Onko käynnissä jonkin kirjainyhdistelmän toimintapäivä tai teemaviikko?
Kaksi heeboa kävi aamulla vetämässä kirjavan lipun torinlaidalle tankoon.
Ihanko omaa harrastusta vai kaupunkiko näyttää taas väriään?
Homoliputus Loviisassa
13
633
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tommosta ole olemassakaan, oot nähnyt unta siitä mitä sun alitajunta yrittää kertoa sulle.
- Anonyymi
Voi paska saivat uuden lipun
- Anonyymi
Minkä lainen se on
- Anonyymi
2 kommenttia, ja yhtään ei ole poistettu, niinkuin se eka asiallinen.
- Anonyymi
Vähemmistö yrittää meikata itselleen tasa-arvoa. Pönkittää omanarvontuntoa joukkopsykoosilla. Harhauttaa itseään vallantunteella kun muuttavat sanoja teksteissä.
Säälittävää.
Kaikki on pelkkää illuusiota joka ei kiinnosta enemmistöä tippaakaan.- Anonyymi
Sulta ei kyllä jää huomaamatta mitään. Menee kyllä kyvyt hukkaan täällä maailman 2 alustalla. Kuulut ehdottomasti CIA, M3,14 tms.
- Anonyymi
Sateenkaari aatteena kokonaisuudessaan on paljon muutakin kuin homouteen liittyvää.
Suvaitsevaisuutta ym.
Voiko olla taivaallakaan kauniimpaa näkyä kuin sateenkaari? Sen juurelta jotkut sanovat löytyvän aarteenkin. Värit tuovat iloa elämään. Antaa kaikkien kukkien kukkia!- Anonyymi
Päällepäin ollaan niin sateenkaarta vaikka sisällä synkkä ukkospilvi.
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Ihmisarvo on arvo, jota ei voi myydä, ei luovuttaa toiselle eikä sitä voi ottaa toiselta pois, siis sitä ei voi menettää ikinä.
- Anonyymi
Näissä suhteissa ei oikein tuo väkiluku nouse ja tuontitavarastakaan ei mitään takeita. Näillä menoilla meiltä loppuu ihmiset
- Anonyymi
Heebo vei taas lipun.
- Anonyymi
Kaikki homot yhtykää. Raatihuoneen avoin ja läpinäkyvä johtaminen kohtelee Teitä muita kaupunkilaista paremmin, olette Lovisan tulevaisuus!!
- Anonyymi
Ei kai nyt lisääntymiskyvyttömät kehitysvammaiset voi olla minkään kaupungin tulevaisuus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403