Mitä juhannnuksena pitää teistä tehdä?

Anonyymi-ap

Ja miksi? Miksi jos ei tee olette surullisia?

24

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siivota pitää juhannussiivoja. Ja juhannustaikoja. Ja sauna. Ja juhannusnakuilu.

    • Juhannuksena pitää olla ja nauttia, kuka mistäkin.

    • Anonyymi

      Nuorisolle ryyppäjäiset

      Vanhemmalle väellä perhejuhla mökillä

      Monet odottaa saavansa seuraa, viinaa ja seksiä

      • Anonyymi

        Odottavat MIKSI, seksiä saa jos ei ole änkyryäpersu.


    • Anonyymi

      Minusta juhannuksena ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Asuin pitkään ulkomailla ja sinä aikana juhannus menetti erityismerkityksensä minulle suomalaisena. Tämä ilta on minulle kuin mikä tahansa normaali saunailta.

      • Anonyymi

        Osittain pakolainen, valioisa aika antaa lohtua. Tähän porvarihallituksen kurjistamiseen.


    • Anonyymi

      En tee ja olen iloinen.

    • Anonyymi

      Juosta yöllä alasti pitkin peltoja 😁 aika hankalaa tehdä sitä kaupungissa..

      • Anonyymi

        Kokeile, onko kaikki ahdasmielisiä.


    • Anonyymi

      Tehdä sitä mitä parhaaksi katsoo, sen ihmisen kanssa, jonka parhaaksi katsoo.

    • Miksi kommentoida huonoihin ja osallistumiin anonyymehin tuotoksiin?

      • Anonyymi

        Mikä on huona, sekö kun Persuja EI kehuta.


    • Anonyymi

      Syödä uusia perunoita ja mansikoita, tehdä seppeleitä ja saunoa.
      Kuunnella hyvää musiikkia.

      • Anonyymi

        👍👍👍🫶


    • Anonyymi

      Nuorempana alaikäisenä tais tulla oltua puistossa juomassa vanhempana riippu kai enämpi oliko kortti omassa taskussa vai poliisin hallussa mu yleensä olen ollu aikoinaan juoppokuskina jussina

    • Anonyymi

      Ei mitään pidä tehdä. Mä lähden vaan täältä pian tuota ulkomaalaisten mölyämistä pakoon. Meen pihabileisiin käymään.

      • Anonyymi

        Persu hänkin voi valta seuransa. Jos kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu hänkin voi valta seuransa. Jos kelpaa.

        En oo persu, vaikka en noita ukrainalaisia rakasta.


    • Anonyymi

      Varmaan "tärkeän" kanssa vietetään yhteistä mukavaa juhannusta. Syödään hyvin, vaivutaan / vietetään hetkiä jotka ei näytä miltään ja saunan jälkeen vaivutaan / vietetään yhteinen nukkumishetki.
      https://youtu.be/hsfYFhVno9g

    • Anonyymi

      Suomalainen juhlapäivä on väkinäisesti juhlimista, koska muutkin juhlii.

      Viinaa paljon sitten riitoja.
      Juhannuksena niin kuin muulloinkin kaverukset ja pariskunnat loppuillasta riitaantuu kännipäissään.

      Tai stressi purkautuu riitaisuutena selvinpäin

      Väkinäinen juhla ei oo kiva kun yritetty juhlia pakosta, koska kalenterissa sellanen merkintä et nyt pitää häpi häpi joi joi olla

      • Anonyymi

        Niin ja juhannuksena hakataan vaimot ja puukotetaan kännissä bestis.

        Petetään mökillä ja erotaan. Usein myös hukutaan.

        Juhannus on oikeastaan monelle aika traaginen.

        Uutisista sut luetaan kuinka moni on lahdannu yöllä vaimonsa tai kaverinsa


    • Anonyymi

      Mina en ole surulinen mita on juhannus?

    • Anonyymi

      Ympäristö ja tilat tiptop, hyvää grilliin ja saunaa, pari olutta ei enempää ja vähän muita herkkuja. Voi vain kuvitella millaista olisi viettää tämä rakkaansa kanssaj.

    • Anonyymi

      En tiedä, kun en näe tätä viikonloppua kummempana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe