Tupakointi

Anonyymi-ap

Eikö esperi oula
pitäisi olla savuton paikka Muutaman kerran nähnyt kun useampi hoitaja jonossa kävelee tupakalle roskakatokseen. Miten onko turvallinen paikka vetää sitä tupakkaa siel kysyn vaan.Johtaja ei välitä mitään,taitaa itse olla jonossa myös.Tämä ei ole ainut paikka missä hoitajat jonossa menee savuille. Rantakartanossa on oikein tupakka katos sitä varten ja Tk.ssa Lepolan työntekijä näyttää olevan takapihalla savuilla.Eikö rantakartano ja Lepola pitäisi olla savuttomia ja koskea myös hoitajia.Omaisena vaan tympäisee kun hoitaja haisee tupakalle kun käy katsomassa omaisia.

44

3004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy omaiseltasi häiritseekö häntä. Jos häiritsee niin anna palautetta henkilökunnalle, älä tänne.

    • Anonyymi

      Voihan sitä ulkona polttaa, kun on tupakan orja. Ja onhan se niinkin, että jos joku seisoskelee työaikana ilman tupakkaa, on se laiskuutta ja väärin. Tupakan kanssa hyväksyttävää! Outoa.

      • Anonyymi

        Ihan samanlailla ne" ei tupakoivat" istuvat siellä sisällä kahvituvissa sillä aikaa kun tupakoivat käyvät ulkona!KOskaan ei kukaan hoidettava ole moittinut että haisevat tupakille!Se on vaan kiva jostain keksiä morkattavaa! tv:tupakoivien työkaveri


    • Anonyymi

      Eivät oo kehannu sanoa että haiset tupakalle. Kyllä se niin on että työntekijä joka tupakoi työaikana, haisee niin työkaverin nenään kuin asiakkankin. Tupakka on voimakas haju.

      • Anonyymi

        Tämä on totta vaikka kuin pastilleja imeskelisi niin kyllä henki haisee sekä vaatteet tupakalle. Omaiset ja asiakkaat huomaavat mutta eivät kehtaa sanoa puhumattakaan työkavereista. Miksi siihen vedotaan että tupakoimattomat istuvat kahvilla, nythän on puhe savuttomasta työpaikasta ja siitä että sitä ei noudateta.


    • Anonyymi

      Ja kannattaako tänne muutenkaan kommentoida ihmisten jotka eivät edes ole hoitoalalla.Tupakoidaan sitä muissakin työyhteisössä eikä hoitotyö ole sitä kaikista keveintä työtä,ihan vain muistutuksena ihmisille jotka narisevat aika turhista asioista.
      Hoitotyössä ja myös esperissä hoidetaan vanhuksia pitkänkin aikaa ja kohdataan paljon myös sitä kuolemaa jo pitkään hoidetuissa asukkaissa niin en kyllä näe tätä asiaa pahana.
      Ei kannata alkaa huutelemaan, on hoitajillakin tunteet.

      • Anonyymi

        Tupakointi on turhaa.


    • Anonyymi

      Saa sitä jokainen itse valita mitä tauollansa tekee!

      • Anonyymi

        Ei saa, moni työpaikka on nykyään savuton, ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa, moni työpaikka on nykyään savuton, ja hyvä niin.

        Jos näitä tiukkapipoja menis miestyövaltaislle työpaikoille komentaan että et saa tupakoida,mitähän ne sanois.Samanlailla vois kiinnittää sen omien puhelimien käyttö työaikana ja sitä on paljon vaikka kielto olis!ps.minä en tupakoi mutta olen inhimillinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näitä tiukkapipoja menis miestyövaltaislle työpaikoille komentaan että et saa tupakoida,mitähän ne sanois.Samanlailla vois kiinnittää sen omien puhelimien käyttö työaikana ja sitä on paljon vaikka kielto olis!ps.minä en tupakoi mutta olen inhimillinen

        Sama laki se on meillä miehilläkin, ei siinä napinat auta jos työnantaja päättää että työpaikka on savuton. Puhelinta ei normaali työntekiä työaikana tarvitse, ja monessa paikassa se on jo kielletty, ja sitä myös valvotaan.


    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset haisee yleensä jollekin. Pahempi kai olis mielestäni jos haisis vahvalle hielle, viinalle, paskalle, hajuvedelle/ dödölle jne. Ne säilyy koko ajan, tupakka sentäs haihtuu. Näitä tupakasta vinkuvia riittää, oma asia pitäis olla polttaako vai ei.

      • Anonyymi

        Ei haihdu, auto ja asunto on pilalla jos niissä on tupakoitu.


    • Anonyymi

      Sinähän melkoinen kyylä olet, pitäisköhän sun pitää huolta omista asioistas? Taitaa olla pienet ympyrät elämässä, jos pitää selvittää, missä mikäkin henkilökunta tupakoi. Paljon pahempaa on lääkkeiden/huumeiden/alkoholin väärinkäyttäjät, joita ei välttämättä heti huomaa, mutta tuho sitä suurempi työyhteisössä. Tupakoimattomat saattavat taukoihin käyttää huomattavasti runsaammin aikaa kuin tupakoijat. Joka tapauksessa, hanki elämä ja lopeta kyylääminen ja toisten panettelu.

      • Anonyymi

        Lopeta sinä tupakointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sinä tupakointi.

        En valitettavasti tupakoi, enkä kyylää muiden tekemisiäkään. Kasva aikuiseksi myös psyykkisesti, jos mahdollista. Mikäli et pysty, hae apua ammmattilaiselta. Tuo kyttäys on vaarallinen harrastus - tai sun kohdalla - elämäntapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti tupakoi, enkä kyylää muiden tekemisiäkään. Kasva aikuiseksi myös psyykkisesti, jos mahdollista. Mikäli et pysty, hae apua ammmattilaiselta. Tuo kyttäys on vaarallinen harrastus - tai sun kohdalla - elämäntapa.

        Hyvähän se on ettet tupakoi, se on aivan vammasta hommaa. Enkä minä muuten kyttää ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on ettet tupakoi, se on aivan vammasta hommaa. Enkä minä muuten kyttää ketään.

        Taidat ite käyttää lääkkeitä tai alkoholia väärin, jopa huumeita. Se vasta tekeekin vainoharhaseksi ja kyttääjäksi, ihan vammasta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ite käyttää lääkkeitä tai alkoholia väärin, jopa huumeita. Se vasta tekeekin vainoharhaseksi ja kyttääjäksi, ihan vammasta touhua.

        Etkö ymmärrä lukemaasi?


      • Anonyymi

        💪Juuri näin


    • Anonyymi

      On sitä huolet ihmisillä. Toki saa tupakoida työpaikalla kuhan sen tekee virallisella paikalla... Ei ole työpaikkaa jossa vois kieltää tupakoinnin kokonaan...

      • Anonyymi

        Kyllä on ,se on huomautus, varoitus ja potkut.


    • Anonyymi

      Ei ole ilettävämpää kuin tupakalle haiseva kokki tai hoitaja. Joka tulee lähelle . Mutta eihän ne vanhukset saa valittaa...

      • Anonyymi

        On iljettävämpiäkin hajuja, hiki ja vanha deodorantti, huono suuhygienia, viikon vanha hajuvesi, lusta on loputon. Näistä kun ei vaan voi valittaa kukaan, vaikka olisi työkaveri. Vanhukset varmasti haistaa nämä hajut myös, mutta ne ei haihdu mihinkään, kuten tupakka. Revi siitä sitten huumoria, kun haisee päivästä ja tunnista toiseen ja pakoon et pääse. Eikä voi valittaa kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On iljettävämpiäkin hajuja, hiki ja vanha deodorantti, huono suuhygienia, viikon vanha hajuvesi, lusta on loputon. Näistä kun ei vaan voi valittaa kukaan, vaikka olisi työkaveri. Vanhukset varmasti haistaa nämä hajut myös, mutta ne ei haihdu mihinkään, kuten tupakka. Revi siitä sitten huumoria, kun haisee päivästä ja tunnista toiseen ja pakoon et pääse. Eikä voi valittaa kukaan.

        Ei se tupakan haju mihinkään haihdu, sinä löyhkäät, et vain itse huomaa sitä kun olet kärsännyt aistisi pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tupakan haju mihinkään haihdu, sinä löyhkäät, et vain itse huomaa sitä kun olet kärsännyt aistisi pilalle.

