Oikeesti katsomaan

Anonyymi-ap

Vois kyllä muutama nakkilan ns.naisista mennä kokovartalopeilin eteen että miten voi noin iso ja lihava olla ei siihen se mersu volvo tai tesla auta.Hirveetä, tulee myötähäpeä omaa hänen miestä miten voi edes olla sänkyhommissa.

22

2785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkusoittoa seuraavalle sukupolvelle,6vee alkaen mennään laudan päällä kolme päällä ja lääpitään kännyköitä.
      kukaan ei omalla lihasvoimallaan liiku mihinkään..kaikki pelaa sähköllä ja naama kiinni näyttöruudussa.
      Sit lehdet huutaa haloota kun 10v mukulat potee rasvamaksaa ja on diabeetikkoja.
      Ratkaisu kaikkeen on lisätä lautakuntia ja lisää rahaa kotouttamiseen ja höpsölääkereiden palveluihin.

      • Anonyymi

        sipsejä limua ja tupakkia ..kaljaa kans... jos saa jonkun hakemaan..hautausmaa kutsuu ennenkuin on 40 kellossa.
        Loppukutsua ootellessa voi täyttää päivänsä kattelemalla tositeeeveetä ja selaamalla läppäristä/kännykästä hauskoja tiktokvideoita.

        Ja osallistumalla ilmastonmuutosmarsseille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sipsejä limua ja tupakkia ..kaljaa kans... jos saa jonkun hakemaan..hautausmaa kutsuu ennenkuin on 40 kellossa.
        Loppukutsua ootellessa voi täyttää päivänsä kattelemalla tositeeeveetä ja selaamalla läppäristä/kännykästä hauskoja tiktokvideoita.

        Ja osallistumalla ilmastonmuutosmarsseille.

        sähköskootterilla voi osallistua jos sattuu olemaan kaunista ilimoo eikä puheet oo liian pitkiä ja sapekkaita.
        demareita ja vasureita pitää kehua ja persuja moittia...


    • Anonyymi

      Nakkilasta lopetti yksi hyvä mies politikoinnin. Se on sääli.

      • Anonyymi

        Illat sitten pirtissä jyrsii siankorvaa ja raanavettä päälle..lopun aikaa ihhailee ihtiänsä peilistä..sano herranjee mua häikäisee ja se kahteli ittiänsä peilistä.


    • Anonyymi

      Ihan samoin vois muutamat eiku useammat eiku monet nakkilalaiset miehet kattoo peilii ennen kun astuu ovesta ulos ihmisten ilimoille.🙈 hirveetä kattoo.

      • Anonyymi

        Kauhee kattoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee kattoo...

        Valitettavasti suuri osa korvarekaita käyttäviä ja tatuoituja lisäksi joulupukin parta ja hirveä läski Kaljamaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti suuri osa korvarekaita käyttäviä ja tatuoituja lisäksi joulupukin parta ja hirveä läski Kaljamaha.

        nkkilan naisistako puhut...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nkkilan naisistako puhut...?

        Enemmän taitaa olla nakkilassa läskivattasia äijiä jonkinlainen ruma pukin parta leukapielessä repsottaa ei ole kyllä ilo naisen silmälle sellaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee kattoo...

        Siis aivan tosi järkyttävää karen...


    • Anonyymi

      Nämä yli-ikäiset tatuoidut siideripissikset ei omaa napaa pidemmälle näe. Ei heistä ole iloa silmälle edes näin kesällä. Pussi päässä pimeässä korkeintaan vahingossa voi s tökätä. Tatuoitu nainen on todella ruma. Tatuoimaton nainen on koko Suomessa jo harvinaisuus.

    • Anonyymi

      Miksi sinusta tuli noin katkera?

      • Anonyymi

        No hän katsoi peiliin ja totesi että huppista miten reheväksi onkaan pääsyt🫡🫣🫣


    • Anonyymi

      Huutista vaan kaikille joita häiritsee muiden ulkonäkö ja jotka jaksavat nähdä vaivaa toisen painosta. Kauheen katkeran kuulostaa porukkaa, antaa ihmisten olla yhdessä kenen kanssa haluaa.

      • Anonyymi

        määlaitoin sossumediaanilmoituksen,Haluan naisen itselleni tositarkoituksella,heti tärppäs,tuli 200 vastausta miehiltä ,jokainen halus antaa muijansa mulle..


    • Anonyymi

      Onneks olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen ja toiseks, muutin koko kylästä pois. Happy happy joy joy.

      • Anonyymi

        Miten voit olla onnellinen jos olet vieläkin näin pahasti kiinni tämän tuppukylän juoruissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit olla onnellinen jos olet vieläkin näin pahasti kiinni tämän tuppukylän juoruissa?

        Kai mä nyt käyn nauramassa entisen kotipitäjän pölkkypäiden horinoille, hyvä nauraa täältä etäämmältä, HAH!🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mä nyt käyn nauramassa entisen kotipitäjän pölkkypäiden horinoille, hyvä nauraa täältä etäämmältä, HAH!🤣

        Sitten sää heräsit ja päästit kissan ulos 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sää heräsit ja päästit kissan ulos 🤣

        Väärin, mulla ei ole kissaa koska allergia😁


    • Anonyymi

      Kuinka paljon karkkien hyllyttäjä saa palkkaa keskimäärin kk

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe