Yksinäisten Juhannus

Anonyymi-ap

Mitä kuuluu, muille, jotka viettää Juhannusta yksin?

Mä ihan arkipäivän tavoin vietän. Paskempi olo vain, jos alko nauttii tai muutan asettaa itselleen "paineita", että pitäis olla jotenkin erikoista, koska jussi.

Viimeviikolla kaveri soitti ja houkutteli alkoa ottamaan jussina, mut peru sitten tänään. Tiesin kyllä jo etukäteen, et näin tulee käymään, koska tiesin ettei varmaan ollu kysyny vaimolta mitään, vaikka ei se sitä sanonutkaan. Perheellinen mies kun :) mut vähän elättelin, että, jos vaikka oisivat pyytäneet kylään tai tulleet mulle, jos lapsi mummolla.

Kunhan höpöttelen yksinäni :))))))))))))))))

9

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen yksin ,mutta en yksinäinen.Mitä eroa on juhannus viikon lopulla ja arki viikonlopulla? Ei yhtään mitään.Moni on yksin juhanuksena.Käyvät kävelemässä,istumassa puisto.Useinhan koti on kuuma Syövät normalia ruokaa.Jotkut katsoo TV jotkut kuntelee radiota. Jotkut lukevat kirjaa,jotkut viettää tällä aikaa.Yhden imisen varaan elämää ei piddä jättä juhla auoinna.Kyllä se niin on että jos avio pari,avo pari tai seurustelu suhtessa.Sihen yhtälöön ei jussina,ei vappuna,utena vuotena mahdu sinku mies tai nainen.Jep joo,Heelsingin kerostalo lähiö.Aurinko paistaa,taivas sinen ja lähdenpä ulos kävelee,antaa hyvän mielen ja mahtavat unen lahjat.

    • Anonyymi

      Yksin vietän myös Juhannusta tapani mukaan. Ystäviä ei ole kuin yksi ja hänkin asuu etempänä. Päivät on hieman yksinäisiä, uusia ystäviäkään vaikea löytää jo keski-ikään tullessa

    • Anonyymi

      Mä lähden pesee likaset hiukset. Meen tunniks suihkuun. Sen jälkeen laitan kädet ja jalat. Sitten rasvailen kunnolla. Ihan tavallinen päivä. Ei oo ees mässyä. Ne ois voinu ostaa, mutta jäi tekemättä.

    • Anonyymi

      Yksin oleminen ei sinällään ole huono juttu ellei itse ajatuksin tee siitä sellaista. Pitää yrittää olla tyytyväinen siitä kaikesta hyvästä mitä on saatavilla ja siitä mielenrauhasta mitä sattuu olemaan. Pitää miettiä miten voisi parantaa tilannettaan tulevaisuudessa. Kaikkea ei tarvitse saada selvitetyksi tai hankkia juuri tänään, tai edes tällä viikolla. Voi miettiä: Miten voin parantaa oloani? Mikä olisi 'helpotus' tässä hetkessä?

    • Anonyymi

      "Hyvää mieltä" ei kannata jahdata koska silloin se vain pakenee. Pitää olla sinut sen hetken kanssa mikä nyt on. Sen muodostaneet syyt ovat jo tehneet tehtävänsä ja jotain uutta on tulossa tilalle. Tunnetilat ja ajatukset ovat kuin pilviä taivaalla. Taivasta ei tarvitse korjailla myrskyn jälkeen. Sinä olet taivas.

    • Anonyymi

      Yksinolo ei ole mitenkään paha asia jos se ei vaivaa. Mutta... uskokaa kun sanon, että siihenkin voi kyllästyä. Parinkymmenen vuoden jälkeen en halua enää olla yksin. Mutta, mutta... Nyt on liian myöhäistä jo. Juna meni jo. Näinkin voi käydä.

    • Anonyymi

      Lähdin yksin ostarille ja tapasin siellä muita yksin liikkeelle lähteneitä yksinäisiä. Kannattaa kumminkin lähteä jonnekkin mökistään juhannuksenakin.

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä, jussit meni hienosti. Itse suorastaan naitin kerrankin taas yksinolosta, ei soi puhelin, ei pauku sähköposti jne. Mutta ehkä se onkin sitten eri asia kuin varsinainen yksinäisyys.

      Täällä kuitenkin satoi senverran ranaksti, parina päivänä, että ei ehkä edes siinä mielessä tehnyt lähteä minnekkään hillumaan. Sauna lämpesi, ja katselin kuistilta sadetta. Erittäin rentouttavaa.

      Kunnon introverttinä kävin vielä kaupassa aamuvarhaisella, niin ei tarvinnut sielläkään jonotella.

    • Anonyymi

      Olin erittäin onnellinen raskaan työviikon jälkeen, että sain taas levätä yksin juhannuksena. Siivosin mökillä jo edellisenä viikonloppuna - kun on yksin, niin tosin on aina siistiä, kun kukaan ei sotke kaunista kotiani eikä viihtyisää mökkiäni. Nukuin juhannusaattona, kävin juoksulenkillä, istuin lukemassa. En käytä alkoholia, joten ei tarvinnut kärsiä krapulasta eikä juoppojen seurasta. En sauno, koska halusin muuttaa mökkisaunani nykyaikaiseksi kylpyhuoneeksi. Ei missään ole onneksi määrätty, että juhannuksena pitää tavata ystäviä, valvoa yli puolenyön, grillata, saunoa, uida ja juoda viinaa. Ei ole ystäviä eikä sukulaisia, mutta toisaalta olen onnellinen, että saan tehdä vapaa-ajallani mitä haluan tai olla tekemättä, ei ole mitään velvollisuuksia toisia ihmisiä kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      94
      994
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      750
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe