Taas tänäkin vuonna menin vanhempien kotiin järjestämään juhannusjuhlaa vanhemmilleni, tein siivouksen sekä sisällä että ulkona ajaen nurmen, laittaen ruokaa. Toivoisin että sisaruksistani jonain vuonna tekisi saman ja voisin viettää oman juhannuksen kerran ilman näitä velvollisuuksia mutta ei taida tulla ennenkuin joku kuolee.
Juhannus vanhemmille
13
472
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua marttyyria.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17906727u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ja meidänkö oli tuo pakko saada tietää .
- Anonyymi
Ilmeisesti.
- Anonyymi
Kertoisit niille sukulaisillesi, se voi auttaa.
- Anonyymi
Kesä tulee:Kenenkä mökille porukat ovat lähdössä viettämään keslomakuukautta
täyshoidolla?Kotiiteihinkin voi mennä ei siellä tarvitse siivouksia tehdä,eläkeläiset saavat terveydenhuoltopalveluja myös siivoukseen ja ruuan laitoon sekä nurmikonleikaukseen. Toki nämä kaikki saa myös mökeillekin järvien ja merenrannoille. Perikunnasta vain jon kun pitää olla viksu!
Juhannusta 2024!- Anonyymi
Terveydynhuoltopalvelu palvelut ovat maksullisia.Näistä kaikista vanhukset maksavat,vieläpä niin että verottajakin on mukana/Kelan kanssa. Tämän saman saa myös Mökeille/merenrannoille,yksityiseltä puolelta.
- Anonyymi
Kivakun tulette,teitä jo kaivataankin.
Loppupäästä elämä alkaa olla aika yksinäistä. - Anonyymi
Juhannus ensi kuussa taas, niin se käy.
- Anonyymi
PUTIINI! ´Tulee Juhannukseksi.!
- Anonyymi
Hyvä että Putinii tulee!Päästään porukalla Grilli pileisiin.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että Putinii tulee!Päästään porukalla Grilli pileisiin.!
Ei päästetä.
- Anonyymi
Täällä "minäminä maassa" Liisat ihmettelee, pönkittävät ja onanoivat omaa käsitystään, ymmärtämättä että ongelmiin löytyy ratkaisu objektiivisuuden avulla, eikä omaa puolueellisuutta ja subjektiivisuutta vahvistamalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837