Eikö näistä häiriköistä päästä millään eroon?

Anonyymi-ap

Keskustelupalstaa ei pitäisi olla lainkaan, ellei asiallista kontrollia ole, kun sopimattomista avauksista ja viesteistä ilmoitetaan.

12

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus täältäkin uskovien keskusteluista on poistettu selvästi Pyhän Hengen johdatuksessa kirjoitettu, ylivertaisen asiallinen ja kaikille hedelmällinen sanan kylvö. Riippuuko se kulloinkin vuorossa olevasta sensorista? Harmittaa, kun ihanat vastauksetkin ovat hävinneet , äkillisesti. Jäljelle jäi vain valeuskovaisten tahalliset, harhauttamis tarkoituksessa tehdyt kelvottommat möläytykset. Rakentavat keskustelut menevät piloille, näiden saatanan demonin riepottamien ateistien takia.

      • Silloin, kun hoidin sheriffin hommaa minä omaksuin seuraavanlaisen linjan: Hyvä ja asiallinen avaus saattoi pysyä asiallisen amuutman kymmenen kommentin verran. Viimeistään sataa lähetessä alkoi asiattomuudet. Siinä on vaikea lähteä rajankäyntiin, missä kohtaa on katkaisupaikka. Minä poisti koko ketju alusta loppuun. Tiedän, että monta hyvää asiaa tuhoutui, mutta näin suojasin itseni sellaiselta spekuloimiselta, että hyväksyisin puolueellisesti asioita.


      • Anonyymi

        "Pyhän Hengen johdatuksessa kirjoitettu"? Voi, jos joku uskoo eli LUULEE, että VAIN hänen YHDISTYKSESSÄÄN on tuo johdatus, hän on IHAN VARMASTI HARHASSA!

        Onko täällä sellaisia lukijoita ja kirjoittajia?


    • Anonyymi

      Lestadiolaisuudesta on syytä puhua, koska ovat itse perkeleitä. Vinoutuneita, kieroon kasvatettuja ihmisiä.

      Raha lähes ainoa mitattava arvo heidän elämässä. Häikäilemättömästi toimivat rahan takia. Muiden kunnioitus myös vähäistä. Auktoriteetin pelko on heillä paha.

      • Anonyymi

        Nimittelet toista kristittyä perkeleeksi!
        Miksi?

        Näillä kristinuskopalstoilla kristityt ovat jatkuvasti tuomitsemassa muita kristittyjä helvettiin, haukkumassa perkeleeksi j.n.e. !
        Miksi?

        Miksi kristityt itse vainoavat muita kristityitä?

        Eräs helluntailainen usein toistelee sitä yhtä ja samaa, että vielä tulee kristityitten vainot ja että sitä vainoa jo esiintyy ja koko ajan vain lisääntyy.

        Vastasin hänelle sitten jokin viikko takaperin, että kristitythän ne itse toisiaan vainoaa.

        Mutta sitä hän ei ymmärtänyt, eikä hyväksynyt.

        Ehdotin muslimeja niinä vainoojina, muttei ymmärtänyt, eikä hyväksynyt sitäkään, koska hänellä on monta sellaista ystävinään, ja he kuulemma ovat sanoneet, että Jeesus on hyvä.
        En alkanut hänelle selittämään sitä, että tottakai he Jeesusta hyvänä pitävät, mutta aivan eri syistä kuin hän itse, elikkä eivät Jumalanaan, vaan Mooseksen seuraajana.

        Kun sitten pyysin häntä kertomaan, että ketkä ne sitten nyt ja tulevaisuudessa tulevat kristittyjä vainoamaan, niin kertoi Roomassa niitä tapetun, poltetun ja Afrikassa ja ... ja...

        Loppu selitys menikin jo toisesta korvastani ulos, ei naurattanut, vaan suretti.

