Savonlinnassa on asiat oikeassa järjestyksessä ja anarkisteille näytetään kaapin paikka, kuten kuuluukin!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/121a1468-e7d3-4c45-a080-ca0f3394c252
Rikosilmoitus prideliputuksesta!
16
644
Vastaukset
- Anonyymi
Pridelippu pitäisi kieltää samoin perustein kuin hakaristilippukin. Ääriporukan tunnuksia molemmat.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179023878
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi00013
Täysin samaa mieltä minä ja lähes jokainen muukin!
- Anonyymi
Ei ole rikosilmoitus pride liputuksesta, vaan on rikos ottaa luvatta pois Suomen lippu pois Salosta. Itse pride-liputuksessa ei ole mitään pahaa vaan se on suotavaa.
- Anonyymi
Ei ole. Siitä on lieksassa virallinen päätös.
Jokainen voi omassa tangossaan liputtaa vaikka alushousuillaan, mutta eipä ole paljon pridelippuja pihoissa näkynyt. Miksiköhän, horjuuko usko omaan asiaan? - Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Siitä on lieksassa virallinen päätös.
Jokainen voi omassa tangossaan liputtaa vaikka alushousuillaan, mutta eipä ole paljon pridelippuja pihoissa näkynyt. Miksiköhän, horjuuko usko omaan asiaan?Ja jos kyseisiä vahvasti politisoituneen ääriliikkeen kannatuslippuja ilmestyy jonkin laitoksen tai firman lipputankoihin tai logoihin niin tällaset menee itsellä heti boikottiin. Onneksi yrityksetkin ovat jo tajunnet ja tajuamassa millaisesta fanaattisesta ääriajettlusta todellisuudessa on kyse. Esimerkiksi Toyota Suomi on jo irtisanoutunut tämän ääriliikkeen kannatuksesta. Pitänee lähteä autokaupoille ihan sen kunniaksi.
- Anonyymi
Tämän takia vihaan koko pride porukkaa. Ei kenenkään tarvitse heistä tykätä. Suomessa voi valita. Se sopii ottaa täälläkin huomioon.
- Anonyymi
Höh. Eihän tuo johtanut mihinkään rangaistukseen vaan sovitteluun. Porkan valtuustopuheet ovat rikos, josta tulee rangaistus.
- Anonyymi
Jess! Oikeus maassa olla pitää!
- Anonyymi
Höpöhöpö. Tutkinnanjohtaja toteaa ettei rikosta ole tapahtunut ja lopettaa tutkinnan.
Jos menee syyttäjän varmistettavaksi niin syyttämättäjättämispäätös on 100% varma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jess! Oikeus maassa olla pitää!
Ja sinä et oikeudesta tiedä yhtään mitään. Se ei ole suinkaan sama asia kuin sinun tahtosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä et oikeudesta tiedä yhtään mitään. Se ei ole suinkaan sama asia kuin sinun tahtosi.
Lakia kunnioitetaan. Tuomio annetaan Lieksassa samalla tavalla kuin mahdollisesti Savonlinnassa aikanaan Suomen lipun häpäisemisestä.
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Lakia kunnioitetaan. Tuomio annetaan Lieksassa samalla tavalla kuin mahdollisesti Savonlinnassa aikanaan Suomen lipun häpäisemisestä.
Joko pervolippu on poltettu lieksassa?
- Anonyymi00015
On se ihme ja kumma miten joihinkin vaikuttaa pridelippu tai pridemarssi!
Minun puolesta liputtakoon vaikka aluspöksyillään ja marssikoon vaikka alasti harjanvarsi persiissä.- Anonyymi00017
Sitä en ymmärrä, miksi kaikkien pitäisi tykätä noiden pride pervoilusta? Eikö ne voi mennä vaikka korpeen pervoilemaan?
- Anonyymi00016
Sitä äkkinäinen voisi luulla, että kansanedustajilla olisi tärkeämpääkin tekemistä kuin huolehtia Pridestä ja Suvivirrestä. Vai jokohan kiiltää sopeutumisraha mielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651