Taksia ei saa.

Anonyymi-ap

Miksei täällä saa taksia ??? Kukaan ei vastaa! Konkurssin menevät.

127

5856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Outoa ettei Taksi yrittäjät tee töitä ?

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17905516i

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oisit soittanu sille uudelle.

      • Anonyymi00059

        Miksei wanhalle


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Miksei wanhalle

        Kyllä saa vai mitä.


    • Anonyymi

      Yhteiskunta maksaa kela ja koulukyydeistä niin paljon,että voi sulkea puhelimen viikonlopuksi.

    • Anonyymi

      Missä ne mahtoi olla, onhan täälä keskustassa taxeja ja taitaa Eskolasakin olla... Onneks on oma auto, kyl kulkee aina ku tarvii.

      • Anonyymi00116

        Eskolas ei saa taksia


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Eskolas ei saa taksia

        Parempi kun pysyt siellä 😃Ei kaivata


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00118 kirjoitti:

        Parempi kun pysyt siellä 😃Ei kaivata

        🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈


      • Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Eskolas ei saa taksia

        Ei niin, ennen tääl oli oma taksi


      • Anonyymi00134
        UUSI
        Anonyymi00123 kirjoitti:

        Ei niin, ennen tääl oli oma taksi

        Kuka ajoi?


    • Anonyymi

      J.peltokorpi vastaa aina. Ei kannuksen takseihi kannata turvautua.

      • Anonyymi

        Paskat vastaa. Puheet on kovat, mutta teot ei.


      • Anonyymi

        Peltokorpi vastas ku muualta ei vastattu


      • Anonyymi00103

        Peltokorpi on paras


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Peltokorpi on paras

        Annalasts mä tykkäsin


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Peltokorpi on paras

        Hyvä itteänsä kehua 😃😃


    • Anonyymi

      Eikö Eskolan taksi ajakaan 24/7? Muistan lehtijutun muutaman vuoden takaa, jossa näin
      on mainostettu!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi00062

      • Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ovat veloissa

        Viron mafian hommis


      • Anonyymi00071
        Anonyymi kirjoitti:

        ei aja. https://yle.fi/a/3-10598313 tätäkö lehtijuttua tarkoitit?

        Siis ajavat sairaana lapsia ja sote-veteraaneja?!?!???!


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Siis ajavat sairaana lapsia ja sote-veteraaneja?!?!???!

        Kyllä ja sote alueita ei kiinnosta sopimusrikkomukset.


      • Anonyymi00086

      • Anonyymi00087
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Viron mafian hommis

        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00098

      • Anonyymi00099
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ovat veloissa

        Kuinka paljon? Siksikö myyvät taloansa?


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ovat veloissa

        Ei kai 😱 kai he selviää niistä?


      • Anonyymi00124
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Siis ajavat sairaana lapsia ja sote-veteraaneja?!?!???!

        Sairasta touhua heillä !!!!!!


      • Anonyymi00135
        UUSI
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Ajaako ne sairaana koululaisia?

        Näin ajavan


      • Anonyymi00137
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ei aja. https://yle.fi/a/3-10598313 tätäkö lehtijuttua tarkoitit?

        🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈


    • Anonyymi

      Kyllä tällä kylällä ei aja kukaan muu ku J.Pelto-Korpi! Se on ihan turha edes soitella Kannuksen taksiin. Itse en oo eikä kukaan tuttukaan pettynyt kertaakaan! Asiakaspalvelu myös asiallista, samaa ei voi sanoa ihan kaikista...

      • Anonyymi

        Sitäkään ei saanut monista soitoista huolimatta, juhannusta, janotti niitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkään ei saanut monista soitoista huolimatta, juhannusta, janotti niitäkin.

        Niinpä, eipä sekään aja aina vaikka niin kovasti lupaillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, eipä sekään aja aina vaikka niin kovasti lupaillaan

        Ajoivat koko juhannuksen.


    • Anonyymi

      No ehkä nekään ei kerkeä joka paikkaan samaan aikaan kun ei muitakaan takseja saa! Parhaansa varmasti yrittävät että ehtisivät kaikki kuskata. Ja hei juhannuksena??!, varmasti ollu kalajoen reissuja jne. Kenenkään ei pitäisi sellaiseen kuolla jos hetken aikaa joutuu odottamaan.

      • Anonyymi

        Tässähän nyt oli kyse että aloittajalle ei oltu edes vastattu. Tämä Peltokorpi ku on luvannut ajaa 24/7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän nyt oli kyse että aloittajalle ei oltu edes vastattu. Tämä Peltokorpi ku on luvannut ajaa 24/7

        Missä niin mainitaan että kyseine peltokorpi ei vastannut? Tietääksen puhuttiin kannuksen takseista


    • Anonyymi

      Ei kannuksen taksit kerkiä ajaan ku pitää ilimeisesti täälä olla mustamaalaamasa kilipailioita... Surullista

    • Anonyymi

      Kannukseen pitäis saaja korkeampi vesitorni kun tuntuu että jos vesitorni ei näy ni kyytiä et saa. Ei sitä aina saa vaikka vesitorni näkyiski.

    • Anonyymi

      Pelto-Korpi on ainoa, joka kuskaa ja on oikeasti hyvä. Kannuksen takseihin turha soittaa ja palvelu ala-arvoista.

      • Anonyymi

        Eikait taksia tarvi kun koululaiset, alkikset ja kela kyydit. Näistä kaksi vain tärkeitä ja ne oletettavasti toimii hyvin. Eli ei hätää.


    • Anonyymi

      Niin vaan loppuu tämäkin taksi kannattamattomana, ei ole kaikki kultaa mikä kiiltää

      • Anonyymi

        kiitos Jani


      • Anonyymi00063
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos Jani

        Ajaako Karoliina vielä vai tekeekö rehellisiä töitä jo? 🤣


      • Anonyymi00068
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos Jani

        👏👏👏👆


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Ajaako Karoliina vielä vai tekeekö rehellisiä töitä jo? 🤣

        Ei vielä


      • Anonyymi00100

        Rehellisesti pelaamalla pärjää


    • Anonyymi

      Kannuksen Taksit palvelee edelleen.... myös viikonloppuisin.

      • Anonyymi

        Ja palvelu pelaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palvelu pelaa

        Vain muutama hyvä kuski. Ei todellakaan pelaa kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain muutama hyvä kuski. Ei todellakaan pelaa kaikilla.

        se mustalaisakka on juoruämmä, sen kyydissä ei kannata puhua omia asioita, tai firman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se mustalaisakka on juoruämmä, sen kyydissä ei kannata puhua omia asioita, tai firman

        Minkälainen auto tällä mustalaisakalla tietää varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen auto tällä mustalaisakalla tietää varoa.

        Musta Bemari tai mersun paku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta Bemari tai mersun paku

        täytyypä varoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täytyypä varoa

        mä varon kans


      • Anonyymi00064
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta Bemari tai mersun paku

        Bmw


      • Anonyymi00088
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta Bemari tai mersun paku

        Eikös molemmat autot ole myynnissä 🤔


      • Anonyymi00101
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen auto tällä mustalaisakalla tietää varoa.

        En oo mustalainen


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Eikös molemmat autot ole myynnissä 🤔

        Niin mäkin kuulin. Ryhtyvätkö rengeiksi


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Niin mäkin kuulin. Ryhtyvätkö rengeiksi

        Renkinä on hyvä ajaa


      • Anonyymi00125
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta Bemari tai mersun paku

        Boikotoimme


      • Anonyymi00126
        UUSI
        Anonyymi00125 kirjoitti:

        Boikotoimme

        Joo. Ajetaan ne konkurssiin


      • Anonyymi00136
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        täytyypä varoa

        Boikotoin


    • Anonyymi

      Soita Bernerille. Sehän nämä taksiasiat järjesti näin.

      • Anonyymi

        Karkasi Ruotsiin


      • Anonyymi

        nythän on tulossa mittaripakko ja uudet kilvet takseihin


    • Anonyymi

      Eskolan taksi kuskaa

      • Anonyymi

        eihän niillä ole bensarahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän niillä ole bensarahaa

        ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)

        bensakortti kiinni


      • Anonyymi

        Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.


      • Anonyymi

        Lommo Ootko varma ?


      • Anonyymi00050

        minne? mummoja kauppaan?


      • Anonyymi00072
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.

        Kiristävät sukulaisiltaan rahaa jotta voivat jättää halpoja sopimustarjouksia. Kumma kun ei kukaan puutu ja vaadi tilientarkastusta.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.

        Ulosottolaitokselta voi ostaa ulosottorekisterin kenestä vaan. Arvatkaapa kenellä Kannuksessa on eniten ulosotossa?


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Ulosottolaitokselta voi ostaa ulosottorekisterin kenestä vaan. Arvatkaapa kenellä Kannuksessa on eniten ulosotossa?

        Eikai soite ja pohde sotet enää käytä tuollaisia yrityksiä?!?


      • Anonyymi00080
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)

        Äiti ei suostu enää kiristettäväksi


      • Anonyymi00081
        Anonyymi kirjoitti:

        Lommo Ootko varma ?

        Katso ulosottorekisteristä omistajien tiedot.


      • Anonyymi00089

        Kuka siellä ajaa?


      • Anonyymi00090
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.

        Tilatkaa ulosottorekisteriote heistä niin näette. Tää on fakta.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Eikai soite ja pohde sotet enää käytä tuollaisia yrityksiä?!?

        Käyttävät


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Äiti ei suostu enää kiristettäväksi

        Hyvä äiti. Äitiä ei kiristetä!


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Äiti ei suostu enää kiristettäväksi

        Boikotoidaan joukolla heitä niin oppivat nöyryyttä ja tapoja!


      • Anonyymi00106
        Anonyymi kirjoitti:

        Lommo Ootko varma ?

        Kyllä Lommo tietää. Kysy mitä vaan!


      • Anonyymi00110
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)

        On isäkin rahoittanut


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Hyvä äiti. Äitiä ei kiristetä!

        Ei isääkään saa enää kiristää. Isä on kuitenkin perheen pää.


      • Anonyymi00127
        UUSI
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Boikotoidaan joukolla heitä niin oppivat nöyryyttä ja tapoja!

        Osallitun boikottiin


      • Anonyymi00138
        UUSI
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Boikotoidaan joukolla heitä niin oppivat nöyryyttä ja tapoja!

        Boikotoin


    • Anonyymi

      Kyllä ainaki ite oon aina saanu Kannuksesta taksin

    • Anonyymi

      Jos osaa niin tilaa piraatti taksin.niitä täällä Kannuksesa pyörii voi kilpailuttaa jopa

    • Anonyymi

      Kannuksesa voisi kannattaa pirate taksi toiminta.etenki viikonloppuna olisi kysyntää ja mahdollisuus tienata.Pakko jotain tehdä kun rahatilanne varmaan monella heikko hätä ei lue lakia

    • Anonyymi

      Miksi ilman kuittia ja käteisellä saa halvemmalla matkan? Onko pidennetty Black Friday? Eikai se kuitti niin paljoa maksa.

      • Anonyymi

        Aina kuitti maksaa.jos joku kuvittelee että esim kylmäaseman automaatista tankatessa se kuitti on ilmainen.niin ei se ole samalla tavalla myös pikapankisa maksaa kun ottaa kuitin ei mikään ole ilmaista


    • Anonyymi00049

      Ne ajavat vaan kalliita soteajoja

      • Anonyymi00053

        ai siksi niiden pitää puhaltaa auto käyntiin


    • Anonyymi00051

      Siinäpä voisi olla NS markkinarako vähän edullisemmalle taksilla.tarkoitan sellaista vähemmän virallista mutta kysyntä määrää tarjonnan ja varmasti olisi kyydin tarvitsijoita.

      • Anonyymi00052

        Onhan Jäykkä


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Onhan Jäykkä

        Onko miten jäykkä? Minusta notkea olisi parempi vaihtoehto mutta vieläkin parempi olisi pirate taxi saa edullisesti ainaki täällä kannuksesa.Yrittänyttä ei laiteta ja kysyvä ei tieltä eksy.On kannuslainen kuitenkin kannuslainen vaikka olisi vähän hiprakassaki


    • Anonyymi00056

      Saa taxin kun soittaa koulukyytien ulkopuolella. Yöllä nukutaan niinkuin kunnon ihmisten kuuluukin.

      • Anonyymi00057

        Entäs ravintola asiakkaiden palvelu onnistuuko ?


      • Anonyymi00058

        Joo niin se on normi ihmiset voi ottaa muutaman oluen ja olla pyhiä ja sunnuntaina kirkkoon ja pastori sanoo aamen ja synnit on anteeksi annettu.Myös alkusa voi käydä ja paljon muuta kivaa tehdä


    • Anonyymi00061

      Täällä suvaitsevaitsesa kannuksessa voisi toimia pirate taxi toimiala varsin loistasti.Se voisi jopa olla jonkinmoinen ehkä taloutemme pelastus jos niin voidaan sanoa.Varmaaån hintaki olisi kohtuullisempi

    • Anonyymi00065

      Se ryöstää mummoja

    • Anonyymi00066

      Pitää välillä ladata kuskia ja autoa.

    • Anonyymi00073

      Niin menee, ulosotos taas yx

    • Anonyymi00077

      Auto tai itse paskana. Eskolan taksi on ulosotossa. Ulosottorekisteri on kiva, voi kattoa onko yrittäjä konkurssin partaalla ennen kuin ostaa jotain millä on useiden vuosien takuu.

      • Anonyymi00082

        Siihin tarvitaan hetukin


      • Anonyymi00083

        Eipä ole ulosotossa eikä edes protestilistalla, joten miksi valehtelet?


      • Anonyymi00084

        Kerrohan ihan ensiksi miten toiminimi menee konkurssiin


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Eipä ole ulosotossa eikä edes protestilistalla, joten miksi valehtelet?

        Ei ole vale. Lailliset velat näkyvät pankille. Olemme teihin yhteydessä.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Ei ole vale. Lailliset velat näkyvät pankille. Olemme teihin yhteydessä.

        Yritäs valehdella vähän paremmin🤣


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Yritäs valehdella vähän paremmin🤣

        Tykkään Karoliinasta 🫶🫶🫶🏳️‍🌈🏳️‍🌈


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00117 kirjoitti:

        Tykkään Karoliinasta 🫶🫶🫶🏳️‍🌈🏳️‍🌈

        Mix ihmeessä???!??!!!?!


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Kerrohan ihan ensiksi miten toiminimi menee konkurssiin

        Henkilökohtaisesti. Menee ukon ja akan rahat ja kämppä


      • Anonyymi00128
        UUSI
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti. Menee ukon ja akan rahat ja kämppä

        Boikotoimme heitä. Emme osta heidän kuljetuspalveluita enää.


    • Anonyymi00085

      Jahas selvä markkinarako pimeälle takseille.hinnoista voi neuvotella luonnollisesti ja asiakassuhde on varmasti taattu.Anne Bernerin surullisen kuuluisa taksilaki uudistus pilasi koko taksijärjestelmäm.Sen takia on nyt piraatti takseilla kysyntää

    • Anonyymi00097

      Ovat panemas

    • Anonyymi00108

      Uusi ajoaika laki tuli voimaan torstain ja perjantain välisenä yönä klo 24.En tiedä onko lopulta kovin tarkkaan mietitty loppuun asti.Mutta se että se alkaa klo 24 ja päättyy aamu 05 eli on voimassa (5) tuntia saa nyt sitten nähdä onko sillä toivottua tulosta.koska nythän nuoret ajavat sen ajoajan voimassa oloaikana kaikki ajot ja varmasti on kiire eli mentiinkö taas suhteen vai saveen? Ihan kuten Bernerin taksilaki uudistus;/

    • Anonyymi00112

      Näin ulkopaikkakuntalaisena, miten voi taksiasiat puhuttaa näin paljon? Onko kilpailu niin kovaa?

      • Anonyymi00113

        Ei. Sisäänpäin kääntynyttä sakkia vain... Jos ei nykyisissä riitä jauhettavaa niin haukkuvat jo aikaa sitten lopettaneita.


      • Anonyymi00113 kirjoitti:

        Ei. Sisäänpäin kääntynyttä sakkia vain... Jos ei nykyisissä riitä jauhettavaa niin haukkuvat jo aikaa sitten lopettaneita.

        Sairaita henkisesti suurin osa Kannuslaisista. Hävettää miten typeriä täällä asuu. Pidän itseäni heitä paljon ylempänä. En ikinä jaksais jauhaa paskaa vuosi tolkulla.


    • Anonyymi00114

      Milloin koulukyydit kilpailutetaan Kannuksessa taas? Voisiko niistä saada tiedon Lestinjokilehteen? Meidän kalustolla nykyiset hinnat halpenenevat.

    • Anonyymi00115

      Pitää varmaan aloittaa ajamaan edullisempaa taksia,kyllä se varmaan kannattaa mutkasta jää pois monta mutkaa ja kyyti/raha vaihtaa omistajaa,ei mitään turhia Anne Bernerin taksilaki uudistus typeriä koukeroita ja mitä kelaan tulee niin kelan taksimaksu kortit säästyy myöhempää tarvetta varten;) systeemi toimii

    • Anonyymi00133
      UUSI

      Saa kun sanot et oot 🏳️‍🌈

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe