Venäjän valtion asiat ei kuulu tälle palstalle.

Anonyymi-ap

Mihin on kadonnut kyky hahmottaa, mitä lestadiolaisuuteen kuuluu.

Vai onko niin, kuten pelkään, että kirjoittajista pääosa ei tiedä mitään lestadiolaisuudesta, eikä kristinuskosta. Viesteistä ainakin loistaa lävitse tällaiset käsitykset (tietämättömyys)?

Ennen kun alkaa ensimmäistäkään viestiä kirjoittamaan, pitää ottaa selvää asioista. Netissä on nykyään paljon tietoa lestadiolaisuudesta.

Perättömät panettelukirjoitukset ja keksityt pseudoseksitarinat kertovat ainoastaan kirjoittajasta itsestään, eivät mitään lestadiolaisuudesta.

Herätysliikkeestäni (toiminnasta) on tietoa hyvin paljon, saarnoja pääsee kuka hyvänsä kuuntelemaan. https://www.esikoiset.fi/

Tästä huolimatta jokunen panetteleva valehtelija valehtelee liikkeestämme ummet ja lammet, haluamatta tietää mitään.

Tällaisille henkilöille panettelu ja valehtelu ovat ne kaksi asiaa johon he ovat iankaikkisen elämän toivonsa panneet, - hyvässä uskossa. Todella säälittävää toimintaa. 😢

5

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sinne itärajan taakse sitäpaitsi tehdä edes lähetysmatkojakaan nykyisellään, vai tehdäänkö?

      Kyllä vaito on tavallaan silti oikeassa.

      • Anonyymi

        Hiljattain keväällä veljet vielä kävivät Venäjällä. Nyt ei taida enään onnistua?
        Siellä tilanteet muuttuu äkkiä! Itse en uskaltaisi lähteä kyllä. ☠️

        Kuten avauksessa mainitsin, Venäjän VALTION asiat ei tänne kuulu. Lähetystyö on eri asia!


    • Anonyymi

      Kyllä kuuluu. Sekin asia.

      Tämä on tietynlainen yhteisö monelle, on kiinnostavaa tietää, mitä ajatellaan isoista tapahtumista ja asioista. Toivottavaa olisi, että joku osaisi niitä tulkita Raamatun valossa. Vähimmässä määrin kuitenkin olisi aina tärkeää kertoa lohdutuksesta ja Jumalan varjeluksesta vaikeina aikoina, mieluummin kuin syyttää ja solvata.

      Mainitsit siihen loppuun esikoiset ry:n
      Karkasi kai mopo käsistä vähän muutenkin.

    • Anonyymi

      Ei kuulu Venäjän politiikka mitenkään lestadiolaisuuteen. Lähetystyön osalta tietenkin sen verran, että onko lähetystyö mahdollista, vai ei.

      • Anonyymi

        se puuttini on aikamoinen lähetystyön tekijä
        tosin se lähetystyö ei millaan tavalla kuulu lestadiolaisuuteen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe