoista, jos nostavat hänet esiin positiivisessa valossa sosiaalisessa mediassa. Siksi tämä kampanja.

        Ai jaa, olen kyllä Naomin pitkäaikainen asiakas, mutten ole moisesta kampanjasta kuullutkaan. Ihan normaalin maksun tuossa vielä aattonakin makselin, ja mielellään sen maksankin. Ihan omasta halustani olen jonkun kerran hänestä hyvää palautetta jättänyt.

        Taitaa olla kateellista jupinaa moinen, täällä koittavat ruokailu ja laihdutusneuvoja jaella sellaisetkin, jotka itse kamppailevat painonsa kanssa, olisiko syytä jättää sellaiset Naomin kaltaisille, jo pitkän työuran tehneille hyvinvoinnin ammattilaisille, olisi ainakin huomattavasti vakuuttavampaa.

        On minullekin häneltä apu tullut, kilojen kanssa kamppailuun. Tuon otsikon näin niin siihen oli tultava kommentoimaan, että Naomi on minullekin tuota samaa sanonut, että millään kevyttuotteilla ja kaloreita laskemalla ei tuloksia tule. Hänellä on erittäin toimiva ohjelma jota on helppo noudattaa. Olen oman tavoitteen jo saavuttanut ja nykyisin sillä ylläpito-ohjelmallakin ollut jo vuoden verran, tavoitteesta on silläkin vielä pari kiloa tipahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, olen kyllä Naomin pitkäaikainen asiakas, mutten ole moisesta kampanjasta kuullutkaan. Ihan normaalin maksun tuossa vielä aattonakin makselin, ja mielellään sen maksankin. Ihan omasta halustani olen jonkun kerran hänestä hyvää palautetta jättänyt.

        Taitaa olla kateellista jupinaa moinen, täällä koittavat ruokailu ja laihdutusneuvoja jaella sellaisetkin, jotka itse kamppailevat painonsa kanssa, olisiko syytä jättää sellaiset Naomin kaltaisille, jo pitkän työuran tehneille hyvinvoinnin ammattilaisille, olisi ainakin huomattavasti vakuuttavampaa.

        On minullekin häneltä apu tullut, kilojen kanssa kamppailuun. Tuon otsikon näin niin siihen oli tultava kommentoimaan, että Naomi on minullekin tuota samaa sanonut, että millään kevyttuotteilla ja kaloreita laskemalla ei tuloksia tule. Hänellä on erittäin toimiva ohjelma jota on helppo noudattaa. Olen oman tavoitteen jo saavuttanut ja nykyisin sillä ylläpito-ohjelmallakin ollut jo vuoden verran, tavoitteesta on silläkin vielä pari kiloa tipahtanut.

        On jokseenkin selvää, että kyse on organisoidusta mainoskampanjasta. Jos joku heteromies menee tuollaiseen halpaan, niin ei ole kyllä normaali mies. Mutta nainen saattaisi hyvinkin mennä (”tunneäly” on muuten suomeksi sitä, että asianomaisen ÄO on alle 100).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jokseenkin selvää, että kyse on organisoidusta mainoskampanjasta. Jos joku heteromies menee tuollaiseen halpaan, niin ei ole kyllä normaali mies. Mutta nainen saattaisi hyvinkin mennä (”tunneäly” on muuten suomeksi sitä, että asianomaisen ÄO on alle 100).

        ahaaaaa! Kyseisen kommentin on sitten ilman pienintäkään epäilystä kirjoittanut nainen.... mitenkä paljon se voi muuten voi oikein olla alle sen 100?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ahaaaaa! Kyseisen kommentin on sitten ilman pienintäkään epäilystä kirjoittanut nainen.... mitenkä paljon se voi muuten voi oikein olla alle sen 100?

        Hahhhhaahhhhaahahhhahhahahhh :) :) :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe