Mistä mahtaa johtua kun välillä kun Monkeyn laittaa vapaalle se menee vain "puoliksi" vapaalle ja rutisee ja laittaa vaihteen silmään itsestään. Vapaan löytäminen muutenkin vaikeaa ja moottorijarruttaa alaspäin vaihtaessa esim. 3>1 kytkin pohjassa vaikka olen kytkimen avannut ja tarkistanut ja säätänyt. Kolmosvaihteella välillä jyrkässä ylämäessä tai kiihdyttäessä saattaa "nykiä" ihan kuin kytkin "pomppisi" tai joku ratas löisi tyhjää mutta tekee sitä vain kolmosella ja vähän aikaa sitten vaihdepoljin juuttui jumiin ja takarengas meni lukkoon mutta ongelma korjaantui konetta pyöräyttämällä kytkimestä. Mopo on vain 1900km ajettu vakiokoneella mutta ollut vähän aikaa ajo-opetuskäytössä.
Mopossa on tehoputki ja isompi kaasari ja imukaula ja kulkee noin 60kmh
Mankin vaihdeongelma
Anonyymi-ap
3
711
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihteisto on rikki jos teinit on runkanneet urakalla!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17905262n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt ongelma paheni ja nykiminen muistuttaa jarrun painelua kuin joku nypäyttelisi takajarrua kesken kiihdytyksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663