Juhannusaaton aamu

Anonyymi-ap

Onpa ihanaa, kun on juhannus. Kuuluu kesään. Kohta lähden torille ja ostan vähän koivunoksia ja kesäkukkia hyvää tuoksua tuomaan. Kierrän lenkkiä sporalla ja tsiigaan kesäistä stadia.

Siinä sitä juhannusta❣️

18

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kun en itse tykkää pelkistä linkeistä, niin kyseessä Merikannon Onnelliset, Kun valkenee kaukainen ranta. Ei tarvitse turhaan availla jos ei pidä tästä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17902241Y

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Kesän kirkas aamu vaikka ei suvi sunnuntain. Aamupuurot ja kahvit kitusissa ja kohta koiran kanssa juhannusaattoaamun lenkille.

      Leppoisaa kotoilua päivä. Eilen illalla kävin jo hautausmaalla käppäilemässä. Vein leikkokukkia äidin haudalle, kiertelin katselemassa ja kastelemassa edesmenneiden tuttavien hautapaikkojen kukkia tosin joillakin asiasta huolehtii seurakunta.

      Illemmalla yhteen tilaisuuteen.

      Turvallista ja juhannusta kaikille.

      • Anonyymi

        23.6. 23. Hyvää Juhannusta kaikille täältä Itä-Helsinki Kerrostalo alueelta. Koska olen ajokortiton ja autoton. Mies ystäväniki kuoli yli 2 vuotta sitten, olimme yhdessä 21-22vuotta,hänellä oli auto. Enää ei siis voi tarjota auto apua.. Niin ystäväni ennen töihin lähtöä kello 7.aamu,kuskasi minut autollaan Helsinki Vantaa Honkanummen hautausmaa ja sieltä Malmin hautausmaa. Mikä rauha siihen kätkeytyy. Hautausmaat kauniita. Aurinko paistoi ja se hiljaisuus. Siinä minun Juhannus.Osaan olla yksin, En kärsi yksinäisyys.Hyvää rauhaisaa juhannusta kaikille.


    • Anonyymi

      Nojaa.

      Kesäpäivän seisaus oli jo pari päivää sitten. En sen kummemmin sitä juhlinut. Juhannusta en noteeraa, tavallinen viikonloppu. Juhannus on sellainen amatöörien juopottelupäivä, meitsi kai sen verran pro, ei vaikuta oikein mitenkään. Eli todennäköisimmin telkkari, keskari ja pöperö net ydinjutut mulla.

      Sellaset kelit, ei viiti grillata, taidan paistaa läskiä paistinpannulla. Toisaalta, Varaston eteen kasvanut hiton isoja haapoja, ei saa ovea auki, että sais grillin ulos. Kun pitäis ensin saada ovi auki, että sais sieltä raivaussahan, että pääsis kaataan net haavat :D

      Joo, tavallinen viikonloppu.

      =DW=

      • Anonyymi

        HAAPA on kaunis puu kosta kannattaa tehdä jotain huonekaluja. Ne itse tehdyt ja teetetyt vanhemman ajan ja ajattomat huonekalut ovat arvosteluja ja tulevat olemaan ei mitkään tusina ikeä kyhäelmä palikat.
        HAAPA muutaa väriä kauniiksi syksyllä ja havisee kauniisti. Asuntoni lähellä oli komea iso haapa pari vuotta sitten ja sitten se kaadettiin pois. En ehtinyt ottaa kuvaa ja harmitti kun en ajoissa ottanut kuvaa. Puita on kaadettu krs jo paljon eikä se ollut pahassa paikassa tontilla ja huono kuntoinen. Jotkut eivät vain ymmärrä arvoja ja luovuutta. Nuoriso ei osaa eikä viitsi opetella kuin juhlimaan yms idioottien hommaa


    • Anonyymi

      -helteet loppu ku seinään, +16 tuntuu viileältä, mut raikkaalta, vettä tiputtelee tuulessa. Joutsenpariskunta oli nurmikolla huilailemassa ja vain 2 poikasta.
      äijä-

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        -harvinaisen täsmällinen sääennuste, noin se on oikein! toimittajaparat kertoo radiossa et "sääennuste lupaa" vaikka sääennusteessa ei koskaan luvata tietenkään mitään, sehän on ennuste. täällä alkaa lämmetä hissukseen taas, nyt on +18 ja paistaakin...
        äijä-


    • Hyvää juhannuspäivän aamua. Pientä tihkusadetta. Suomen lippu roikkuu märkänä salossa. Aamupala koiran kanssa nautittu parvekkeella. Mukavan leppoisaa ja rauhallista. Kohta kumpparit jalkaan# sadetakki päälle ja ulos pikku lenkille.

      • Anonyymi

        Hyvää Juhannuspäivän aamun rauhaa sinnekin! Stadissa se vaan aurinko jaksaa paistaa. Ei ole satanut kuukausikaupalla. Joitain ihan tippoja vaan tullut. Maa ja ihmiset jo vettä kaipaavat.

        Muuten on suloinen sunnuntaipäivän fiilis; linnut laulaa, sporat kulkee ja joku harva ihminenkin.

        Tänään vaan olen ja parvekkeella istun ja tuulia haistelen.


    • On kesän kirkas aamu ja suvi sunnuntain. Taas paistaa aurinko.
      Onpas ollut niin rauhallinen juhannus ihan näillä kotikulmilla. Kerennyt myös miettiä sitä# mille alkais isona# siis viimeistään syksyllä. Kotiin en aio mökkiytyä kokonaan.

      • Anonyymi

        Ihana on suvensunnuntai! Ei tosin niin yksinolonhiljainen, kun lapsenlapsi jäi yökylään ja puuhaa on riittänyt. Kivaa pitkästä aikaa, kun pienempänä usein olivat yökylässä, mutta nyt vanhempana on koulu ja omat menot, niin yökyläilyt ovat harvenneet.

        Mukava maailmaa yhdessä suvisunnuntaina tsiigailla!


      • Anonyymi

        Rauhallinen juhannus ollut ja hyvä niin.


      • Anonyymi

        Onneksi tai onnettomuudeksi, ei pahemmin tekemisiä tarvitse miettiä. Tätä tää on; alaspäin menoo. Hyvä, kun aivoinfarktin jälkeen selviää ihan tavallisesta arkisesta puuhasta. Ja nauttii siitäkin!


    • Anonyymi

      Sain alkuviikolla ostettua juuri sellaisen värisiä parveke laatikkokukkia kuin aina olen pitänyt. Altakastelu laatikko ja lannoitetta veteen. Alussa täytetään säiliötä, mittatikku ja uutta vettä vasta kun päältä alkaa multa kuivahtaa. Liika vesi tappaa kasvit. Pelargoniat alkavat kasvaa,lobeliat hidasta nyt aluksi koska huonoja taimia jäljellä helteessä. Viime kesänä ei ollut kukkia. Minulla ei ole ollut sisäkukkia vuosiin. Ne kasvoivat riippuivat koukuissa amppeleissa niin nopeaan, juorut,rönsyliljat että kyllästyin ja kun pitkäaikainen kultaköynnös meni huonoksi alaosasta laitoin roskiin. Tilanpuute ja toisaalta en halua pitää multakukkia sisällä huoneissa siksi ei niitä ole ollut.

    • Anonyymi

      Niin se meni juhannus! Alkoi arki. Aikoinaan oli juhannuksen jälkeinen päivä eka työpäivä loman jälkeen. En olisi kyllä tänään töihin ajoissa ehtinyt, niin on hitaaksi ja nautinnolliseksi aamut menneet.

      Ihanaa juhannuksen jälkeistä aamua itsekullekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe