EU alkaa suojella maaperää

Anonyymi-ap

13

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis arvelen, että EU ryhtyy edellyttämään perustusten poistamista. Suomi kulkee jälkijunassa, koska useissa maissa jo nyt perustukset täytyy ottaa ylös. Luulen, että mm. Saksassa on näin.

      • Anonyymi

        Mikä taho mahtaa loppujen lopuksi olla tuulivoimaloiden purkuvastuussa, kun rakentajat hankkeen valmistuttua siirtävät yhtiön omistuksen kasvottomille kansainvälisille sijoittajille. "Kuokkia" varmaan tullaan tarvitsemaan, kun tuulivoimalat tulee purkaa perustuksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä taho mahtaa loppujen lopuksi olla tuulivoimaloiden purkuvastuussa, kun rakentajat hankkeen valmistuttua siirtävät yhtiön omistuksen kasvottomille kansainvälisille sijoittajille. "Kuokkia" varmaan tullaan tarvitsemaan, kun tuulivoimalat tulee purkaa perustuksineen.

        Kyllä tuossa selvänä uhkakuvana on se, että perustusten ylöskaivaminen jää maanomistajien vastuulle.

        Mutta mikä tärkeintä: Perustukset tulee poistaa luonnosta. Se on päivän selvää jokaiselle, joka yhtään ympäristöä ja luontoa ajattelee.


    • Anonyymi

      Kun perustukset jää purkamisen jälkeen maanomistajan metsiin, joutuu maanomistaja maksamaan kiinteistöveron. Sen voi varmistaa verottajaltakin jos epäilyttää. Maanomistajia vedetään nenästä tosissaan. Miksihän yritykset ei osta maita vaan vain vuokraavat.

    • Anonyymi

      Kaikki nämä ongelmat meidän lapsien huoleksi tai lastenlsten.

    • Anonyymi

      Kallista lystiä purkaa järjettömät määrät betonia ja rautaa. Maanomistajalle isot laskut. Ainakin sopimuksissa on ollut, että ne jäävät muun myllyn purkamisen jäljeen maanomistajalle. Voi toki jäädä koko toimimton myllykin. Varsinkin jos näitå nyt myllykiimassa kilpaa pystyttävät, eikä niitä koskaan saa edes liitettyä kantaverkkoon.

      • Anonyymi

        Juu niin lukee sopimuksessa perustus jäö paikoilleen se vain peitetään, ei riitä ns purkuvakuus jos sitä yleensä edes todellisuudessa on olemassa muuta kuin vain paperilla, no onneksi sopimus on edelleen allekirjoittamatta kahtena kappaleena. 😁


      • Anonyymi

        Jos mylly menee rikki, niin ei kai perustuksia kannata purkaa. Rakennnettakoon uusi mylly samalle paikalle. Sähkyä aina tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mylly menee rikki, niin ei kai perustuksia kannata purkaa. Rakennnettakoon uusi mylly samalle paikalle. Sähkyä aina tarvitaan.

        Ei vanhoille perustuksille tietenkään voi uutta voimalaa laittaa. Vanha on kaivettava ylös. Näin siksi, koska vanhoille perustuksille ei voi tukevasti pystyttää uutta runkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niin lukee sopimuksessa perustus jäö paikoilleen se vain peitetään, ei riitä ns purkuvakuus jos sitä yleensä edes todellisuudessa on olemassa muuta kuin vain paperilla, no onneksi sopimus on edelleen allekirjoittamatta kahtena kappaleena. 😁

        Hyvä juttu! Itse myös vastasin tuulifirman metsänvuokrausmahdollisuuteen, että mitään näin tyhmää en ole pitkään aikaan lukenut. Jotta lopettakaapas alueen suunnittelu, niin pöhkö ajatus se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu! Itse myös vastasin tuulifirman metsänvuokrausmahdollisuuteen, että mitään näin tyhmää en ole pitkään aikaan lukenut. Jotta lopettakaapas alueen suunnittelu, niin pöhkö ajatus se on.

        Hieno vastaus- kerrassaan hieno!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mylly menee rikki, niin ei kai perustuksia kannata purkaa. Rakennnettakoon uusi mylly samalle paikalle. Sähkyä aina tarvitaan.

        No kuule kun perustuksella on tietty laskennallinen käyttöikä, tulee halkeamia ja rauta ruostuu yms, höpöjuttuja etyä samaan perustukseen istutetaan aina uusi voimala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu! Itse myös vastasin tuulifirman metsänvuokrausmahdollisuuteen, että mitään näin tyhmää en ole pitkään aikaan lukenut. Jotta lopettakaapas alueen suunnittelu, niin pöhkö ajatus se on.

        Tuo minulle laitettu sopimus oli niin persiistä etyä otin sen suorastaan vittuiluna kyllä kait se kaikilla sama oli ja jotkut allekirjoitti sen innoissaan, ahneus sekoitti järkevän ajattelun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3744
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2469
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1720
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      326
      1572
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1426
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1383
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1320
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1218
    Aihe