Miten tunnistaa toisen homoseksuaalin?
Miten homotutka toimii?
18
575
Vastaukset
- Anonyymi
Se on nenässä ja he erottavat eritteiden sekoituksen,kuin koirat.
- Anonyymi
Ne haisee paskalta
- Anonyymi
Naisia ympärillä, kavereina naisia paljon. Kaappihomon taas tunnistaa naisvihasta.
- Anonyymi
Ei välttättä ainuttakaan naista ystävänä, homon tunnistaa parhaiten siitä, että naiset eivät kiinnosta ollenkaan. Homomiehet yrittää tutustua kaikkein innokkaimmin hyvännäköisiin miehiin, vaikka nämä olisivat todennäköisesti heteroita. Kaappihomot ovat tässä kaikkein petollisimpia, piilotelevat kaapissa, jotta voivat soluttautua ystävyyden kautta miesten lähelle.
- Anonyymi
Kiinnitä huomio suuhun. Se on usein venynyt!
- Anonyymi
Homoilla on yleensä pidempi nimetön, kuin keskisormi. Lisäksi ääni on vähän naisellinen ja kävely hiukan keinahtelevaa. Heillä on matala testosteroni ja käden liikkeet yleensä hienostuneempia.
- Anonyymi
Puhuvat jatkuvasti homoista halveksuen todellisuudessa tunnustelevat onko muita. Ei minulla mitään heitä vastaan ole ihmiset ovat sellaisia kuin ovat. Kaikesta täytyy vaan nykyään tehdä suuri asia.
- Anonyymi
Haukkuu ja arvostelee gay miehiä. Sellaiset miehet yleensä itsekin pyllymiehiä.
- Anonyymi
Jos sillä pinna toimii älä kysy. Hekumoikoon itsekseen.
- Anonyymi
Ne laskee ikäänkuin syötin ilmoille, sellaisen hienovaraisen pierun ja tarkkailevat miten vastapuoli reagoi tähän kiimalöyhkään.
- Anonyymi
Ne gay-miehet, joiden kanssa olen asunut/tehnyt töitä, ovat olleet kaikki erilaisia. Tietenkin.
Jos jotain yhteistä heiltä pitää etsiä, niin heissä on ollut sellaista henkistä vahvuutta ja itsevarmuutta, joka on jotenkin "tukevampaa" kuin useimmilla heteromiehillä. Varmaan sen takia, koska ovat saaneet elämässään taistella enemmän kuin keskimääräinen hetero ja se on kasvattanut henkistä jaksamiskapasiteettia eri tavalla.
Monet heistä ovat myös sliipatumpia kuin heteromiehet. He huolehtivat ulkonäöstään paremmin.
Gay-naisten kohdalla en ole huomannut mitään selkää eroa heteronaisiin verrattuna. Heitä on työkavereissa ollut. - Anonyymi
En osaa vastata, kun en ole sillä lailla asiantuntija. Toivon kyllä että myös samansukupuoliset löytävät toisensa ja voivat elää yhdessä avoimesti ja vapaasti.
- Anonyymi
Ne homottelee muita jatkuvasti peittääkseen lman homoutensa
- Anonyymi
Vilkuilusta, joskus hävyttömästä tuijottelustakin (ehkä se on flirttailua joiltakin), joistakin tyyleistä ja viileydestä/vakavuudesta. Itse oon lesbo.
- Anonyymi
Siitä tuli joskus vastaan joku juttu, olisikohan jostain vankilakulttuurista lähtöisin että asiasta ilmoitetaan housuilla, kun ne roikkuvat melkein polvissa.
Nykyään heitä sanotaan räppäreiksi.
Jotain tuollaista muistaakseni. - Anonyymi
Mulla aika hyvä homotutka. Ihan kaikkia en varmaan tunnista, mutta monia. Varsinkin pariskunnat on helppoja, vaikkeivät käyttäytyisi kuin pariskunta.
Puheen nuotti on monilla homoilla semmoinen, no, homomainen. Se voi olla tarkoituksella opeteltu. Ehkä siksi että tunnistaisi? Usein kiinnostuneita ulkonäöstään, mutta on monet heterotkin. Jotain siinä tyylissä silti on, en osaa määritellä. Kävelytyylistä näkee myös ja joillakin käsien eleistä. Se on vain se kokonaisuus, jossa on jotain naismaisuutta tai pehmeyttä tai hienostelua, tai joillakin sitten yltiömaskuliinisuutta yhdistettynä hienosteluun. Ja tietty sekin, katsooko kauniin naisen perään vai komean miehen perään, jos tarkkailet kauempaa. Jos katsoo molempia, et voi päätellä mitään. Mutta jos katsoo pitkään miestä eikä huomaakaan sitä naista, niin ei se ainakaan hetero ole.
Jos tykkäät koirista, niin mene semmoiseen isoon koiranäyttelyyn ja siellä kehän laidalle, jossa on semmoisia pikkupuudeleita. Suurin osa niitä puudeleita esittävistä miehistä on homoja (puudelinaiset puolestaan heteroita) ja erotat heidät kyllä, jos sinne olisikin joku perheenisä tai heteromies sattunut sekaan vaimon koiran kanssa. Jos on kovin nuori mies esittämässä, niin ei ehkä ole homo, vaan ehkä äiti/tyttöystävä kasvattaa rotua tai on saanut koiran jo lapsena tjsp. Monet tuomaritkin on homoja. Homoilla saattaa olla muunkinlaisia koiria joskus, mutta palveluskoiria ja metsästyskoiria harvemmin. (Lesboja löytää niiden parista, mutta tunnistaminen ei olekaan enää yhtä helppoa. ) Kuulostaa varmasti naurettavan stereotypiseltä, mutta tämä on yleisesti tiedossa, mene katsomaan.
Tanssijoiden kohdalla voi tulla virhetulkintoja. Se homomainen miestanssija saattaakin olla hetero tai ehkä bi. Se on varmaan, kun siinä pynttäydytään, pitää näyttää hyvältä, kävellään tietyllä tavalla ja ylipäätään tanssi ehkä saa liikkeisiin jotain samaa. Tanssijoilla myös paljon naisia kavereina.
En tiedä onko mitään salaisia merkkejä käytössä. Tietenkin tutustuessa sitten. Jos on sinkku eikä ole exiä, on vaikea saada selkoa. Mutta jos on suhteessa ja puhuu nykyisestä tai entisestä tai tulevasta "kumppanista", eikä miehestä/naisesta, niin tutka piippaa. "Puoliso/kaveri" ei välttämättä tarkoita mitään, eikä exä. Lapset viittaa tietysti heteroon, vaikka eihän sekään varma merkki ole. - Anonyymi
Ajaa tojotalla.
- Anonyymi
näin kaupassa juuri pari karvanaamaa käsi kädessä. olivat pulleita..alko oksettaan 🤮
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628