Voiko enää mitään?

Anonyymi-ap

Omat tunteet viilenneet ihmiseen täysin, kehen luulin ettei ikinä niin kävisi. Johtui epämiehekkäästä käytöksestä joka kohdistui itseeni.

Mietin oliko tahallista..

Vähän ahdistaa, kun tuntuu, etten edes pidä siitä miehestä enää, hän vaikuttaa nyt silmissäni ja tunteissani ihan kammottavalta. Mietin miksi häneen niin kuumasti edes ihastuin, kun käytös oli punaista lippua alusta asti.

Tunne hänen ja minun välillä oli kyllä ihana. En haluaisi ajatella hänestä vastenmielisesti.

Omat tunteet ovat sellaiset, että kun kylmenen näin absoluuttisesti, niin se on lopullista. Olen poistanut läheisiäkin ihmisiä elämästäni, koska heidän käytös oli niin ala-arvoista minua kohtaan.

En edes tunne sitä miestä, mutta yhteys ja tunteet olivat varmasti todellisia kummallekkin.

Tunteet on jotain inhon ja pelon välimaastoa, ripauksella sääliä.

Mielipiteitä? Onko tämä ihan realistista? Tuntuu kurjalta ajatella hänestä pahaa.

10

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinnja mitä tapahtui, niin mies oli tekemässä omia juttujaan kaikessa rauhassa ja kiireettä.

      Sitten tulin huoneeseen ja vilkaisin miestä joka huomasi minut ja sitten kävin toisessa huoneessa johon meni ehkä minuutti aikaa.

      Sillä välin mies oli ottanut selvästi lentävän lähdön.

      Olin aika ihmeissäni tuollaisesta reaktiosta, en ole koskaan itse ollut esim sopimaton tai ahdistava, että minun takia pitää siirtyä kadun toiselle puolen kun kävelen vastaan tai että olisin ihmisenä niin epämiellyttävä, ettei kanssani voi olla edes hetkeä samassa tilassa.

    • Anonyymi

      Sinäkin tarvitset ammattiapua.
      Muutama ruuvi vaikuttaisi olevan löysällä.

      • Anonyymi

        Ai kun odotan normaalia ja edes suht kunnioittavaa kohtelua ihmissuhteissani?

        Tuollainen käytös että juoksee ovesta ulos antaa sen käsityksen, että ikäänkuin minun käytös olisi sopimatonta ja roikkuisin jossain ihmisessä ja olisin vaivaksi. Se mies tässä se on joka on jatkanut kyttäämistä ja se joka reagoi joka ilmeeseen kun johonkin maailmanloppuun ja minä olen saanut siitä tarpeekseni. Että sellaiset ruuvit on nyt tippuneet jotka minun kärsivällisyyttäni pitivät koossa.

        Olen miettinyt myös, että onko minusta juoruttu.


    • Anonyymi

      Minkäs sille voi jos hän on sua niin pahasti loukannu eikö tuo ny liene inhimillistä

      • Anonyymi

        En vaan jaksa sitä sekopäistä itsekeskeisyyttä yhtään enempää.

        Kun ihminen ei vaan välitä mistään muusta kun itestään, niin olkoon ilman minua.


    • Anonyymi

      Taitaa ap sulla olla peiliin katsomisen paikka.

      • Anonyymi

        Kivoja nää kommentit.

        Mistä helvetistä sinäkin luulet kaiken tästä jutusta tietäväsi?

        Mäkin oon vasn hei ihminen! En mikään muovinen myötäeläjä jolla on loputon kärsivällisyys sietää ihmisten itsekeskeistä ja paskamaista käytöstä.

        On se helvetin kumma, että kaikki maailman itsekkäät paskatemput pitää antaa anteeksi ihan jeesuksen nimessä, mutta sitten kun loppuu kärsivällisyys, niin on se suurin syntinen!

        Haista sinäkin V..TU.


    • Anonyymi

      EIKÄ TARVI PYYTÄÄ ANTEEKSI, SE EI MERKITSE MULLE YHTÄÄN MITÄÄN SUN NAURETTAVAN PIKKUSIELUINEN KATUMUS.

      TIEDÄ SE, VETKUTTELIJA.

      KÄRSI@!!

    • Anonyymi

      Olet varmasti ymmärtänyt väärin. Voit tehdä tuollaisia johtopäätöksiä vasta, kun olet jutellut toisen kanssa enemmän. Luovutatpa helpolla, jos tuntematta toista tuomitset tämän noin ankarasti. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Ei v..tuakaan kiinnosta tuomitsenko vai en. Enkänpyytele anteeksi omia tunteitani todellakaan.

        En välitä enää paskan vertaa sen ihmisen läsnöolosta tai miten oma läsnäolo vaikuttaa jonkun itsekeskeisen kusipään "tunteisiin".

        Mut suosittelen lopettaan sen vahtaamisen, oon ollut erittäin suvaitsevainen hänen seksuaalisuutensa suhteen ja sekin on loppu nyt. Etsiköön hupinsa muualta, tollanen leikkijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe