Jalankulkuväylällä kaahaileva pyöräilijä

Anonyymi-ap

Olit sitten vähällä ajaa päälle kaahatessasi polkupyörällä kanssani samaan suuntaan. Sopeuta seuraavalla kerralla ajonopeutesi tieliikennelain edellyttämällä tavalla muun liikenteen mukaisesti ja laita merkinantovälineet pyörässäsi kuntoon. Jos on kevytliikenneväylällä pyöräilyyn liian kova kiire, aja autolla.

6

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko se niin että pyöräilijän pitää aina kilauttaa kelloa lähestyessään jalankulkijaa?

• Anonyymi

Vaikuttaa vähän siltä, etteivät pyöräilijät edes ymmärrä, mitä varten se kello siinä ohjaustangossa on.
        Toisaalta, jos sitä kelloa käyttää, mulkoillaan pahasti, jopa kiroillaan kilauttajalle.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17902598f

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Se onkin aika erikoista katseltavaa, kun aikuinen ihminen vaippahousuissaan juoksee kilpaa pyöränsä kanssa jalkakäytävällä,

• Anonyymi

mitähän toikin nyt oikein tarkoitti

• Anonyymi

huh, huh, onneksi noiltakin on kadut poikki monin paikoin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4795
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3530
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      268
      2047
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      9
      1929
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1257
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1219
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      106
      1002
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      31
      803
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61