Passimarinaa

Anonyymi-ap

Puhutaan poliisiasemien valtavista ruuhkista passia uusiessa. Itsekin varasin ajan ja sain elokuun loppuun. Koska tarvitsen jo syyskuun puolessavälissä, tänään kävelin jonottamaan numerolla. Sieltä huudeltiin varattuja aikoja, ketään ei näkynyt.
Muillakin oli varattuja aikoja mutta olivat tulleet jonottamaan. Kuinka moni jättää varatun, käyttämättömän aikansa perumatta ja poliisiaseman varausallakka näyttää täyttää viikkotolkulla.
Minä peruin, vain yksi viesti johon pelkkä varausnumero, sillä peruuntui, ei ole paljon vaadittu itseltä mutta jollekin toiselle tuli vapaa aika.

8

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo passi kannattaa uusia nihtisilassa Espoossa eli sieltä vain Lapista jne
      lento Stadiin ja bussilla tai junalla Kauniaisten suuntaan niin aika lähellä ollaan
      jo

      kävin vielä äänestämässä vanhalla mutta uusi kannattaa hankkia
      jos menee sikajuhliin köyhänä juopottelemaan Kreikkaan
      jotta
      voi valittaa ettei saa tukea

      Kreikassa oli vaalit ja konservatiivit voittivat
      Helleenien pääministeri
      Πρωθυπουργού της Ελληνικής Δημοκρατίας

      pyysynee samana
      Sikajuhlat varmaan jatkuvat köyhillä

    • Kannattaa mennä pikkupaikkakunnan poliisiin hakemaan passia,
      jos pitää polisiiasemalta passiasia hoitaa.
      Netissäkin passiahakemuksen voi nykyään täyttää.
      Keväällä kadotin passini ja koska tarvitsen passia,
      sitä ei voinut hoitaa muuten kuin poliisiasemalla.
      Asun Jyväskylässä, sen poliisi on tukossa, muistan vanhastaan,
      niinpä ajoin Jämsään kauppareissullani,
      ei tarvinut jonottaa ja passi tuli parin viikon päästä lähimpää R-kioskiin.
      Passiasia ei ole sidottu oman paikkakunnan poliisiin

      • Anonyymi

        Onko etelänmatka suunnitelmissa, kun passia hankit, vaikka kyllä se hyvä olla , ilman reissaamistakin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko etelänmatka suunnitelmissa, kun passia hankit, vaikka kyllä se hyvä olla , ilman reissaamistakin?

        Sukuloin Keski-Euroopassa
        minusta on hauskempi näyttää passia,
        henkilökortin läpyskää en ole edeshankkinut,.
        Sitten kun on lisäksi vakuutusyhtiön matkavakuutuskortti
        ja eurooppalainen sairaanhoitokortti,
        Niillä pieni ihminen pärjää reissatessaan..


      • Anonyymi
        maissiii kirjoitti:

        Sukuloin Keski-Euroopassa
        minusta on hauskempi näyttää passia,
        henkilökortin läpyskää en ole edeshankkinut,.
        Sitten kun on lisäksi vakuutusyhtiön matkavakuutuskortti
        ja eurooppalainen sairaanhoitokortti,
        Niillä pieni ihminen pärjää reissatessaan..

        Minulla sukua Saksassa ja siellä käyn, en muualle matkusta, eikä kiinnosta. Passia en ole omistanut sitten 1990-luvun.


    • Anonyymi

      Helsinki .Oli henkilökorttini ja passin uusimisen aika. Vanhenevat elokuu 2023.Myös sormenjälkien uusiminen.Tekevät sen 6 vuoden välein,eli käytänössä 10 v,välein,Kun ne keralla voimassa 5v.Toukokuun viimeinen viikko menin passikuvaan.Seuraavan päivän aamuna Menin ilman ajan varaus Helsinki Pasila polisiasema.Odotin vajaa tunnin kun vuoroni tuli.Henkilö kortti tuli seuraavalla viikolla ja passi seuraavalla siitä viikolla, Aikoja varata kun ei ollut netissä,Tuttavani jotka netistä varaa aina ajat ja ei saannut aika esim .Pasila Helsinki. Sai ajan Espoon joku poliisiasema. Jos tykkää matkustaa ja maksaa seutu lipun? Mikä että.

      • Anonyymi

        Se Espoon poliisiasema on Nihtisilta
        Pieni huone paljon nehkeriä tms

        Suuren maailman tyyli kuin Harlemissa tai persialaisten torilla

        Siellä käyneet ja poistuvat äänestävät kokemuksen jälkeen perussuomalaisia yleensä ja erittäin


    • Anonyymi

      Pitkät jonotusajat on hyvin tiedossa, jokainen tietysti varaa ajoissa ajan
      poliisilaitokselle.
      Helpompi on varata aika ja mennä lähimmälle poliisiasemalle
      kuin lähteä maakuntiin. Niissäkin on ilmoitettu olevan ruuhkaa.

      Joka toinen kerta on pakko mennä antamaan sormenjäljet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe