KOUVOLAN SANOMAT 26.6.2023
"Kouvolan kaupunginjohtaja uskoo, että Kaakkois-Suomen tuulivoimalaongelma Puolustusvoimien kanssa voidaan ratkaista teknisesti."
"Tuulivoimalaongelma teknisesti ratkaistavissa
Tahtoa Toikka peräänkuuluttaa myös tuulivoimaongelman ratkaisuun Kaakkois-Suomessa. Kaakkois-Suomi on jäänyt tuulivoimaloista vapaaksi alueeksi, koska Puolustusvoimien mukaan ne häiritsevät alueen tutkavalvontaa. Tässä Toikka kieltäytyy nostamasta käsiään pystyyn.
– Olen ymmärtänyt, että tuulivoimalat ovat teknisesti täysin toteutettavissa. "
Sanattomaksi vetää.
Kaup.joht. Toikka on myös tuulienergia- ja puolustusvoimien tutka-asiantuntija
14
589
Vastaukset
- Anonyymi
Hän valittaa että Suomessa ei eri alueita kohdella tasapuolisesti. Pitäisikö hänenkin vähän enemmän miettiä sitä millaisen kuvan maastamme näin antaa muulle maailmalle.
- Anonyymi
tuskinpa sen kommentteja Jaalaa kauempana edes luetaan saati noteerataan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskinpa sen kommentteja Jaalaa kauempana edes luetaan saati noteerataan
Ei lueta muuta kuin vahingossa. Tyhmäkin jo tajuaa,että ei ole mitään järkeä sijoittaa venäjän naapuriin yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lueta muuta kuin vahingossa. Tyhmäkin jo tajuaa,että ei ole mitään järkeä sijoittaa venäjän naapuriin yhtään mitään
USA on myös Venäjän naapuri.
- Anonyymi
Nyt jysähti: Marita Toikka kummeksuu!
- Anonyymi
eikä vaikuttanut ollenkaan talokaupoissa valtuustoon, mitä nyt vähän lähetti kaikille valtuutetuille sähköpostia ennen sitä kokousta jossa päätettiin myydä talo halvalla tuolle.
- Anonyymi
Oli kuitenkin paras tarjous. Miksi et tarjonnut itse jos halvalla sai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kuitenkin paras tarjous. Miksi et tarjonnut itse jos halvalla sai ?
Niin jos paremmat tarjoukset sivuutetaan....................
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos paremmat tarjoukset sivuutetaan....................
…………😂😂 olet hauska
- Anonyymi
Vapaamuurari valittu myymään kämppää
- Anonyymi
Välittäjän palkkiokin voisi olla julkinen tieto niin loppuisi turhat epäilyt. ehkä onkin mutta en tiedä mistä löytyy.
- Anonyymi
awink awink... Lappeenrannassa olisi kaupunginjohtajan paikka auki....
- Anonyymi
Toikkahan on kaikkien alojen asiantuntija. Paitsi kuntatalouden.
- Anonyymi
Hoitakoon Kouvola ensin sähkönsiirtomaksun alemmalle tasolle, se on liian KORKEA. Meinataanko Kouvolaan taas lisää julkisia kuluja ja sitten tietysti voidaan korottaa sähkönsiirtomaksuja. Kouvola omistaa KSS :n ja saa kaikki voitot itselleen, kyllä ne kehtaa nyhtää vaikka miten paljon. Tällaiset suuruuden hullut pois Kouvolasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779