Ja miksi? Miksi jos ei tee olette surullisia?
Mitä juhannnuksena pitää teistä tehdä?
24
304
Vastaukset
- Anonyymi
Siivota pitää juhannussiivoja. Ja juhannustaikoja. Ja sauna. Ja juhannusnakuilu.
Juhannuksena pitää olla ja nauttia, kuka mistäkin.
- Anonyymi
Nuorisolle ryyppäjäiset
Vanhemmalle väellä perhejuhla mökillä
Monet odottaa saavansa seuraa, viinaa ja seksiä- Anonyymi
Odottavat MIKSI, seksiä saa jos ei ole änkyryäpersu.
- Anonyymi
Minusta juhannuksena ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Asuin pitkään ulkomailla ja sinä aikana juhannus menetti erityismerkityksensä minulle suomalaisena. Tämä ilta on minulle kuin mikä tahansa normaali saunailta.
- Anonyymi
Osittain pakolainen, valioisa aika antaa lohtua. Tähän porvarihallituksen kurjistamiseen.
- Anonyymi
En tee ja olen iloinen.
- Anonyymi
Juosta yöllä alasti pitkin peltoja 😁 aika hankalaa tehdä sitä kaupungissa..
- Anonyymi
Kokeile, onko kaikki ahdasmielisiä.
- Anonyymi
Tehdä sitä mitä parhaaksi katsoo, sen ihmisen kanssa, jonka parhaaksi katsoo.
Miksi kommentoida huonoihin ja osallistumiin anonyymehin tuotoksiin?
- Anonyymi
Mikä on huona, sekö kun Persuja EI kehuta.
- Anonyymi
Syödä uusia perunoita ja mansikoita, tehdä seppeleitä ja saunoa.
Kuunnella hyvää musiikkia.- Anonyymi
👍👍👍🫶
- Anonyymi
Nuorempana alaikäisenä tais tulla oltua puistossa juomassa vanhempana riippu kai enämpi oliko kortti omassa taskussa vai poliisin hallussa mu yleensä olen ollu aikoinaan juoppokuskina jussina
- Anonyymi
Ei mitään pidä tehdä. Mä lähden vaan täältä pian tuota ulkomaalaisten mölyämistä pakoon. Meen pihabileisiin käymään.
- Anonyymi
Persu hänkin voi valta seuransa. Jos kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu hänkin voi valta seuransa. Jos kelpaa.
En oo persu, vaikka en noita ukrainalaisia rakasta.
- Anonyymi
Varmaan "tärkeän" kanssa vietetään yhteistä mukavaa juhannusta. Syödään hyvin, vaivutaan / vietetään hetkiä jotka ei näytä miltään ja saunan jälkeen vaivutaan / vietetään yhteinen nukkumishetki.
https://youtu.be/hsfYFhVno9g - Anonyymi
Suomalainen juhlapäivä on väkinäisesti juhlimista, koska muutkin juhlii.
Viinaa paljon sitten riitoja.
Juhannuksena niin kuin muulloinkin kaverukset ja pariskunnat loppuillasta riitaantuu kännipäissään.
Tai stressi purkautuu riitaisuutena selvinpäin
Väkinäinen juhla ei oo kiva kun yritetty juhlia pakosta, koska kalenterissa sellanen merkintä et nyt pitää häpi häpi joi joi olla- Anonyymi
Niin ja juhannuksena hakataan vaimot ja puukotetaan kännissä bestis.
Petetään mökillä ja erotaan. Usein myös hukutaan.
Juhannus on oikeastaan monelle aika traaginen.
Uutisista sut luetaan kuinka moni on lahdannu yöllä vaimonsa tai kaverinsa
- Anonyymi
Mina en ole surulinen mita on juhannus?
- Anonyymi
Ympäristö ja tilat tiptop, hyvää grilliin ja saunaa, pari olutta ei enempää ja vähän muita herkkuja. Voi vain kuvitella millaista olisi viettää tämä rakkaansa kanssaj.
- Anonyymi
En tiedä, kun en näe tätä viikonloppua kummempana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914