        Tämän ihmisen turva on uskossaan, enkä ole halunnut sitä horjuttaa, en tietenkään.
        Olen hänelle vain sanonut, että minulla ovat omatvakaat käsitykseni uskonasioista, ja etten halua hänen kanssaan niistä jutella, koska en hänen uskoaan halua horjuttaa, mutta aina joskus hän saa päähänsä sellaista, että voisi minut omalle uskolleen joo-mieheksi saada.
        Uskovaiset eivät alkuunkaan tunne Raamattua, vaan toistelevat vain jatkuvasti toisiltaan kuulemiaan iskulauseitaan ja hokemiaan.
        Sellaisen kanssahan olisi täysin mahdotonta uskonnosta puhua, edes yksinkertaisimmista kristinuskon käsitteistä.
        Tärkeintä on, että hän uskossaan on onnellinen, ollut sitä jo kymmenet vuodet, mutta miksi kaikki uskovaiset aina ovat niin sitkeitä oman uskonsa tuputuksessa muille!?
        Itse pidän itseäni erittäin kohteliaana ja ajattelevaisena, kun en yksinkertaisten rivi-uskovaisten kanssa ala keskustelemaan uskonasioista, koska mitä siitäkin nyt tulisi!

        Matteuksen evankeliumi:
        6:6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.


      • Anonyymi

        Hölynpölyä kirjoittelet. Näkee heti ettet tunne lainkaan lestadiolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä kirjoittelet. Näkee heti ettet tunne lainkaan lestadiolaisia.

        Hän ei ehkä tunne, mutta minä tunnen muutamia. Eivät he ole kristinuskossa, vaan uskossa lestadiolaisuuteen. Tuomitsevat muut kristityt helvettiin. Vain heidän yhdistyksessään oin "eläviä kristittyjä", jotka voivat antaa syntejä anteeksi.

        Miksi on näin? Tiedätkö syyn?


    • Anonyymi

      Ellei olisi äärimmäistä pahuutta, niin ei olisi hyvyyttäkään.

      Raamatusta kyllä näemme ettei paha taltu, ei se usko mistään sanasta mitään, vaan pahalla on aina ollut ja tulee olemaan valtansa.

      Siihen pitää vain tottua ja uskon olla niin vahva ettei muiden pahuus syökse psykoosiin.

    • Anonyymi

      Pahuus on olemassa myös siksi että uskovia koeteltaisiin ja heidän uskonsa havaittaisiin lujaksi koetuksissa. Jos heidän otteensa herpaantuu ja uskonsa laantuu heti pienestä vastustuksesta, niin se ei ole hyvä merkki. Oikeastaan sen pitäisi vain vahvistua vastuksen tai pilkan edessä.

    • Anonyymi

      Arvotonta kuonaa tuossa yllä. Kristityt totta kai tuntevat Raamatun, sehän on heille jokapäiväisen elämän ohjekirja.

      Ateistit tietenkin leikkivät parhaita uskovaisia, joka on toisaalta tottakin, nimittäin eihän kukaan järjellinen olento usko tyhjän synnyttävän mitään. Eikä todella synnytä. Se että ateismia kutsutaan tieteeksi, ja hölmöt uskovat siihen tieteenä, on aivan naurettavaa.

      Mitä ikinä silmillämme näemme, sillä on myös tekijä joka sen kaiken on tehnyt. 😉 Tunnossaan tämän tietävät ateisteiksi itsensä ilmoittaneetkin, siksi he ovat niin vihaisia meille, jotka tiedämme kuka maailmankaikkeuden teki, ja sen että jokainen on kerran vastuussa siitä mitä ruumiissa ollessaan täällä on tehnyt.

      Tyhjän päällä on karmeata elää tyhjästä sattumalta tulleen ja tyhjään uskonsa mukaan menevän, tämä on täysin ymmärrettävää, että se ahdistaa.

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö sinä yhtään mitään esimerkiksi alkuräjähdyksestä, vai uskotko että Jumala loi maan 6000 vuotta sitten?


    • Anonyymi

      Ei uskovia koettele ateistin hörinä, vaan uskovien keskinäinen riitely, herjaaminen, syyttely ja Raamatulla päähän mätkiminen. He eivät ole mistään asiasta samaa mieltä ja ateistit näyttävät sivistyneiltä kunniakansalaisilta heihin verrattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe