Miksei täällä saa taksia ??? Kukaan ei vastaa! Konkurssin menevät.
Taksia ei saa.
127
5856
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa ettei Taksi yrittäjät tee töitä ?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17905516i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oisit soittanu sille uudelle.
- Anonyymi00059
Miksei wanhalle
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Miksei wanhalle
Kyllä saa vai mitä.
- Anonyymi
Yhteiskunta maksaa kela ja koulukyydeistä niin paljon,että voi sulkea puhelimen viikonlopuksi.
- Anonyymi
Missä ne mahtoi olla, onhan täälä keskustassa taxeja ja taitaa Eskolasakin olla... Onneks on oma auto, kyl kulkee aina ku tarvii.
- Anonyymi00116
Eskolas ei saa taksia
- Anonyymi00118
Anonyymi00116 kirjoitti:
Eskolas ei saa taksia
Parempi kun pysyt siellä 😃Ei kaivata
- Anonyymi00122
Anonyymi00118 kirjoitti:
Parempi kun pysyt siellä 😃Ei kaivata
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Eskolas ei saa taksia
Ei niin, ennen tääl oli oma taksi
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00123 kirjoitti:
Ei niin, ennen tääl oli oma taksi
Kuka ajoi?
- Anonyymi
J.peltokorpi vastaa aina. Ei kannuksen takseihi kannata turvautua.
- Anonyymi
Paskat vastaa. Puheet on kovat, mutta teot ei.
- Anonyymi
Peltokorpi vastas ku muualta ei vastattu
- Anonyymi00103
Peltokorpi on paras
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Peltokorpi on paras
Annalasts mä tykkäsin
- Anonyymi00107
Anonyymi00103 kirjoitti:
Peltokorpi on paras
Hyvä itteänsä kehua 😃😃
- Anonyymi
Eikö Eskolan taksi ajakaan 24/7? Muistan lehtijutun muutaman vuoden takaa, jossa näin
on mainostettu!- Anonyymi00062
Anonyymi kirjoitti:
ei aja. https://yle.fi/a/3-10598313 tätäkö lehtijuttua tarkoitit?
Ovat veloissa
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ovat veloissa
Viron mafian hommis
- Anonyymi00071
Anonyymi kirjoitti:
ei aja. https://yle.fi/a/3-10598313 tätäkö lehtijuttua tarkoitit?
Siis ajavat sairaana lapsia ja sote-veteraaneja?!?!???!
- Anonyymi00079
Anonyymi00071 kirjoitti:
Siis ajavat sairaana lapsia ja sote-veteraaneja?!?!???!
Kyllä ja sote alueita ei kiinnosta sopimusrikkomukset.
- Anonyymi00086
Anonyymi kirjoitti:
ei aja. https://yle.fi/a/3-10598313 tätäkö lehtijuttua tarkoitit?
Kenelle ovat velkaa?
- Anonyymi00087
Anonyymi00067 kirjoitti:
Viron mafian hommis
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00098
Anonyymi kirjoitti:
ei aja. https://yle.fi/a/3-10598313 tätäkö lehtijuttua tarkoitit?
Ajaako ne sairaana koululaisia?
- Anonyymi00099
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ovat veloissa
Kuinka paljon? Siksikö myyvät taloansa?
- Anonyymi00109
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ovat veloissa
Ei kai 😱 kai he selviää niistä?
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Siis ajavat sairaana lapsia ja sote-veteraaneja?!?!???!
Sairasta touhua heillä !!!!!!
- Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ajaako ne sairaana koululaisia?
Näin ajavan
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei aja. https://yle.fi/a/3-10598313 tätäkö lehtijuttua tarkoitit?
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi
Kyllä tällä kylällä ei aja kukaan muu ku J.Pelto-Korpi! Se on ihan turha edes soitella Kannuksen taksiin. Itse en oo eikä kukaan tuttukaan pettynyt kertaakaan! Asiakaspalvelu myös asiallista, samaa ei voi sanoa ihan kaikista...
- Anonyymi
Sitäkään ei saanut monista soitoista huolimatta, juhannusta, janotti niitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkään ei saanut monista soitoista huolimatta, juhannusta, janotti niitäkin.
Niinpä, eipä sekään aja aina vaikka niin kovasti lupaillaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, eipä sekään aja aina vaikka niin kovasti lupaillaan
Ajoivat koko juhannuksen.
- Anonyymi
No ehkä nekään ei kerkeä joka paikkaan samaan aikaan kun ei muitakaan takseja saa! Parhaansa varmasti yrittävät että ehtisivät kaikki kuskata. Ja hei juhannuksena??!, varmasti ollu kalajoen reissuja jne. Kenenkään ei pitäisi sellaiseen kuolla jos hetken aikaa joutuu odottamaan.
- Anonyymi
Tässähän nyt oli kyse että aloittajalle ei oltu edes vastattu. Tämä Peltokorpi ku on luvannut ajaa 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän nyt oli kyse että aloittajalle ei oltu edes vastattu. Tämä Peltokorpi ku on luvannut ajaa 24/7
Missä niin mainitaan että kyseine peltokorpi ei vastannut? Tietääksen puhuttiin kannuksen takseista
- Anonyymi
Ei kannuksen taksit kerkiä ajaan ku pitää ilimeisesti täälä olla mustamaalaamasa kilipailioita... Surullista
- Anonyymi
Kannukseen pitäis saaja korkeampi vesitorni kun tuntuu että jos vesitorni ei näy ni kyytiä et saa. Ei sitä aina saa vaikka vesitorni näkyiski.
- Anonyymi
Pelto-Korpi on ainoa, joka kuskaa ja on oikeasti hyvä. Kannuksen takseihin turha soittaa ja palvelu ala-arvoista.
- Anonyymi
Eikait taksia tarvi kun koululaiset, alkikset ja kela kyydit. Näistä kaksi vain tärkeitä ja ne oletettavasti toimii hyvin. Eli ei hätää.
- Anonyymi
Niin vaan loppuu tämäkin taksi kannattamattomana, ei ole kaikki kultaa mikä kiiltää
- Anonyymi
kiitos Jani
- Anonyymi00063
Anonyymi kirjoitti:
kiitos Jani
Ajaako Karoliina vielä vai tekeekö rehellisiä töitä jo? 🤣
- Anonyymi00068
Anonyymi kirjoitti:
kiitos Jani
👏👏👏👆
- Anonyymi00069
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ajaako Karoliina vielä vai tekeekö rehellisiä töitä jo? 🤣
Ei vielä
- Anonyymi00100
Rehellisesti pelaamalla pärjää
- Anonyymi
Kannuksen Taksit palvelee edelleen.... myös viikonloppuisin.
- Anonyymi
Ja palvelu pelaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja palvelu pelaa
Vain muutama hyvä kuski. Ei todellakaan pelaa kaikilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain muutama hyvä kuski. Ei todellakaan pelaa kaikilla.
se mustalaisakka on juoruämmä, sen kyydissä ei kannata puhua omia asioita, tai firman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se mustalaisakka on juoruämmä, sen kyydissä ei kannata puhua omia asioita, tai firman
Minkälainen auto tällä mustalaisakalla tietää varoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen auto tällä mustalaisakalla tietää varoa.
Musta Bemari tai mersun paku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta Bemari tai mersun paku
täytyypä varoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täytyypä varoa
mä varon kans
- Anonyymi00064
Anonyymi kirjoitti:
Musta Bemari tai mersun paku
Bmw
- Anonyymi00088
Anonyymi kirjoitti:
Musta Bemari tai mersun paku
Eikös molemmat autot ole myynnissä 🤔
- Anonyymi00101
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen auto tällä mustalaisakalla tietää varoa.
En oo mustalainen
- Anonyymi00102
Anonyymi00088 kirjoitti:
Eikös molemmat autot ole myynnissä 🤔
Niin mäkin kuulin. Ryhtyvätkö rengeiksi
- Anonyymi00121
Anonyymi00102 kirjoitti:
Niin mäkin kuulin. Ryhtyvätkö rengeiksi
Renkinä on hyvä ajaa
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Musta Bemari tai mersun paku
Boikotoimme
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00125 kirjoitti:
Boikotoimme
Joo. Ajetaan ne konkurssiin
- Anonyymi00136UUSI
Anonyymi kirjoitti:
täytyypä varoa
Boikotoin
- Anonyymi
Soita Bernerille. Sehän nämä taksiasiat järjesti näin.
- Anonyymi
Karkasi Ruotsiin
- Anonyymi
nythän on tulossa mittaripakko ja uudet kilvet takseihin
- Anonyymi
Eskolan taksi kuskaa
- Anonyymi
eihän niillä ole bensarahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän niillä ole bensarahaa
ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)
bensakortti kiinni
- Anonyymi
Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.
- Anonyymi
Lommo Ootko varma ?
- Anonyymi00050
minne? mummoja kauppaan?
- Anonyymi00072
Anonyymi kirjoitti:
Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.
Kiristävät sukulaisiltaan rahaa jotta voivat jättää halpoja sopimustarjouksia. Kumma kun ei kukaan puutu ja vaadi tilientarkastusta.
- Anonyymi00075
Anonyymi kirjoitti:
Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.
Ulosottolaitokselta voi ostaa ulosottorekisterin kenestä vaan. Arvatkaapa kenellä Kannuksessa on eniten ulosotossa?
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ulosottolaitokselta voi ostaa ulosottorekisterin kenestä vaan. Arvatkaapa kenellä Kannuksessa on eniten ulosotossa?
Eikai soite ja pohde sotet enää käytä tuollaisia yrityksiä?!?
- Anonyymi00080
Anonyymi kirjoitti:
ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)
Äiti ei suostu enää kiristettäväksi
- Anonyymi00081
Anonyymi kirjoitti:
Lommo Ootko varma ?
Katso ulosottorekisteristä omistajien tiedot.
- Anonyymi00089
Kuka siellä ajaa?
- Anonyymi00090
Anonyymi kirjoitti:
Eskolan taksi on konkurssikypsä. Velkojat ovat jo perässä.
Tilatkaa ulosottorekisteriote heistä niin näette. Tää on fakta.
- Anonyymi00091
Anonyymi00076 kirjoitti:
Eikai soite ja pohde sotet enää käytä tuollaisia yrityksiä?!?
Käyttävät
- Anonyymi00092
Anonyymi00080 kirjoitti:
Äiti ei suostu enää kiristettäväksi
Hyvä äiti. Äitiä ei kiristetä!
- Anonyymi00093
Anonyymi00080 kirjoitti:
Äiti ei suostu enää kiristettäväksi
Boikotoidaan joukolla heitä niin oppivat nöyryyttä ja tapoja!
- Anonyymi00106
Anonyymi kirjoitti:
Lommo Ootko varma ?
Kyllä Lommo tietää. Kysy mitä vaan!
- Anonyymi00110
Anonyymi kirjoitti:
ei ole tainut äiti enää antaa viikkobensarahaa :)
On isäkin rahoittanut
- Anonyymi00111
Anonyymi00092 kirjoitti:
Hyvä äiti. Äitiä ei kiristetä!
Ei isääkään saa enää kiristää. Isä on kuitenkin perheen pää.
- Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Boikotoidaan joukolla heitä niin oppivat nöyryyttä ja tapoja!
Osallitun boikottiin
- Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Boikotoidaan joukolla heitä niin oppivat nöyryyttä ja tapoja!
Boikotoin
- Anonyymi
Kyllä ainaki ite oon aina saanu Kannuksesta taksin
- Anonyymi
Jos osaa niin tilaa piraatti taksin.niitä täällä Kannuksesa pyörii voi kilpailuttaa jopa
- Anonyymi
Kannuksesa voisi kannattaa pirate taksi toiminta.etenki viikonloppuna olisi kysyntää ja mahdollisuus tienata.Pakko jotain tehdä kun rahatilanne varmaan monella heikko hätä ei lue lakia
- Anonyymi
Miksi ilman kuittia ja käteisellä saa halvemmalla matkan? Onko pidennetty Black Friday? Eikai se kuitti niin paljoa maksa.
- Anonyymi
Aina kuitti maksaa.jos joku kuvittelee että esim kylmäaseman automaatista tankatessa se kuitti on ilmainen.niin ei se ole samalla tavalla myös pikapankisa maksaa kun ottaa kuitin ei mikään ole ilmaista
- Anonyymi00049
Ne ajavat vaan kalliita soteajoja
- Anonyymi00053
ai siksi niiden pitää puhaltaa auto käyntiin
- Anonyymi00051
Siinäpä voisi olla NS markkinarako vähän edullisemmalle taksilla.tarkoitan sellaista vähemmän virallista mutta kysyntä määrää tarjonnan ja varmasti olisi kyydin tarvitsijoita.
- Anonyymi00052
Onhan Jäykkä
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Onhan Jäykkä
Onko miten jäykkä? Minusta notkea olisi parempi vaihtoehto mutta vieläkin parempi olisi pirate taxi saa edullisesti ainaki täällä kannuksesa.Yrittänyttä ei laiteta ja kysyvä ei tieltä eksy.On kannuslainen kuitenkin kannuslainen vaikka olisi vähän hiprakassaki
- Anonyymi00056
Saa taxin kun soittaa koulukyytien ulkopuolella. Yöllä nukutaan niinkuin kunnon ihmisten kuuluukin.
- Anonyymi00057
Entäs ravintola asiakkaiden palvelu onnistuuko ?
- Anonyymi00058
Joo niin se on normi ihmiset voi ottaa muutaman oluen ja olla pyhiä ja sunnuntaina kirkkoon ja pastori sanoo aamen ja synnit on anteeksi annettu.Myös alkusa voi käydä ja paljon muuta kivaa tehdä
- Anonyymi00061
Täällä suvaitsevaitsesa kannuksessa voisi toimia pirate taxi toimiala varsin loistasti.Se voisi jopa olla jonkinmoinen ehkä taloutemme pelastus jos niin voidaan sanoa.Varmaaån hintaki olisi kohtuullisempi
- Anonyymi00065
Se ryöstää mummoja
- Anonyymi00066
Pitää välillä ladata kuskia ja autoa.
- Anonyymi00073
Niin menee, ulosotos taas yx
- Anonyymi00077
Auto tai itse paskana. Eskolan taksi on ulosotossa. Ulosottorekisteri on kiva, voi kattoa onko yrittäjä konkurssin partaalla ennen kuin ostaa jotain millä on useiden vuosien takuu.
- Anonyymi00082
Siihin tarvitaan hetukin
- Anonyymi00083
Eipä ole ulosotossa eikä edes protestilistalla, joten miksi valehtelet?
- Anonyymi00084
Kerrohan ihan ensiksi miten toiminimi menee konkurssiin
- Anonyymi00094
Anonyymi00083 kirjoitti:
Eipä ole ulosotossa eikä edes protestilistalla, joten miksi valehtelet?
Ei ole vale. Lailliset velat näkyvät pankille. Olemme teihin yhteydessä.
- Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
Ei ole vale. Lailliset velat näkyvät pankille. Olemme teihin yhteydessä.
Yritäs valehdella vähän paremmin🤣
- Anonyymi00117
Anonyymi00096 kirjoitti:
Yritäs valehdella vähän paremmin🤣
Tykkään Karoliinasta 🫶🫶🫶🏳️🌈🏳️🌈
- Anonyymi00119
Anonyymi00117 kirjoitti:
Tykkään Karoliinasta 🫶🫶🫶🏳️🌈🏳️🌈
Mix ihmeessä???!??!!!?!
- Anonyymi00120
Anonyymi00084 kirjoitti:
Kerrohan ihan ensiksi miten toiminimi menee konkurssiin
Henkilökohtaisesti. Menee ukon ja akan rahat ja kämppä
- Anonyymi00128UUSI
Anonyymi00120 kirjoitti:
Henkilökohtaisesti. Menee ukon ja akan rahat ja kämppä
Boikotoimme heitä. Emme osta heidän kuljetuspalveluita enää.
- Anonyymi00085
Jahas selvä markkinarako pimeälle takseille.hinnoista voi neuvotella luonnollisesti ja asiakassuhde on varmasti taattu.Anne Bernerin surullisen kuuluisa taksilaki uudistus pilasi koko taksijärjestelmäm.Sen takia on nyt piraatti takseilla kysyntää
- Anonyymi00097
Ovat panemas
- Anonyymi00108
Uusi ajoaika laki tuli voimaan torstain ja perjantain välisenä yönä klo 24.En tiedä onko lopulta kovin tarkkaan mietitty loppuun asti.Mutta se että se alkaa klo 24 ja päättyy aamu 05 eli on voimassa (5) tuntia saa nyt sitten nähdä onko sillä toivottua tulosta.koska nythän nuoret ajavat sen ajoajan voimassa oloaikana kaikki ajot ja varmasti on kiire eli mentiinkö taas suhteen vai saveen? Ihan kuten Bernerin taksilaki uudistus;/
- Anonyymi00112
Näin ulkopaikkakuntalaisena, miten voi taksiasiat puhuttaa näin paljon? Onko kilpailu niin kovaa?
- Anonyymi00113
Ei. Sisäänpäin kääntynyttä sakkia vain... Jos ei nykyisissä riitä jauhettavaa niin haukkuvat jo aikaa sitten lopettaneita.
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ei. Sisäänpäin kääntynyttä sakkia vain... Jos ei nykyisissä riitä jauhettavaa niin haukkuvat jo aikaa sitten lopettaneita.
Sairaita henkisesti suurin osa Kannuslaisista. Hävettää miten typeriä täällä asuu. Pidän itseäni heitä paljon ylempänä. En ikinä jaksais jauhaa paskaa vuosi tolkulla.
- Anonyymi00114
Milloin koulukyydit kilpailutetaan Kannuksessa taas? Voisiko niistä saada tiedon Lestinjokilehteen? Meidän kalustolla nykyiset hinnat halpenenevat.
- Anonyymi00115
Pitää varmaan aloittaa ajamaan edullisempaa taksia,kyllä se varmaan kannattaa mutkasta jää pois monta mutkaa ja kyyti/raha vaihtaa omistajaa,ei mitään turhia Anne Bernerin taksilaki uudistus typeriä koukeroita ja mitä kelaan tulee niin kelan taksimaksu kortit säästyy myöhempää tarvetta varten;) systeemi toimii
- Anonyymi00133UUSI
Saa kun sanot et oot 🏳️🌈
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463