Passit ja jatkot.

Anonyymi-ap

Kun joku kauniisti pyysi niin laitoin, ohessa kolme kuvaa. passin etusivusta, sekä jatkoleimasta, että scannatusta leimasta, kuvassa myös räpyläni, huomaa vihkisormus joka on ollut sormessani jo 22 ja puolivuotta ja on edelleenkin, sain sormukselle 100 vuoden takuun... kirjallisena... joten vielä on aikaa...
https://aijaa.com/1Y2zka
By NumBall HHN 62v.
ps. laifilla perhepotretti esille, jos uskallat.

16

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitoin kuvan ainoastaan sen takia katsoakseni onko tulossa palstan heikoimmassa miestä edes sormenpäässä...

      • Anonyymi

        Huomaatko kuinka helposti määrään, ohjailen ja aivopesen sinua? Onko sinulla downin syndrooma? Niin läskiset turvonneet sormet että läski on kasvanut pikkuisten kynsien päälle. Noilla käsillä ei ole ikinä tehty mitään muuta kuin syöty ja pyyhitty huonosti persettä, sillä noin paksu kaveri ei yltä sitäkään tekemään kunnolla. Tiedätkö mistä pikkuiset kynnet kertoo että mikä muukin on pientä.
        Naamasi on aina sen näköinen kuin olisit juuri juonut litran vanhaa piimää.
        Laittelehan sinä poju vaan kuvia pelle, me jatketaan lomailua. Pikkuinen siesta, välipala ja takaisin liikenteeseen. Partylife https://aijaa.com/g9eNQK

        laiffila


      • Ei ole eikä tule Niskalima Hukkapalalta Raxipossuperheen 4 passileimaa, kun ovat junttilan mummulassa.


    • Anonyymi

      Pasaset sotkeutui villalankaan ja tottelivat kuuliaisesti määräyksiä. Isä Pasanen on katsellut Casino Royale leffaa, jossa puhutaan pikkusormista ja miehisyydestä. Aiemmin Pasanen oli katsellut Bruce Willisin elokuvaa ja keksi siitä miten kidutetaan ihmistä reittä repimällä ja kemikaalia kaatamalla. Olet vakavasti sairas mies, jakaantunut persoona ja elät täydellisessä satumaailmassa. Norsuvittukin on paremman näköinen kuin tuo hapannaamasi ja se on myös älykkäämpi kuin sinä.
      Ei kannata alkaa vittuilemaan älykkäämmille, siinä ei ole kuin hopeaa jaossa.

      • Anonyymi

        Luuletko oikeasti olevasi voittaja, kun sait vanhuksen laittamaan kuvan passistaan palstalle, hän siis on siellä missä on kertonutkin olevansa, sinä taas puolestasi pakoilet, keksimällä uusi herjoja entisten lapsellisten herjojesi perään, milloin kattiloita, hk:n pekonimainoksia, ei sinä ole kuten NumBall on palstalla todennut palstan heikoin lenkki joka tapauksessa, nyt ja aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti olevasi voittaja, kun sait vanhuksen laittamaan kuvan passistaan palstalle, hän siis on siellä missä on kertonutkin olevansa, sinä taas puolestasi pakoilet, keksimällä uusi herjoja entisten lapsellisten herjojesi perään, milloin kattiloita, hk:n pekonimainoksia, ei sinä ole kuten NumBall on palstalla todennut palstan heikoin lenkki joka tapauksessa, nyt ja aina.

        Nyt Pasanen uhriutuu asianajajansa välityksellä. Ketä kummaa sinä luulet hämääväsi puhumalla itsestäsi ulkopuolisena kolmannessa persoonassa? Sairasta touhua. Muista aina että sinä aloitit tämän leikin nimittelemällä tuntemattomia ja heidän vaimojaan ja lapsiaan kaikilla mahdollisilla nimillä, etkä osaa sitä lopettaa. Äläkä selitä että "se on senssu joka herjaa", koska sinä olet se pösilö taikka hänen faijansa. Kaikkien aikojen internetkaksikko kyseessä. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti olevasi voittaja, kun sait vanhuksen laittamaan kuvan passistaan palstalle, hän siis on siellä missä on kertonutkin olevansa, sinä taas puolestasi pakoilet, keksimällä uusi herjoja entisten lapsellisten herjojesi perään, milloin kattiloita, hk:n pekonimainoksia, ei sinä ole kuten NumBall on palstalla todennut palstan heikoin lenkki joka tapauksessa, nyt ja aina.

        Mistä lähtien kovakuntoinen 62 vuotias sairaalakiipeilijä on ollut vanhus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Pasanen uhriutuu asianajajansa välityksellä. Ketä kummaa sinä luulet hämääväsi puhumalla itsestäsi ulkopuolisena kolmannessa persoonassa? Sairasta touhua. Muista aina että sinä aloitit tämän leikin nimittelemällä tuntemattomia ja heidän vaimojaan ja lapsiaan kaikilla mahdollisilla nimillä, etkä osaa sitä lopettaa. Äläkä selitä että "se on senssu joka herjaa", koska sinä olet se pösilö taikka hänen faijansa. Kaikkien aikojen internetkaksikko kyseessä. Säälittävää.

        Täysin odotettu piipityspärrä toteutui ja kas kummaa kuinka Tyttösen sanoin .

        Onkohan niskalimaprofiili tehtaassa tienannut ryppyselleen läpsyttimien kohotusleikkauksen ja poskinahkojen alle rautalangat, joita lankajuttuja tuskin edes vielä opiskellut thaimaantietämykseensä.

        Huvittavaa aikuiselta täyspäiseltä heterolta, joka ..... no antaas olla .... tai oikeastaan .... ei ole eikä tule Raximaatalousperheeltä neljää passileimaa, koska sellaisia ei leimata junttilan mummulassa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Täysin odotettu piipityspärrä toteutui ja kas kummaa kuinka Tyttösen sanoin .

        Onkohan niskalimaprofiili tehtaassa tienannut ryppyselleen läpsyttimien kohotusleikkauksen ja poskinahkojen alle rautalangat, joita lankajuttuja tuskin edes vielä opiskellut thaimaantietämykseensä.

        Huvittavaa aikuiselta täyspäiseltä heterolta, joka ..... no antaas olla .... tai oikeastaan .... ei ole eikä tule Raximaatalousperheeltä neljää passileimaa, koska sellaisia ei leimata junttilan mummulassa.

        Kyrvånsyylån leimat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrvånsyylån leimat?

        Tuon pojun leimat löytyy holhoojansa passista viime vuosituhannelta. Kukaan täyspäinen ei kulje Helsingissä puumuki kourassa kuvailemassa sitä todistaakseen Helsingin matkailua Pattayan matkailupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon pojun leimat löytyy holhoojansa passista viime vuosituhannelta. Kukaan täyspäinen ei kulje Helsingissä puumuki kourassa kuvailemassa sitä todistaakseen Helsingin matkailua Pattayan matkailupalstalla.

        Outo näkökanta joka hieman eriävä väitteelle että senssu on numba.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Täysin odotettu piipityspärrä toteutui ja kas kummaa kuinka Tyttösen sanoin .

        Onkohan niskalimaprofiili tehtaassa tienannut ryppyselleen läpsyttimien kohotusleikkauksen ja poskinahkojen alle rautalangat, joita lankajuttuja tuskin edes vielä opiskellut thaimaantietämykseensä.

        Huvittavaa aikuiselta täyspäiseltä heterolta, joka ..... no antaas olla .... tai oikeastaan .... ei ole eikä tule Raximaatalousperheeltä neljää passileimaa, koska sellaisia ei leimata junttilan mummulassa.

        Miksi sinä NumBalli yrität väittää, että ei ole kattilassasi asuva mielikuvitusystäväsi?

        "Melkoinen piipityspärrä taas, sinulla on selvästi vaikeuksia ymmärtää tätä asiaa, joten usko minua tarkasta mitä tämä asia tulee vaikuttamaan sinun elämääsi, jos sitä aletaan soveltamaan täysimääräisesti... selvitä mitä se tarkoittaa, jos saat suomesta tuloja, onko ne thaimaassa verolle pantavia, jos ja kun on pysytkö saamaan niistä osan takaisin ja mistä."

        Pippityspärräät välissä Numballina (2024-04-07 01:29:21) ja välissä senssuna (2023-06-25 19:30:42)


    • Anonyymi

      Huomenta vaan Senssukka laiffila on taputeltu; tosin tiesin että ei se mitään perhepotrettaja laita, mutta annoin vielä yhden mahdollisuuden, todistaa olevansa mies, ei ole varmasti, se on vain puskajussukka kuten kaikki muutkin palstavaikuttajat, olin muutaman päivän poissa kotoa, vaimon veljen poika meni 24 pv. avioon kävimme häissä, vaimoni jää vielä muutamaksi päiväksi bangkokiin serkkulikkansa luokse, itse tulin kotiin, kun koirat pitää hoitaa enkä viitsinyt ketään niitä hoitamaan laittaa, ajoin ihan omalla autolla Bangkokista kotiin, nyt tuo gps laite toimii hyvin, kun yläpuolella ei ollut noita bts-kiskoja, jotka katkovat taivasyhteyttä, lisäksi oli helppo ajaa tie 35 joka oli aika lähellä...
      Laitan jossain vaiheessa asiasta valokuvan...
      By NumBall HHN 62v.
      ps. laiffila on ottanut pahasti nokkaansa, toistuvasti, mutta tosiaan se on palstan heikoin lenkki.

      • Anonyymi

        Miksi kukaan tänne laittaisi kuvia perheestään, vaimostaan, itsestään. Ihmetellä täytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan tänne laittaisi kuvia perheestään, vaimostaan, itsestään. Ihmetellä täytyy.

        Siinäpä sulla ihmeteltävää miksi Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Himoaijaaja on laittanut lukuisat määrät mainitsemiasi kuvia.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe