Vähärahaiset

Anonyymi-ap

Aivan mahtavaa kun uusi hallitus yrittää työntää töihin nämä saakelin elintasopummit jotka elää toisten varoilla. Mikä ihmeen veruke on ettei kannata lähteä töihin kun yhteiskunta ( me ) maksetaan heille tukieurot. Paska housut töihin vaikka marjoja poimimaan tai risusavottaan..

25

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysympä sinulta Jos ei ole koulutusta asiaan.Voiko teurastajalle esimerkiksi osoittaa sairaanhoitajan paikkaa???

    • Anonyymi

      Pitääkö hakea teurastaja töitä jos on joskus työvoimatoimiston kurssin käynyt ettei tipu työllisyyskorvauksilta. Töitä on otettava mitä tarjotaan eikä katsoa että kun minulla on sianteurastajan paperit muttei oo teurastamon.

    • Anonyymi

      Juu. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Olen pitkän aikaa katsellut työmatkalla yhtä taloa jossa mopoikäisiä lapsia joten oletan että työikäiset vanhemmat. Aamuisin oli kissan jäljet lumihangessa tielle päin jotka myöhemmin loppui kunnes kissakin oppi ettei ole pakko lähtee kun kunta elättää ..

    • Anonyymi

      Aloittaja menee vaan itse olemattoman risusavottaan, ite istut päivät pitkät ollintien penkillä ja puhut paskaa

      • Anonyymi

        Osaatkohan itsekkään sitä tehdä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatkohan itsekkään sitä tehdä??

        Ai puhua paskaa, totta kai osaan 🤣


    • Anonyymi

      Voi vitun pummi. En ole koskaan nostanut euroakaan työttöyyskorvauksia
      40 vuoden työhistorian aikana. Aina löytyy työtä tekijälle. Ei kylläkään paskahousulle. Mikset opiskele ammattia itsellesi kun kuulostaa että peruskoulu loppui jo 3 luokkaan kun 16 vuoden oppivelvollisuus tuli täyteen. Siitä asti on sitten nostettu tukieuroja..

    • Anonyymi

      Pyhäjärven keskustalaiset käy keskenään keskustelua, kun ovat epäonnistuneet

    • Anonyymi

      Työllisyysrahojen jako uusiksi niin pummit vähenee.

    • Anonyymi

      Aloittaja on 🤣

    • Anonyymi

      Pakkasin itselleni yh-naisen. Nyt aion nussia sitä!
      Mitäs siihen sanotte?

      • Anonyymi

        Eihän sinulla seiso,harrastat kielipillua.


      • Anonyymi

        BARBARAN KANSSA VIETIT JUHANNUKSEN.


    • Anonyymi

      Moni hipuloi turhuuteen rahaa ja valittaa kun rahat eivät riitä

    • Anonyymi

      Sotekunta on te ja valtio välillä he.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä!!!!!!!!!! Maski päähän persut

    • Anonyymi

      Todella yksinkertaista 🤣

    • Anonyymi

      Köyhyys on oma syy ja työttömyys samalla tavalla 🤣

    • Anonyymi

      Minä kärsin ulosteen pidätyskyvyttömyydestä eli ulosteinkontinenssista, joka rajoittaa vakavasti työkykyäni. Ilmaisu "paska housut" viittaa ilmeisesti minun sairauteeni ja koen sen hyvin loukkaavana.

    • Anonyymi

      Mene kelan kuntoutukseen jos kerta pökylä ei pysy persiessä

      • Anonyymi

        Persie paljaana kihuille.


    • Anonyymi

      Purra eli 2004 - 2016 sossntuilla.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe