Kirkasvetisessä järvessä on ilo pulahtaa uimsan

Anonyymi-ap

11

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En siitä veden kirkkaudesta tiedä, mutta komean miehekäs kesämies siinä on. Noin näyttävällä kaverilla riittää taatusti uimaseuraa.

• Anonyymi

Katos liki 60-kymppinen kaljupää mainospämmää taas itseään.

• Anonyymi

Jos nyt ihan suoraan sanon, niin mun mieleen tulisi täysin muita ajatuksia kuin uiminen. Jos siis omassa rannassa vedestä nousisi jotain tuon näköistä. Oih. Sanoisin, muikku ja nappaisin kuvan.
      terkut, KesäleskiHalmeniemeltä

• Anonyymi

Hyvä leski. Sinulle oikein sopivaa seuraa kun ainakin linkin henkilöllä rinnat roikkuvat kuten varmaan sinullakin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä leski. Sinulle oikein sopivaa seuraa kun ainakin linkin henkilöllä rinnat roikkuvat kuten varmaan sinullakin 😂

Po-po-po-poing-poing-po-po-poing, sinä nyt et mitään tiedä mun tisseistä. Ne ovat harvinaisen terhakat ja kiinteät eikä roiku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Po-po-po-poing-poing-po-po-poing, sinä nyt et mitään tiedä mun tisseistä. Ne ovat harvinaisen terhakat ja kiinteät eikä roiku.

Yhtä terhakat kuin linkin henkilöllä ja samoin kuin duunarin naulassa roikkuvat nahkarukkaset 😂

• Anonyymi

Otetaaas galluppia: monen tuhannen edestä olette ostaneet laatucontenttia kun filmit ja pyroshow lasketaan mukaan? Kaikesta ei ole kuittia, mutta saitin ostohistorian ja muut lipukkeet yhteenlaskettuna pääsin 2085 € - 2237 € hujakoille. Tiedän, olisin voinut enemmänkin panostaa, mutta koronavuodet olivat tiukkoja lomautuksen myötä.

• Anonyymi

Mr Lothar nauraa teille samaan aikaan kun Onlyfans rahat tipahtelee hänen tilille.

• Anonyymi

Kaljupää sulle nauraa kaikki bua bua hah haha haaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Iloisen veitikkamainen mies ja katseenkestävä kroppa. Lihaksetkin on saaneet hyvää huoltoa. Tuommonen hymy saa naisilta varmana hyväksyviä hymyjä takaisinpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      5907
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4334
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      21
      2490
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      311
      2279
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1461
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      167
      1346
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1329
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1247
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1024
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      171
      964
    Aihe