Ei se ees paljo tunnu

Anonyymi-ap

Olin kiinnittänyt hänen peppuunsa huomiota heti. Se oli tosi kiinteä ja muheva jo aivan alussa, vaikka hän oli muuten vielä hento. Kun hän muutti kouluun toiselle paikkakunnalle, järjestin hänelle asunnon ja aloin vierailla hänen luonaan. Ajomatka oli vain harmillisen pitkä, melkein 500 km.

Olin taas tullut, mutta ovi ei auennut. Viestiäni ei luettu. Olin kuulevani sisältä ääntä. Hiivin hiljaa pois.

Olin taas oven takana. Panin avaimen hiljaa reikään ja menin eteiseen.

Olohuoneen lattialla minua odotti uskomaton näky. Mies seisoi. Ja minun tyttöni oli kahareisin miehen sylissä. Miehellä oli tavattoman iso sojottava kyrpä, joka näkyi tyttöni pepun alapuolella, kun nuo minulle niin tutut hohtavan valkoiset jalat olivat kietoutuneet miehen vahvan näköisen keskivartalon ympärille. Arvioitsin siinä, että jos noin iso mulkku asetettaisiin sisälle, niin mihin sisällä se yltäisi.

Mies irroittaa toista kättään tyttöni pakarasta ja tarttuu kaluunsa ja alkaa ohjailla sitä tyttöäni kohti.

Kalu alkaa heti sisään ja kohta tyttöni jalkoväli on kiinni miehen nivusissa. Yritän katsoa onko mulkku missä, mutta en näe että olisi tyttöni ulkopuolella. Kyllä sen täytyy olla sisässä. Miten ihmeessä voi mennä noin, ajattelen. Ja painui suoraan sisään ja aivan pohjaan. Tyttöni on täytynyt olla märkä ja auki tuolle miehelle.

Mies on tarttunut tyttöäni pakaroista ja nostelee häntä. Kyllä, kalu on tyttöni sisässä ja nosto nostolta painuu uudestaan ja uudestaan herkkiin pieniin, joskin hyvin pyöristyneisiin ja naisenmuotoisiin paikkioihin. Kalu kiiltelee limasta. Tyttöni on märkä miehelle, vai poikako tuo vielä on. No mies ainakin yhdestä paikasta. Tyttöni vain suutelee miestä ja väliin kohottelee törröttäviä rintojaan miehen naamavärkkiä vasten. Olen alkanut runkata eteisen hämärässä.

Mies nostaa tytön satulasta pois ja laskee hänet lattialle. Mies asettautuu itse selinmakuulle ja antaa hirmuisen kalunsa sojottaa. Tyttöni asettautuu kontilleen miehen vierelle ja aukaisee suutaan ottaakseen jättitikkarin suuhunsa. Tytölläni on niin pienet kasvot ja pieni suu. Arvasin, että ei onnistu ollenkaan. Vain kalun pää mahtuu tyttöni suuhun. No nyt se menee vähän syvemmälle. Tyttöni puristelee kalun vartta molemmilla käsillään. Yhden käden sormet eivät yllä kalun ympärille mutta molemmilla kämmenillään hän saa kalun ymäröityä samalla kun näykkii kalun päätä suullaan. Tyttöni valkeat reidet ja peppu - miten peppu voikin olla noin iso vaikka vatsa, rintakehä olkavarret näkyvät noin hoikkina - pöllöttävät taaksepäin hämärässä vaaleana pallona.

Olen kuullut, että jos isokaluinen mies nai tytön pillua niin pillu jää ikään kuin auki joksikin aikaa. Menen katsomaan. Kävelen hiljaa tyttöni taakse ja katson. Pillun reikä näkyy tummempana aukinaisena onkalona valkoisten pakaroiden ja puhtaan vaaleanpunaisten häpyhuulien keskellä.

Mies näkee minut ja säpsähtää
- Mitä helvettiä, miten sää oot tänne tullut, tyttöni sähähtää.
- Tulin avaimella.

Tyttöni näkee että minulla on kalu ulkona ja tumputan.

- Saisinko panna, kysyn anelevasti. Se olisi niin helppoa. Tyttöni on siinä jo valmiiksi pyllistyneenä, märkä ja auki.
Mies tekee nousua ja aikoo kai heittää minut ulos. Tyttöni toppuutelee häntä rinnasta.
- Ei se ees paljo tunnu, tyttö sanoo miehelle.
- 400, tyttö sanoo minulle.
- OK, sanon ja asettaudun tyttöni taakse.

Tyttö jatkaa suuseksin antamista pojalle. Poika sulkee silmänsä ja antautuu tyttöni suun tekemälle nautinnolle. Laitan kikkelin sisään. Menee helposti. Ehdin vetää alle kymmenen vetoa kun jo tulen.

0

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        128
        4856
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3066
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1777
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1740
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1591
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1461
      7. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        18
        1218
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        1203
      9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

        Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
        Maailman menoa
        17
        1167
      10. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1167
      Aihe