        Kyllä haihtuu ja en tupakoi. En kuitenkaa arvostele tupakoijia, kuten sinä. Luuletko olevasi parempi ihminen jollain tavalla? Taidat kuulua niihin maanantai-perjantai poissaolijoihin, jotka haisee vanhalle viinalle ja hielle ne muut arkipäivät. Otan osaa, hae apua ja terapiaa käytökseesi ja hajuihisi. Uskoisin, että se olet sinä, joka haisee ja arvostelee muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haihtuu ja en tupakoi. En kuitenkaa arvostele tupakoijia, kuten sinä. Luuletko olevasi parempi ihminen jollain tavalla? Taidat kuulua niihin maanantai-perjantai poissaolijoihin, jotka haisee vanhalle viinalle ja hielle ne muut arkipäivät. Otan osaa, hae apua ja terapiaa käytökseesi ja hajuihisi. Uskoisin, että se olet sinä, joka haisee ja arvostelee muita ihmisiä.

        Olen raitis, hae sinä apua tupakoinnin lopettamiseen, ja käy suihkussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen raitis, hae sinä apua tupakoinnin lopettamiseen, ja käy suihkussa.

        Lopeta jo tuo tyhjänpäiväinen jankkaaminen, tässä kyllästyy jo muutki palstan lukijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo tuo tyhjänpäiväinen jankkaaminen, tässä kyllästyy jo muutki palstan lukijat.

        Lopeta tupakointi äläkä nillitä haisuli.


    • Anonyymi

      Ei niillä sitte oo rahasta pula jos on varaa kessutella:)

      • Anonyymi

        Mitähän se kateellisille kuuluu, mihin rahansa käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se kateellisille kuuluu, mihin rahansa käyttää?

        Meinaatko että nuin typerää hommaa joku täysipäiväinen kadehtisi.


    • Anonyymi

      Voihan sen turpansa pitää kiinni tämmöisistä asioista , ku turhaan sitä ite ottaa itteensä ku et omia keuhkoja siinä pilaa .

    • Anonyymi

      Natsi-suomen sääntökirja poltettava!

    • Anonyymi

      Natsi-suomen sääntökirja poltettava!

    • Anonyymi

      😂😂 Hyvä että sulla on tekemistä, ku kyyläät hoitajien tekemisiä. Muutenhan ois melko tylsä elämä

    • Anonyymi

      Kyllä useissa laitoksissa henkilsötö polttaa ja haisee tupakalle. Esimerkiksi mehiläisen johtajat ja henkililöstö ramppaa tupakalla tuon tuosta.

      Työpimuksissa allekirjoitetaan ettei polteta ja työyksiköt savuttomia.

      Mutta näin valehdellaan ja niin hienoja johtajia kun tulevat käymään yksiköissä, niin ei edes tervehditä alaisia.

      Näin hienoja ja omituisa laatujohtajia on meillä- Tässä on johtamisen taso ainakin Mehiläisessä.

    • Anonyymi

      Tupakit kieltoon vaan

    • Anonyymi

      Jos tänä päivänä jollain on vielä vara polttaa sitä tupakkia niin antaa polttaa. Ei se ole meiltä muilta pois. Tupakointi ei tee hoitajasta varmastikkaan huononpaa hoitajaa omaisellesi. Jos hän häiritsevästi tuoksuu, huomauta siitä asiallisesti. Kyllähän me hoitajatkin joudumme käyttämään hajunpoisto aineita erilaisissa tilanteissa, painehaavojen tuoksu saati kun omaisesi onkin sotkenut ulosteella huoneensa seiniä myöten lisäksi syönyt sitä. Saati siitä syystä vielä oksennellut ympäriinsä. Tupakanhaju tuossa kohti on pikku juttu.

      • Anonyymi

        Ei se ole pikkujuttu missään. Tupakointi on turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole pikkujuttu missään. Tupakointi on turhaa.

        Niin on turhaa sunkin tissuttelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on turhaa sunkin tissuttelu

        Ei kuulu tapoihin.


    • Anonyymi

      Sehän on helppo kun työnantaja kieltää tupakoinnin. Vaihtoehto että työsuhde katkeaa...

    • Anonyymi

      249 alipalkattua avointa työpaikka Esperillä?Ei ole vara sanoa ketään irti?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe