Olin kiinnittänyt hänen peppuunsa huomiota heti. Se oli tosi kiinteä ja muheva jo aivan alussa, vaikka hän oli muuten vielä hento. Kun hän muutti kouluun toiselle paikkakunnalle, järjestin hänelle asunnon ja aloin vierailla hänen luonaan. Ajomatka oli vain harmillisen pitkä, melkein 500 km.
Olin taas tullut, mutta ovi ei auennut. Viestiäni ei luettu. Olin kuulevani sisältä ääntä. Hiivin hiljaa pois.
Olin taas oven takana. Panin avaimen hiljaa reikään ja menin eteiseen.
Olohuoneen lattialla minua odotti uskomaton näky. Mies seisoi. Ja minun tyttöni oli kahareisin miehen sylissä. Miehellä oli tavattoman iso sojottava kyrpä, joka näkyi tyttöni pepun alapuolella, kun nuo minulle niin tutut hohtavan valkoiset jalat olivat kietoutuneet miehen vahvan näköisen keskivartalon ympärille. Arvioitsin siinä, että jos noin iso mulkku asetettaisiin sisälle, niin mihin sisällä se yltäisi.
Mies irroittaa toista kättään tyttöni pakarasta ja tarttuu kaluunsa ja alkaa ohjailla sitä tyttöäni kohti.
Kalu alkaa heti sisään ja kohta tyttöni jalkoväli on kiinni miehen nivusissa. Yritän katsoa onko mulkku missä, mutta en näe että olisi tyttöni ulkopuolella. Kyllä sen täytyy olla sisässä. Miten ihmeessä voi mennä noin, ajattelen. Ja painui suoraan sisään ja aivan pohjaan. Tyttöni on täytynyt olla märkä ja auki tuolle miehelle.
Mies on tarttunut tyttöäni pakaroista ja nostelee häntä. Kyllä, kalu on tyttöni sisässä ja nosto nostolta painuu uudestaan ja uudestaan herkkiin pieniin, joskin hyvin pyöristyneisiin ja naisenmuotoisiin paikkioihin. Kalu kiiltelee limasta. Tyttöni on märkä miehelle, vai poikako tuo vielä on. No mies ainakin yhdestä paikasta. Tyttöni vain suutelee miestä ja väliin kohottelee törröttäviä rintojaan miehen naamavärkkiä vasten. Olen alkanut runkata eteisen hämärässä.
Mies nostaa tytön satulasta pois ja laskee hänet lattialle. Mies asettautuu itse selinmakuulle ja antaa hirmuisen kalunsa sojottaa. Tyttöni asettautuu kontilleen miehen vierelle ja aukaisee suutaan ottaakseen jättitikkarin suuhunsa. Tytölläni on niin pienet kasvot ja pieni suu. Arvasin, että ei onnistu ollenkaan. Vain kalun pää mahtuu tyttöni suuhun. No nyt se menee vähän syvemmälle. Tyttöni puristelee kalun vartta molemmilla käsillään. Yhden käden sormet eivät yllä kalun ympärille mutta molemmilla kämmenillään hän saa kalun ymäröityä samalla kun näykkii kalun päätä suullaan. Tyttöni valkeat reidet ja peppu - miten peppu voikin olla noin iso vaikka vatsa, rintakehä olkavarret näkyvät noin hoikkina - pöllöttävät taaksepäin hämärässä vaaleana pallona.
Olen kuullut, että jos isokaluinen mies nai tytön pillua niin pillu jää ikään kuin auki joksikin aikaa. Menen katsomaan. Kävelen hiljaa tyttöni taakse ja katson. Pillun reikä näkyy tummempana aukinaisena onkalona valkoisten pakaroiden ja puhtaan vaaleanpunaisten häpyhuulien keskellä.
Mies näkee minut ja säpsähtää
- Mitä helvettiä, miten sää oot tänne tullut, tyttöni sähähtää.
- Tulin avaimella.
Tyttöni näkee että minulla on kalu ulkona ja tumputan.
- Saisinko panna, kysyn anelevasti. Se olisi niin helppoa. Tyttöni on siinä jo valmiiksi pyllistyneenä, märkä ja auki.
Mies tekee nousua ja aikoo kai heittää minut ulos. Tyttöni toppuutelee häntä rinnasta.
- Ei se ees paljo tunnu, tyttö sanoo miehelle.
- 400, tyttö sanoo minulle.
- OK, sanon ja asettaudun tyttöni taakse.
Tyttö jatkaa suuseksin antamista pojalle. Poika sulkee silmänsä ja antautuu tyttöni suun tekemälle nautinnolle. Laitan kikkelin sisään. Menee helposti. Ehdin vetää alle kymmenen vetoa kun jo tulen.
Ei se ees paljo tunnu
Anonyymi-ap
0
2298
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1451839- 1711668
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691568Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241363Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961288Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72995Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su147993- 99974
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192878Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud218817