Koiraperhe puuhaa pihasssa toisilleen pälättäen kuten tätä aiemmankin vuosikymmenen.
Kävin 2 askelta omassa pihassa pysytellen kaukana elukssta ja näitten rajasta kuin voi, niin räkytys.
käytännössä koko meidän perhe lopettanut takapihan käytön kun sinne hankttiin hökkikoira, hirveän kovaäänistä varsinkin ekat vuodrt, aivan kuin meillä sisällä, nyt ei ole hirveä, mutta ehdin herkistyä tuolle, ja säikähdän varsinkin kun noin 30 muuta koiraa lähellä, niin räkytystä muuutakin ja haukkumista kuin tuo pelkästään
Läpikulkuliikenne iso ja tuo haukkuu kaikkea. Autpt eläimet ihmisrt.
Mullakin on lspset ja perhe. Miettikää vhän muitakin.
Kaikki toivomme kotirauhaa ja lepoa
Juhannusta please älkää ottako pihakoiria
4
210
Vastaukset
- Anonyymi
Booli hyvää. Yhdyn mielipiteeseesi tuosta räksytyksestä kesäinen hetki pilalla, kun alueen koirat konsertoi asuinalueella ja omistajat nauttii sänkykaverin laulusta.
Kieltäydyn nykyään menemästä koiraperheen kanssa jussin viettoon. (olen niin pirun huonossa kunnossa)
Ei paljon innosta makkaran syönti ulolta haisevien kanssa joilla vielä koirankarvoja asusteissa. Tietysti emäntä yrittaa poistaa hajua dödöllä. - Anonyymi
Ottakaa vain sisälle. 💜
- Anonyymi
Ei kunnon ihminen ellei pussaa ja nuku koiran kanssa.
- Anonyymi
Hiljaa kirotaan sivussa, muttei oteta suoraan yhteyttä sen rääkyvän koiran omistajiin? Pihaa, reviiriään tai muuta vahtiva koira haukkuu vaikka kuinka, omistajasta se on kyse silloin, jos on haukku taukoamatonta, turha koiraa kirota, se vaan toteuttaa luontoaan ja kouluttamattomuuttaan. Ylipäänsä aina näiden koko ajan möykkäävien koirien suhteen pitäisi se omistaja kouluttaa, hän sitä koiraansa lietsoo haukkumaan, jos ei reviirirähjälle kerro, että riittää jo, tai vieraista ilmoittavista tee selväksi, että tiedetään jo, kiitos. Metsästysviettiselle riistasta ilmoittavalle pitää sen omistajan myös osata kertoa, että kuulin jo, siellä on. Turha kirota koiraa, vaan sitä p*skaa naapuria pitää kirota, joka ei asiaa ymmärrä, eikä edes ymmärrä itse tilannetta muuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368762Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5373824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1741306Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51790
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36667